• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:00

Detail zákazky Z20238990

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:00

Základné údaje

Z20238990

OF-275448

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240187

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14268035

Vladimír Janičina ELKO

284, Dúbrava, 03212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál

Led žiarovka, Štartér pre neónové trubice, Vypínač, Zásuvka

  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 31530000-0 - Časti lámp a osvetľovacích zariadení
  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky
  • 31711400-7 - Elektrónky a trubice
  • 31211310-4 - Vypínacie poistky/vypínače
  • 31224100-3 - Zástrčky a zásuvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál
Funkcia
Údržba elektroinštalácie objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štartér Philips s10 4-65W alebo ekvivalent ks 60
Štartér Philips s2 4-22W alebo ekvivalent ks 60
Vypínač č.1 jednopólový, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 30
Vypínač č. 5 dvojtlačítkový, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 30
Zásuvka, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 40
Dvojzásuvka, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 30
Vypínač IP44 nad omietku ks 20
Zásuvka IP44 nad omietku ks 20
Páska izolačná PVC elektrikárska, farebná sada mix 5 ks ks 10
Krabica rozvodná AC-dur 400 V/16 A, IP67, 4 vývody ks 10
Žiarovka LED E27/7W/230V 2500-4000K ks 130
Žiarovka LED E27/15W/230V 2500-4000K ks 130
LED trubica 18W - T8/1200mm ks 130
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

11.09.2023 08:05 — 14.09.2023 08:06

1,00 zákazka

1 766,00

1 765,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.08.2023 08:08

24.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 560
 34
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 08:36 - Vstupná ponuka 1 766,00 € Cena bez DPH
23.08.2023 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka 1 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS