36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
03796876
Waldera s.r.o.
Vlárská 321, Brumov-Bylnice, 76331, CZE
Drevné pelety s certifikátom kvality EN plus A1 pre vykurovanie a ohrev TÚV v objekte ÚZLPR Antonstál, vrátane dopravy a plnenia skladu pneumatickou cisternou
Drevné, pelety, drevené, peletky EN plus A1
Tovar, Služba
1. Drevné pelety
|
|
---|---|
Funkcia |
Drevné pelety s certifikátom kvality EN plus A1 pre vykurovanie a ohrev TÚV v objekte ÚZLPR Antonstál, vrátane dopravy a plnenia skladu pneumatickou cisternou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drevné pelety ENplus A1, fúkané bez obsahu kôry | tona | 85 | ||
Dĺžka | mm | 30 | 40 | |
Priemer | mm | 6 | ||
Sypná hmotnosť | kg/m3 | 600 | 650 | |
Podiel vody v dodanom stave | % | 10 | ||
Popolnatosť | % | 0,5 | ||
Výhrevnosť v dodanom stave | Mj/kg | 18,6 | 18,9 | |
Hustota | kg/dm3 | 1,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
voľne sypané, cisternované | 85ton |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Antonstál 811/5, Nemšová 914 41. |
Vrátane plnenia pneumatickou cisternou s vážením na mieste plnenia. Miesto plnenia bude určené objednávateľom. |
Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží certifikát kvality EN PLUS A1 dodávaných drevných peliet. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Uchádzač má oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby, uskutočňovať stavebné práce podľa §32 ods. 1 písm. e), (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky |
Na predmet zákazky bude uzatvorená Kúpna zmluva/čiastkové plnenie na základe čiastkových objednávok. Platnosť zmluvy je do vyčerpania množstva, alebo ak nenastanú udalosti popísané v zmluve podľa ktorých je možné zmluvy ukončiť. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy, |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia, |
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z., |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase, |
Rámcovú dohodu možno ukončiť výpoveďou zo strany Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota sa stanovuje na 15 dní, a začne plynúť nasledujúcim dňom po dni doručenia výpovede Dodávateľovi, |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Rámcovej dohody a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Antonstál 811/5, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.08.2023 09:00 — 30.06.2024 00:00
85,00 tona
28 135,00
28 135,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2023 10:19
24.08.2023 10:30
24.08.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2023 17:48 - Vstupná ponuka | 26 350,00 | € | Cena bez DPH |
23.08.2023 21:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: