36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36340073
IBO s.r.o.
Bratislavská 50, Trenčín, 91105, SVK
STIHL FS 361 C-EM, AUTOCUT 46-2 (2,7 MM)
krovinorez,stihl
Tovar, Služba
1. STIHL FS 361 C-EM, AUTOCUT 46-2 (2,7 MM) bez možnosti ekvivalentu
|
|
---|---|
Funkcia |
STIHL FS 361 C-EM, AUTOCUT 46-2 (2,7 MM) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdvihový objem valca, cm³ | cm3 | 37,7 cm³ | ||
Celková dĺžka bez rezného nástroja | m | 1,79 | ||
Hladina akustického tlaku s plastovým nástrojom | dB(A) | 100 | ||
Priemer reznej kružnice | mm | 520 | ||
Výkon | kW/PS | 1,7/2,3 | ||
Hodnota vibrácií vľavo/vpravo | m/s² | 2,6/2,7 | ||
Hladina akustického tlaku s kovovým nástrojom | dB (A) | 100 | ||
Hladina akustického výkonu s kovovým nástrojom | dB (A) | 110 | ||
Hmotnosť bez natankovania, bez rezného nástroja a ochrany | kg | 8,6 | ||
Objem nádrže | l | 0,75 | ||
CO² | g/kWh | 808 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis základne výbavy: | Motor 2-MIX /palivo+olej/; 4-bodový antivibračný systém ; Zastavovacie tlačidlo; Univerzálny popruh ADVANCE PLUS; Klapka pre zimnú prevádzku; Ergonomická dvojručná rukoväť (riadenie kosenia); |
Popis základne výbavy | Kompenzátor; Multifunkčná rukoväť; ErgoStart (E); Nastavenie rukoväti bez nástroja; Manuálne palivové čerpadlo; ; Rezný nástroj, nôž |
Doplnková výbava požadovaná k stroju: | Žacia hlava AUTOCUT 46-2 (2,7 MM): 2-strunová žacia hlavica; Nastavovanie žacej struny automaticky priklepnutím žacej hlavy o zem; Pre silón priemeru 2,7 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, LS Nové Mesto nad Váhom, Kočovce 379, 916 31 Kočovce. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od jej vystavenia. |
Čas dodania v pracovné dni medzi 7:00-14:00 |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu: |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
Uchádzač má oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby, uskutočňovať stavebné práce podľa §32 ods. 1 písm. e), (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka) |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Dodanie najneskôr do 14 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ zabezpečí záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadenia s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kočovce 379, Kočovce, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
28.08.2023 09:00 — 04.09.2023 09:00
1,00 ks
812,00
812,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2023 08:39
25.08.2023 09:00
25.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2023 09:01 - Vstupná ponuka | 812,00 | € | Cena bez DPH |
22.08.2023 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 676,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: