• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 14:57
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 15:50

Detail zákazky Z20238978

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 14:57
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 15:50

Základné údaje

Z20238978

OF-277536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8244653

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

príbor a taniere na jedno použitie, servítky, tácka papierová, plastový riad

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39223000-1 - Lyžice, vidličky
  • 39223100-2 - Lyžice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Menu box 2-dielny zaklápaci
Funkcia
Na prenos a uskladnenie potravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Menu box 2-dielny zaklápaci balenie 80
Počet kusov v balení ks 125
Rozmery mm 241x207x69
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Materiál vyrobené z estrudovaného polystyrénu
Vhodné na potraviny áno
Integrované viečko áno
 2. Miska na polievku 500 ml bez viečka s úchytmi na prenos
Funkcia
Vhodná na konzumáciu a prenášanie hotových jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miska na polievku 500 ml bez viečka balenie 50
Počet kusov v balení ks 100
Objem ml 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba transparentná alebo biela
Materiál PP
Vhodné na potraviny áno
 3. Servítky reštauračné biele
Funkcia
Hygienická potreba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky reštauračné biele balenie 50
Počet kusov v balení ks 500
Rozmer cm 33x33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100% celulóza
Farba biela
 4. Tácka papierová
Funkcia
Vhodná na konzumáciu a prenášanie hotových jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tácka papierová baleníe 50
Počet kusov v balení ks 100
Rozmer cm 16x23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Tvar hranatý, obdĺžnikový
Použitie na studené, teplé a mastné jedlá
Materiál papier - hladká lepenka
Vhodné na potraviny áno
 5. Pohár jednorazový 0,3 l na studené nápoje
Funkcia
Na konzumáciu a prenos studených nápojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohár jednorazový 0,3 l na studené nápoje balenie 50
Počet kusov v balení ks 100
Objem l 0,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba transparentná alebo biela
Použitie studené nápoje, max. teplota náplne 85°C
Materiál plast
Vhodné na potraviny áno
 6. Pohár jednorazový 0,2 l na teplé nápoje (káva, čaj)
Funkcia
Na konzumáciu a prenos teplých nápojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohár jednorazový 0,2 l na teplé nápoje balenie 50
Počet kusov v balení ks 50
Objem l 0,2
Výška cm 7 10
Priemer cm 7 9
Teplota nápoja °C -25 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba hnedá alebo biela
Použitie teplé a horúce nápoje (káva, čaj)
Materiál papier, vnútro potiahnuté vrstvou z bioplastu proti presakovaniu
Vhodné na potraviny áno
 7. Lyžica polievková plastová jednorazová
Funkcia
Na konzumáciu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžica polievková plastová jednorazová balenie 50
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 16 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Použitie Studené, teplé a horúce jedlá
Materiál plast
Vhodné na potraviny áno
 8. Vidlička jednorázová plastová
Funkcia
Na konzumáciu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vidlička jednorázová plastová balenie 50
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 16 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Použitie Studené, teplé a horúce jedlá
Materiál plast
Vhodné na potraviny áno
 9. Lyžička do kávy jednorazová drevená
Funkcia
Na konzumáciu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžička do kávy jednorazová drevená balenie 41
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 11 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba hnedá
Použitie Studené, teplé a horúce jedlá
Materiál drevo
Vhodné na potraviny áno
 10. Filter do kávovaru DeLonghi DLS C002 (alebo ekvivalent)
Funkcia
Filtrácia vody, zlepšuje kvalitu vody a tým zaisťuje redukciu vodného kameňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filter do kávovaru DeLonghi DLS C002 (alebo ekvivalent) balenie 30
Počet kusov v balení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Materiál plast
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie položky č. 1 do Popradu a položiek č. 2-16 do Nemšovej.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ zašle elektronicky do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy funkčnú a technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného tovaru 1. akostnej triedy (rok výroby 2023, príp. 2022).
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list.
Objednávateľ žiada doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.08.2023 14:59 — 30.11.2023 14:59

1,00 celá zákazka

3 290,00

2 739,70

Požadujeme pred vložením ponuky kontaktovať sa na tel č.: 0915 357 825

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 15:01

25.08.2023 14:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2023 15:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 11:44 - Vstupná ponuka 2 786,08 € Cena s DPH
22.08.2023 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 780,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS