• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 12:05

Detail zákazky Z20239019

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 12:05

Základné údaje

Z20239019

OF-276881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240217

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

17311454

KEKO TRADING spol. s r.o.

Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové obaly z ECO materiálu

kelímok, viečko, tanier, tácka, obal, termobox, eco materiál, pohár párty, fólia potravinárska, ekoplast, transparentný, cukrová trstina materiál

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové obaly z ECO materiálu
Funkcia
Poskytovanie stravy pacientom a zamestnancom v prenosných jednorazových obaloch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kelímok guľatý, transparentný, 200/250 ml, materiál ekoplast ks 400 000
2. Viečko ku kelímku guľatému, 200/250 ml, materiál ekoplast ks 400 000
3. Kelímok hranatý, transparentný, 1000 ml, materiál ekoplast ks 40 000
4. Viečko ku kelímku hranatému, 1000 ml, materiál ekoplast ks 40 000
5. Tanier biely, d- 22 cm, materiál cukrová trstina ks 100 000
6. Tácka biela, 225x138 mm, materiál cukrová trstina ks 10 000
7. Fólia potravinárska, 39x1500 m, 13 my ekoplast materiál kot 10
8. Pohár párty, biely, 100 ml, materiál ekoplast ks 30 000
9. Pohár párty, biely, 150 ml, materiál ekoplast ks 50 000
10. Pohár párty, biely, 200 ml, materiál ekoplast ks 100 000
11. Termobox 2-dielny, obedový, materiál cukrová trstina ks 80 000
12. Obal na polievku, 0,46 L, materiál cukrová trstina ks 80 000
13. Viečko k obalu na polievku, 0,46 L, materiál cukrová trstina ks 80 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s prepísaným tovarom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, ceny spolu za požadovaný počet kusov bez DPH , s DPH a ceny celkom za celý predmet zákazky bez DPH a s DPH,
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovanej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v termíne do 5 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzoriek tovaru.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( elektronické  objednávky) mesačne.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 pracovných dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

98 840,33

98 840,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.08.2023 11:02

24.08.2023 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2023 09:50 - Vstupná ponuka 98 840,32 € Cena bez DPH
24.08.2023 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 68 836,58 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS