• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 14:28
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 15:20

Detail zákazky Z20239039

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 14:28
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 15:20

Základné údaje

Z20239039

OF-277456

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240235

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31610811

S.M.S., spol. s r. o.

Pionierska 423, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nálezová oprava padákový a výsadkový materiál

oprava hlavných padákov, oprava záložných padákov

  • 50600000-1 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných a ochranných materiálov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava padákov OVP-12 SL-1, OVP 80.08-1, ZVP 80.08, ZVP 80.08A
Funkcia
Oprava padákov uvedeného typu pozostávajúca z diagnostiky rozsahu poškodenia a ich opravy, po ktorej sú padáky funkčné a vhodné k zabaleniu a ďalšiemu použitiu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah servisu oprava padákov uvedeného typu pozostávajúca z diagnostiky rozsahu poškodenia a ich opravy, po ktorej sú padáky funkčné a vhodné k zabaleniu a ďalšiemu použitiu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ má povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu (podľa zákona č. 392/2011 Z. z.) a je zástupcom výrobcu padákovej techniky MarS, a. s., Česká republika pre Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Cena vrátane DPH musí byť konečná a zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy z/na miesto plnenia, nákladov na licenčné poplatky a pod.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list/servisný protokol.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesplnenia požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požadujeme, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa za bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.08.2023 13:27 — 08.12.2023 13:27

1,00 celý predmet zákazky

24 000,00

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2023 13:30

24.08.2023 14:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 14:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2023 13:46 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena s DPH
22.08.2023 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS