308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Celomestská deratizácia 2023.
deratizácia, deratizačné služby
Služba
1. Deratizácia školských zariadení v správe mesta a mestskej tržnice- kategória A.
|
|
---|---|
Funkcia |
Počet: ZŠ 16, MŠ 14 |
Uloženie lepových nástrah - jedálne. |
uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy, použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel. |
Do kategórie A je zahrnuté ošetrenie budov základných a materských škôl a k nim patriacich priestorov školských jedální a vonkajších priestorov a priestory mestskej tržnice v Nitre |
Názov |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie. Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy v zmysle článku , náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53) |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovný doklad: platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. Dodávateľ musí mať oprávnenie na výkon činnosti ako je predmet zákazky. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa . Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, ak: a) dodávateľ nezačne plniť ani 7. deň po tom, ako mal plniť. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia dodávateľovi. b) dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom, kedy sa objednávateľ dozvie o tejto skutočnosti. |
c) dodávateľ poruší ustanovenia tejto zmluvy alebo ustanovenia príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na plnenie predmetu zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia o odstúpení dodávateľovi. |
Súčasťou faktúry bude záverečná správa o výkone deratizácie. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zoznam ZŠ a MŠ bude poslaný mailom dodávateľovi do 2 pracovných dní po vygenerovaní zmluvy .Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do predloženia záverečnej správy, najneskôr však do 30.11.2023 |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny za službu za každý deň omeškania. V prípade čo i len čiastočného nesplnenia predmetu zmluvy podľa článku , bude dodávateľovi krátená dohodnutá cena predmetu plnenia vo výške 0,1 – 50 % z celkovej ceny služieb . Presnú výšku krátenej finančnej čiastky určí objednávateľ. Za oneskorené začatie plnenia predmetu tejto zmluvy podľa článku zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z dohodnutej ceny plnenia za každý deň omeškania. |
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný: a) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou, b) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch, |
c) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám,d) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov, a to aj po výkone deratizácie, e) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov, |
f) Kontrolu účinnosti vykonať podľa časového harmonogramu, g) O vykonaní činnosti vypracovať záverečnú správu o výkone deratizácie, h) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo v Nitre a odborom životného prostredia Mestského úradu v Nitre. |
Objednávateľ má právo vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu. |
Nitra, školské zariadenia v správe mesta MŠ,ZŠ a mestská tržnica, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
30.08.2023 13:45 — 30.11.2023 13:45
1,00 celý predmet zákazky
5 000,00
4 166,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2023 13:47
24.08.2023 13:45
24.08.2023 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2023 14:03 - Vstupná ponuka | 5 000,00 | € | Cena s DPH |
24.08.2023 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: