• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 09:20

Detail zákazky Z20238986

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 09:20

Základné údaje

Z20238986

OF-277097

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8244657

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a kancelárske potreby

papier, obálky, obaly, ceruza, fixy, zošity

  • 30193000-8 - Organizéry a príslušenstvo
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier a kancelárske potreby
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera a kancelárskych potrieb vrátane dopravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiaci odkazovač, rozmer:76×76 mm, blok 100 ks, mix farieb ks 23
Kancelársky papier Xerox Perfor. A4/80G Kvalita B , 500 listov/bal.; 5bal./krab.; krabica 21
Zvýrazňovač sada 1127/4ks 4 farby – žltá, ružová, oranžová, zelená, šírka stopy 2–5mm, dĺžka 12cm ks 8
Dopisné spony oblý tvar dĺžka 33mm/100 ks v balení ks 7
Euroobal A4 50MIC/100 ks hrubý číry priehľadný , min. hrúbka 50 mikrónov, 1 bal.=100 euroobalov, otvor zhora,lesklý a hladký povrch balenie 12
Rýchloviazač závesný,papierový,formát A4, kovový mechanizmus na zavesenie do pákových a krúžkových šanónov ks 40
Spisové dosky A4 mramor šedo-čierna, formát A4, kartónové dosky bez chrbta, so šnúrkami ks 25
Poradač pákový kartonový A4, uzatvárací vnútorný mechanizmu, žltý,modrý ks 20
Lepiaca páska 19x33m priesvitná ks 16
Guličkové pero farba modrá, v plastovom nepriehľadnom obale štíkacie , mix farieb, tenký hrot, alebo ekvivalent ks 54
Grafitová ceruzka s gumou, ks 20
Lepidlo tyčinka, lepí papier, lepenku a fotografi, alebo ekvivalent ks 7
Korektor, biely korekcia rozmerov 4,2mm šírka stopy, návin 8m ks 9
Zošit linajkový formát A5, 60 listový ks 23
Knihy príchodov a odchodov ks 7
Dovolenkové lístky ks 5
Rýchloviazač závesný, plastový, formát A4, kovový mechanizmus na zavesenie do pákových a krúžkových šanónov ks 20
Guma na gumovanie , biela, klasik ks 4
Príjemka A4, biela prepisovateľná ks 1
Výdajka A4, biela prepisovateľná ks 1
Dvojhárky liňajkované ks 220
Etikety lepiace 26x12, 1500 etikiet/kotúčik - biele ks 17
Karisblok Lamino A4, mix farieb ks 5
Zošit linajkový formát A4, 60 listové ks 12
Spony do zošívača 24/6mm, , 1000ks v bal. ks 16
Kniha došlých faktúr ks 5
farebný papier A4, 20 listov/bal., mix farieb ks 6
Rýchloviazač nezávesný,papierový,formát A4 ks 38
dvojdierová dierovačka na papier s blokovateľným mechanizmom a príložníkom, Vzdialenosť dier 8cm, priemer dier 6mm, vhodná na dierovanie do 30 listov (80g) ks 2
spínací strojček na 20 listov/80g/m2, Spony 24/6 alebo 26/6, Hĺbka zošívania 45mm ks 2
centrofixa permanentná, farba čierna ks 18
rýchloviazač nezávesný,plastový, formát A4 ks 25
stolná kaalkulačka, 12-miestny displej, výpočet marže, odmocniny, percent, GT, 4-tlačidlová pamäť, opravné tlačidlo, duálne napájanie ks 3
obálka C5, 162x229mm, bez okienka, samolepiaca, biela ks 25
pravítko 30cm, priehľadné plastové pravítko s ľahko čitateľnou stupnicou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný v originálnom balení výrobcu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom - podľa strediska (8 stredísk).
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platných noriem.
Názov položky, Obchodná značka, Predpokladané množstvo, Jednotková cena bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku (za požadované množstvo) v Eur s DPH. Všetky ceny musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky.
Kúpna zmluva sa uzatvára na dodávku tovaru.
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa).
Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.)
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
V prípade dodania ekvivalentu sa "ekvivalentom" rozumie výrobok alebo tovar s rovnakým alebo lepším zložením, rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a s rovnakou alebo lepšou funkcionalitou ako má výrobok alebo tovar, ktorý sa požaduje.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvným stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej výzvy - objednávky objednávateľa.
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 pracovných dní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

28.08.2023 08:00

719,00 ks

1 500,00

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2023 08:06

25.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 15:08 - Vstupná ponuka 1 499,99 € Cena s DPH
24.08.2023 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS