• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2023 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 12:55

Detail zákazky Z20239112

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2023 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 12:55

Základné údaje

Z20239112

OF-273932

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266377

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46479287

DREVOSTAV1, s.r.o.

Pekárenská 2221, Jesenské, 98002, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Slama

Slama

  • 03114100-4 - Slama
  • 03114000-3 - Slama a krmoviny
  • 03114200-5 - Krmoviny
  • 15700000-5 - Krmivo pre zvieratá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Slama
Funkcia
1. Slama pre hospodárske zvieratá zlisovaná do okrúhlych balov (hestonov) určená na podstieľanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo - slama q 4000
veľkosť balov/hestonov kg 250 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pšeničná podstieľková slama zlatožltej farby, zlisovaná do okrúhlych balov (hestonov) áno
Slama nesmie byť napadnutá hnilobou, nesmie obsahovať prach, plesne, nečistoty alebo cudzorodé látky, chemicky neošetrovaná áno
Slama nesmie byť nijako fyzikálne, chemicky alebo biologicky poškodená, znečistená áno
Slama musí byť suchá áno, maximálna vlhkosť 15%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a dopravu na konkrétne pracovisko objednávateľa s vyložením na miesto určené objednávateľom, vrátane všetkých poplatkov a príplatkov pri každom čiastkovom plnení. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa a dve ďalšie odberné miesta do 5 km a do 15 km od sídla.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach alebo do vyčerpania sumy podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Jednotlivé položky zákazky a ich množstvo je iba predpokladané. Je určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a bude objednávateľom upravované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa bez nároku na dodanie predpokladaného množstva a súvisiacich služieb a bez zmeny jednotkových cien.
Požaduje sa, aby slama bola u dodávateľa celoročne uskladnené v suchých a zastrešených priestoroch. Odberateľ si vyhradzuje právo kontroly dodržiavania tejto zmluvnej podmienky a dodávateľ sa zaväzuje umožniť odberateľovi výkon tejto kontroly.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Odberateľ si vyhradzuje právo neprevziať objednaný tovar, ktorý nespĺňa vlastnosti alebo špecifikácie uvedené v zmluve.
Dodávka sa uskutoční na základe samostatných objednávok elektronicky alebo telefonicky, v ktorých objednávateľ uvedie požadovaný termín a miesto dodania jednotlivých položiek.
Čiastkové výzvy (objednávky) môžu byť odosielané aj denne.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 12,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Odberateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek prevážiť dodávaný tovar. Doprava na miesto preváženia  je na náklady dodávateľa. Váženie je na náklady odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od prijatia objednávky počas pracovných dní, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný odovzdať odberateľovi dodací list pri každej dodávke tovaru.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti.
Pre prípad reklamačného konania si objednávateľ vyhradzuje právo neuhradiť faktúru až do skončenia reklamačného konania.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry je vážny lístok.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Pri opakovanom dodaní tovaru, ktorý nespĺňa technické požiadavky si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 200,-€ za každé jednotlivé porušenie. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť túto zmluvnú pokutu aj prostredníctvom zápočtu pri fakturácii za plnenie zmluvy. Túto pokutu je možné uložiť aj opakovane.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru o 24 hodín si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500,-€ za každý deň omeškania s plnením objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť túto zmluvnú pokutu aj prostredníctvom zápočtu pri fakturácii za plnenie zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

4 000,00 q

45 600,00

38 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2023 13:36

04.09.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2023 14:26 - Vstupná ponuka 45 600,00 € Cena s DPH
04.09.2023 07:43 - Najvýhodnejšia ponuka 44 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS