• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20239029

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20239029

OF-277199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8261301

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

laboratórny digestor, laboratórny stôl

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 39141500-7 - Digestory
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39181000-4 - Laboratórne stoly

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny  digestor
Funkcia
Laboratórny digestor na kovovej  podstave bez ventilátora slúžiaci na každodenné použitie pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 1
šírka digestora mm 1320
hĺbka digestora mm 950
výška digestora mm 2500
šírka vnútorného rozmeru pracovného priestoru digestora mm 1272
hĺbka vnútorného rozmeru pracovného priestoru digestora mm 800
výška vnútorného rozmeru pracovného priestoru digestora mm 1200
výška okraja rámu pri max. zodvihnutom okne mm 1750
výška pri maximálne zodvihnutom ráme okna mm 2750
výška pracovnej dosky od podlahy mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bez ventilátora áno
vnútorný korpus, t. j. steny a strop vyrobený z laminátu, hrúbka 6mm, áno
antidetonačné zátky, 2-sten s perforovaním áno
požadované farebné prevedenie: bielo- modré (nutná kompatibilita so stávajúcou farbou v laboratóriu) áno
ZOSTAVA A VÝBAVA
1x vertikálny posuv bezpečnostného skla v hliníkovom ráme áno
1x bezpečnostná poistka čelnej clony áno
1x pracovná doska z veľkoplošnej keramiky, formát: 1200x600 mm, hr. 16mm áno
1x zadný mediálny prah z HPL, 3-stranne zvýšený okraj z epoxidovej lišty áno
1x kovová podstava v tvare H, výška 860 mm áno
1x spodný ovládací panel, výška 200 mm áno
4x el. zásuvka 230V/ IP 55 áno
1x sieťový vypínač so svetelnou signalizáciou áno
1x osvetľovacie teleso, LED áno
1x vypínač svetla áno
2x výtok vody z pracovnej dosky- 11327.2 áno
2x ovládací ventil pre vodu- 18701.A áno
2x vanička PP ovál, sifon, 150x70 áno
1x PVC hrdlo priemer 200 mm na strope digestora a s odvodom kondenzátu áno
1x dopojenie k existujúcemu otvoru cca 1,2 bm, teflon áno
 2. Laboratórny stôl jednostranný
Funkcia
Laboratórne vybavenie  používané pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 1
šírka mm 1800
hĺbka mm 750
výška mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pracovná doska z vysokotlakového laminátu hr. 16 mm, áno
kovová podstava v tvare H áno
MEDIÁLNA NADSTAVBA
výška mediálnej nadstavby 750 mm áno
1x MSE- mediálny stĺpik s 2x 230V áno
1x MSE- mediálny stĺpik s 2x 230V/ 1x sieťový vypínač so svetelnou signalizáciou áno
1x MS- mediálny stĺpik bez výbavy - stredový áno
2x polica vložená, z vysokotlakového laminátu hr. 16mm, rozmery: 680 x 200 mm áno
1x polica naložená, z vysokotlakového laminátu hr. 16mm, rozmery: 1800 x 250 mm áno
požadované farebné prevedenie: bielo-modré (nutná kompatibilita so stávajúcou farbou v laboratóriu) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, naloženia, dopravy, montáže, obalov, vyloženia a vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke,  vrátane montáže, inštalácie , likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu, pripojenia na prívody vody, elektriny (zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie objednávateľ do 1m od inštalačného miesta ) a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikáciu a parametre,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom bude akceptovať
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty dodávateľom nepreukážu splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je schopný dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. Ak dôjde k naplneniu tohto bodu dodávateľovi objednávateľ  udelí neuspokojivú referenciu.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dodaný tovar a  montáž minimálne 24 mesiacov.
III. Realizácia dodávky:
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky oznámi  termín dodania a montáže poverenej osobe za objednávateľa  a to min. 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
2. Dodávateľ sa zaväzuje  dodať predmetný tovar  a súvisiace služby podľa požiadaviek objednávateľa  v požadovanej kvalite  a v bezchybnom stave. Zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od miesta inštalácie.
3. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu.
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné). Súčasťou dodania predmetu zmluvy bude aj jeho napojene na médiá v mieste plnenia, s odskúšaním funkčnosti napojení.
6. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho.
7. Dodávateľ  sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
9. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri odovzdaní predmetu zmluvy vykonal všetky súvisiace odborné revízie alebo skúšky v zmysle platných zákonov a odovzdal objednávateľovi doklady o vykonaní odborných alebo revíznych skúšok.
10. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa a objednávateľa.
11. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na jej odstúpenie a  zároveň aj udelenie neuspokojivej referencie pre dodávateľa.
2. Uvedenie  nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 11, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

20.10.2023 09:00 — 30.11.2023 14:00

1,00 celok

6 144,00

5 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2023 13:40

31.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 492
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2023 12:11 - Vstupná ponuka 6 144,00 € Cena s DPH
30.08.2023 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 6 144,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS