17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
27831345
XEVOS Solutions s.r.o.
28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE
Obstaranie licencií balíka Microsoft M365 plán E3
Office 365
Tovar, Služba
1. Licencie balíka Microsoft M365 plán E3
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie 420 ks licencií balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný prostredníctvom licenčného programu CSP, pričom dodané licencie musia byť nové, nepoužité licencie softvéru. Nesmie sa jednať o použité (druhotné) licencie. |
Produkt musí obsahovať kancelárske nástroje balíka Office 365 E3 alebo ekvivalentný vrátane videokonferenčnej kolaboračnej platformy MS Teams. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný | ks | 420 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodané licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný musia spĺňať nasledujúce požiadavky: | Musí byť dodaný nový, nepoužitý softvér. |
Dodané licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný musia spĺňať nasledujúce požiadavky: | Objednávateľ je subjektom verejnej správy a z toho dôvodu požaduje dodanie licencií softvéru v súlade s tým. |
Dodané licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný musia spĺňať nasledujúce požiadavky: | Objednávateľ vyžaduje dodanie licencií softvéru prostredníctvom programu CSP. Dodávateľ musí byť v čase predloženia ponuky platným partnerom spoločnosti Microsoft. |
Dodané licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný musia spĺňať nasledujúce požiadavky: | Dodaný produkt musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa (používaný produkt M365 E3 alebo ekvivalentný). |
Dodané licencie balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný musia spĺňať nasledujúce požiadavky: | Dodanie nesmie spôsobiť prerušenie existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. |
Názov |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží elektronickou formou (e-mailom) objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo, funkcia. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží elektronickou formou (e-mailom) objednávateľovi podrobnú kalkuláciu jednotkovej ceny víťaznej ponuky. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží elektronickou formou (e-mailom) objednávateľovi potvrdenie o tom, že je platným partnerom spoločnosti Microsoft s kompetenciou predaja licencií balíka Microsoft M365 plán E3 alebo ekvivalentný prostredníctvom programu CSP. |
Nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
ČAS A MIESTO PLNENIA: Dodávateľ sa zaväzuje, že licencie odovzdá Objednávateľovi v lehote od 7. 9. 2023 (v pracovných dňoch od 8.00 hod do 16.00 hod). |
CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: Zákazka je vyhlásená podlimitným postupom zadávania služieb a riadi sa finančným limitom pre verejného obstarávateľa podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom uskutočnené finančné plnenie za uvedené obdobie počas plnenia tejto zmluvy musí byť nižšie ako finančný limit podlimitnej zákazky do 215 000 eur bez DPH. K cene bude pripočítaná DPH podľa platných predpisov v čase uskutočnenia zdaniteľného plnenia. Predmet Zmluvy bude financovaný z vlastných zdrojov. |
Cena za Predmet zmluvy, resp. príslušnú časť, bude fakturovaná na základe Objednávateľom potvrdeného dodacieho listu a/alebo akceptačného protokolu (ďalej len „Protokol“). Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní Predmetu zmluvy. Faktúra ako daňový doklad musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platného zákona o dani z pridanej hodnoty. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. Faktúra spolu s prílohami, preukazujúcimi realizáciu Predmetu zmluvy (potvrdenými Protokolmi,) bude doručená na adresu sídla Objednávateľa. |
Za úhradu ceny sa považuje pripísanie celej fakturovanej čiastky na účet Dodávateľa. Ak faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, alebo údaje v rozpore s touto Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený v lehote do štrnásť (14) dní od jej doručenia vrátiť Dodávateľovi faktúru na prepracovanie s uvedením vytýkaných nedostatkov faktúry. Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú faktúru. V týchto prípadoch sa pôvodná lehota splatnosti faktúry prerušuje, a to odo dňa vrátenia faktúry Dodávateľovi až po vykonanie opravy faktúry Dodávateľom. |
V pochybnostiach sa má za to, že faktúra bola doručená tretí deň po jej odoslaní. V prípade, že Objednávateľ vráti faktúru bezdôvodne, napriek tomu, že faktúra obsahuje správne údaje a všetky zákonom ustanovené náležitosti, lehota splatnosti faktúry sa neprerušuje. V prípade, ak Dodávateľ vystaví Objednávateľovi novú faktúru, lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia novej faktúry Objednávateľovi. |
PODMIENKY PREBERANIA: Objednávateľ sa zaväzuje riadne dodaný Predmet zmluvy prevziať a podpísať Protokol. Predmet zmluvy bude Objednávateľom riadne prebratý po aktivácii Licencií, čo Zmluvné strany potvrdia podpísaním Protokolu. Vlastnícke právo k Predmetu zmluvy prechádza na Objednávateľa po prevzatí Objednávateľom a zaplatení ceny. Dodávateľ si vyhradzuje vlastnícke právo k Predmetu zmluvy až do zaplatenia ceny v zmysle ustanovenia § 445 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
PODMIENKY PREBERANIA: Objednávateľ nadobúda právo používať Predmet zmluvy, resp. jeho časť po prevzatí. Objednávateľ nemá právo Predmet zmluvy modifikovať alebo poskytovať tretím stranám. Nebezpečenstvo škody, straty alebo zničenia Predmetu zmluvy, resp. časti, prechádza na Objednávateľa momentom prevzatia Predmetu zmluvy, resp. časti. |
POVINNOSTI DODÁVATEĹA: Dodávateľ je povinný dodať Predmet zmluvy riadne a včas v súlade s touto Zmluvou, zachovať všetky obchodné tajomstvá a dôverné informácie, ak boli označené ako dôverné, ktoré sa v priebehu plnenia Zmluvy dozvie o Objednávateľovi tak, aby sa o nich nedozvedeli tretie osoby a písomne reagovať na každú písomnú požiadavku Objednávateľa týkajúcu sa Predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť ochranu osobných údajov, s ktorými príde do styku pri plnení tejto Zmluvy v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
POVINNOSTI DODÁVATEĹA: Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 79 ods. 1 a 2 zákona č. 18/2018 Z. z. sú jeho zamestnanci povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch prevádzkovateľa, s ktorými prídu do styku pri plnení tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli a konštatujú, že Dodávateľ nebude pri plnení tejto Zmluvy ani na jej základe spracúvať žiadne osobné údaje v mene Objednávateľa ako sprostredkovateľ (spracovateľ osobných údajov). |
POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA: Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutých termínoch zabezpečiť súčinnosť, zaväzuje sa poskytnúť Dodávateľovi včas všetky informácie potrebné pre korektné plnenie predmetu tejto Zmluvy, ako napríklad technické špecifikácie, organizačné schémy, jasný popis problému, informácie o zmluvných záväzkoch voči tretím osobám, ak sa týkajú plnenia tejto Zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť vstupy pracovníkov Dodávateľa do všetkých potrebných priestorov, resp. zabezpečiť pre Dodávateľa on-line pripojenie, v zmysle tejto Zmluvy. |
POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA: Pracovníci Dodávateľa sú oprávnení pohybovať sa len v Objednávateľom vyhradených (určených) priestoroch a vždy v sprievode k tomu poverených zamestnancov Objednávateľa. Objednávateľ berie na vedomie, že aktivovaním Licencií podľa tejto Zmluvy, Objednávateľ akceptuje licenčné dojednania výrobcu softvéru (licencií) a stáva sa oprávneným licenčným užívateľom týchto Licencií. |
ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY: Dodávateľ zodpovedá za škody podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka, ak nie je v tejto Zmluve stanovené inak. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamácie vád Predmetu zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení, písomnou formou alebo e-mailom na adresu Dodávateľa, vrátane oznámenia okamihu zistenia vád, popisu zistenej vady a nároku, ktorý si uplatňuje. Dodávateľ poskytuje záruku na Predmet zmluvy v trvaní 6 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Predmetu zmluvy. |
SANKCIE: Objednávateľ je oprávnený v prípade omeškania Dodávateľa s odovzdaním Predmetu zmluvy požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03% z ceny Predmetu zmluvy vrátane DPH, za každý čo i len začatý deň omeškania a je oprávnený fakturovať Dodávateľovi. Ak sa Objednávateľ dostane do omeškania s úhradou ceny za Predmet zmluvy a fakturovanú cenu neuhradí ani do 10 dní po tom, čo mu bola doručená písomná výzva na jej zaplatenie, je Dodávateľ oprávnený uplatňovať si voči Objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,03 % z dlžnej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
SANKCIE: Ak bude Objednávateľ v omeškaní s platbami viac ako 30 dní, má Dodávateľ právo pozastaviť akékoľvek plnenia podľa Zmluvy pre Objednávateľa až do vyrovnania pohľadávky. Takéto konanie Dodávateľa sa nepovažuje za porušenie zmluvných povinností a nemôže viesť k omeškaniu Dodávateľa. Zmluvné pokuty v zmysle ustanovení tejto Zmluvy sa neduplikujú, t.j. zmluvného partnera možno za ten istý nesplnený zmluvný záväzok sankcionovať len raz, čo nevylučuje zmluvné pokuty za ďalšie nesplnené zmluvné záväzky. |
ZÁNIK ZMLUVY: Zmluvné strany sa dohodli, že túto Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím doby platnosti dohodou Zmluvných strán alebo odstúpením Zmluvnej strany podľa tohto Článku Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že ak jedna Zmluvná strana podstatne poruší zmluvné povinnosti, dohodnuté v tejto Zmluve, druhá Zmluvná strana má právo odstúpiť od Zmluvy. Spôsob odstúpenia od Zmluvy sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka a je ho možné uplatniť písomne do 14 pracovných dní odo dňa, kedy sa strana, ktorá chce právo odstúpenia uplatniť, o podstatnom porušení tejto Zmluvy dozvedela. |
ZÁNIK ZMLUVY: Zmluvné strany za podstatné porušenie tejto Zmluvy považujú: ak Dodávateľ pre okolnosti výlučne na jeho strane bude meškať s odovzdaním Predmetu zmluvy alebo odstránením vád Predmetu zmluvy viac ako 30 dní od dohodnutých termínov podľa tejto Zmluvy; ak Objednávateľ bude meškať s poskytnutím súčinnosti podľa tejto Zmluvy dlhšie ako 30 dní. V prípade, že Dodávateľ odstúpil od tejto Zmluvy v súlade s ustanoveniami tejto Zmluvy, je Objednávateľ povinný uhradiť Dodávateľovi neuhradenú cenu Predmetu zmluvy, na ktorú vznikol nárok do odstúpenia. |
MLČANLIVOSŤ A DÔVERNÉ INFORMÁCIE: Zmluvné strany sa zaväzujú zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách, ktoré sa jedna Zmluvná strana dozvie o druhej Zmluvnej strane, najmä počas zmluvného vzťahu s ňou a v súvislosti s rokovaniami medzi Zmluvnými stranami. |
Za dôverné informácie sa považujú všetky skutočnosti a informácie, ktoré spĺňajú súčasne obe nasledujúce podmienky: a) informácie sú akékoľvek technické, obchodné informácie, dáta, dokumentácia, akékoľvek iné informácie obsahujúce know-how, obchodné tajomstvo, výrobné, technické a iné podklady alebo dokumentácia v akejkoľvek podobe či už zachytené hmotne alebo ústne poskytnuté, ako aj informácie prijaté od inej osoby ako je Zmluvná strana, pokiaľ je táto osoba zaviazaná s nimi nakladať ako s dôvernými, b) dané informácie nie sú verejne dostupné, neboli doteraz legálne zverejnené. |
Zmluvné strany sa zaväzujú neposkytnúť dôverné informácie bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany tretej osobe, ani nepoužiť ich v rozpore s účelom Zmluvy pre svoje potreby alebo svoj prospech. Predchádzajúci písomný súhlas druhej Zmluvnej strany sa doručuje podľa ustanovení tejto Zmluvy a musí byť výslovný, daný konkrétne druhej Zmluvnej strany s presným rozsahom informácií na, ktoré sa vzťahuje. |
To neplatí, ak informáciu poskytuje: a) Zmluvná strana pri zabezpečovaní svojho riadneho vnútorného organizačného chodu (externí účtovníci, audítori, právni a iní poradcovia) za predpokladu ich zákonného alebo zmluvného záväzku mlčanlivosti, b) Zmluvná strana pri vymáhaní nárokov z tejto alebo v súvislosti s touto Zmluvou v súdnom konaní, c) Zmluvná strana na základe povinnosti uloženej právnym predpisom, ktorým je viazaná alebo na základe povinnosti uloženej rozhodnutím orgánu verejnej moci, za podmienky dodržania dôvernosti informácií aj zo strany tretích osôb. |
To všetko za podmienky, že Zmluvná strana ako prijímateľ včas a vopred oznámi takúto povinnosť poskytnúť dôverné informácie druhej Zmluvnej strane. Zmluvné strany sa zaväzujú, že budú dôverné informácie o druhej Zmluvnej strane chrániť aspoň v takom rozsahu ako dôverné informácie vlastné a zaväzujú sa v rovnakom rozsahu zaviazať mlčanlivosťou svoje organizačné zložky, riadiacich zamestnancov alebo zamestnancov, ktorí sa dostanú s dôvernými informáciami do styku, pričom za porušenie povinnosti týchto osôb každá zo Zmluvných strán zodpovedá v plnom rozsahu. |
Každá Zmluvná strana má výlučné právo rozhodnúť o rozsahu dôverných informácií, ktoré druhej Zmluvnej strane poskytne, t.j. žiadne ustanovenie tejto Zmluvy nemožno vykladať tak, že zakladá povinnosť Zmluvnej strany poskytnúť druhej Zmluvnej strane dôverné informácie. |
OKOLNOSTI VYLUČUJÚCE ZODPOVEDNOSŤ – VYŠŠIA MOC: Zmluvné strany, ako účastníci záväzkového vzťahu, nezodpovedajú za porušenie a omeškanie svojich záväzkov, a to v zmysle ustanovenia § 374 a nasl. Obchodného zákonníka, spôsobené tzv. vyššou mocou, t.j. okolnosťami, ktoré nastali nezávisle od vôle Zmluvných strán a bránia im v splnení povinností, pričom nemožno rozumne predpokladať, že by Zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala („Okolnosti vylučujúce zodpovednosť“). |
Každá zo Zmluvných strán sa zaväzuje upozorniť druhú Zmluvnú stranu bez zbytočného odkladu na vznik Okolností vylučujúcich zodpovednosť, brániacich riadnemu plneniu Zmluvy. V prípade omeškania s plnením záväzku, spôsobeného Okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť platí, že Zmluvná strana nie je v omeškaní po dobu trvania takýchto prekážok. |
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA: Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 6 mesiacov alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet Zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou, sa riadia právnymi predpismi SR, najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka. Dodávateľ ani Objednávateľ nenesú zodpovednosť v prípade vis major. V týchto prípadoch sa Zmluvné strany dohodnú v rámci osobitnej dohody na podmienkach odstránenia následkov. V prípade sporného chápania tejto Zmluvy sa Zmluvné strany budú snažiť pred zahájením právnych krokov predovšetkým o zhodu v dobrom. Ak ani takto nedôjde k zhode, obrátia sa na príslušný súd a platným právom je slovenské právo. |
Pre účely tejto Zmluvy sa písomnou formou komunikácie rozumie aj komunikácia prostredníctvom e-mailových správ. Táto Zmluva tvorí úplnú a konečnú dohodu medzi Zmluvnými stranami vo všetkých záležitostiach v nej obsiahnutých a nahrádza všetky predchádzajúce písomné alebo ústne dohody, týkajúce sa predmetu Zmluvy. |
V prípade, že sa niektoré ustanovenie tejto Zmluvy stane neplatným, neznamená to, že celá Zmluva stráca platnosť. V takomto prípade sa Zmluvné strany dohodli, že nájdu formulácie a znenie čo najviac podobné pôvodnému zámeru a nahradia ich tak, aby bol zachovaný účel a cieľ tejto Zmluvy, pri rešpektovaní nových faktov, bez ujmy pre obidve Zmluvné strany. Zmluva nadobúda účinnosť v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
SPF Búdková 36 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.09.2023 08:00 — 07.03.2024 08:00
1,00 súbor
130 000,00
110 065,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2023 10:20
28.08.2023 13:00
28.08.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2023 16:00 - Vstupná ponuka | 129 999,60 | € | Cena s DPH |
25.08.2023 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: