30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52230937
Okienkovo s. r. o.
Platanová 1/A, Žilina, 01007, SVK
Okná, dvere a príslušenstvo
Žalúzie
Tovar, Služba
|
1. Žalúzie
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šírka | mm | 940 | ||
| Výška | mm | 590 | ||
| Množstvo | ks | 32 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Interiérové žalúzie na plastové okná | |
| Farba | biele |
| Machanika | manuálna |
| Prevedenie | 16 x ľavé, 16 x pravé |
|
2. Žalúzie
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šírka | mm | 940 | ||
| Výška | mm | 1350 | ||
| Množstvo | ks | 33 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Interiérové žalúzie na plastové okná | |
| Farba | biele |
| Machanika | manuálna |
| Prevedenie | 16 x ľavé, 17 x pravé |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Prešov. |
| Vrátane demontáže starých žalúzií a inštalácie nových žalúzii v mieste plnenia. |
| Po uzatvorení zmluvy je dodávateľ povinný premerať rozmery okien z dôvodu správneho určenia rozmerov žalúzií. |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
28.08.2023 09:00 — 28.09.2023 09:00
65,00 ks
1 775,87
1 775,87
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2023 08:12
24.08.2023 09:00
24.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.08.2023 15:44 - Vstupná ponuka | 1 775,00 | € | Cena bez DPH |
| 23.08.2023 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 379,70 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: