• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 15:55

Detail zákazky Z20238971

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 15:55

Základné údaje

Z20238971

OF-276885

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240183

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celomestská deratizácia 2023.

deratizácia, deratizačné služby

  • 90923000-3 - Deratizačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia školských zariadení v správe mesta a mestskej tržnice- kategória A.
Funkcia
Počet: ZŠ 16,  MŠ 14
Uloženie lepových nástrah - jedálne.
uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy, použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel.
Do kategórie A je zahrnuté ošetrenie budov základných a materských škôl a k nim patriacich priestorov školských jedální a vonkajších priestorov a priestory mestskej tržnice v Nitre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie. Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy v zmysle článku , náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ  ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2pracovných  dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovný doklad: platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. Dodávateľ musí mať oprávnenie na výkon činnosti ako je predmet zákazky.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa .  Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, ak: a) dodávateľ nezačne plniť ani 7. deň po tom, ako mal plniť. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia dodávateľovi. b) dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom, kedy sa objednávateľ dozvie o tejto skutočnosti.
c) dodávateľ poruší ustanovenia tejto zmluvy alebo ustanovenia príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na plnenie predmetu zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia o odstúpení dodávateľovi.
Súčasťou faktúry bude záverečná správa o výkone deratizácie.  Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zoznam ZŠ a MŠ bude poslaný mailom dodávateľovi do 2 pracovných dní po vygenerovaní zmluvy .Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do predloženia záverečnej správy, najneskôr však do 30.11.2023
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny za službu za každý deň omeškania. V prípade čo i len čiastočného nesplnenia predmetu zmluvy podľa článku , bude dodávateľovi krátená dohodnutá cena predmetu plnenia vo výške 0,1 – 50 % z celkovej ceny služieb . Presnú výšku krátenej finančnej čiastky určí objednávateľ. Za oneskorené začatie plnenia predmetu tejto zmluvy podľa článku  zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z dohodnutej ceny plnenia za každý deň omeškania.
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný: a) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou, b) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch,
c) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám,d) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov, a to aj po výkone deratizácie, e) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov,
f) Kontrolu účinnosti vykonať podľa časového harmonogramu, g) O vykonaní činnosti vypracovať záverečnú správu o výkone deratizácie, h) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo v Nitre a odborom životného prostredia Mestského úradu v Nitre.
Objednávateľ má právo  vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitra, školské zariadenia v správe mesta MŠ,ZŠ a mestská tržnica, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.08.2023 13:45 — 30.11.2023 13:45

1,00 celý predmet zákazky

5 000,00

4 166,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 13:47

24.08.2023 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 148
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 14:03 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena s DPH
24.08.2023 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS