• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 14:30

Detail zákazky Z20238963

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 14:30

Základné údaje

Z20238963

OF-277262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240177

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celomestská deratizácia 2023.

deratizácia, deratizačné služby

  • 90923000-3 - Deratizačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia kategórie D – t.j.  100 operatívnych  zásahov, do ktorých je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu ako aj likvidáciu hlodavcov v mimoriadnych a súrnych prípadoch mimo termínu vyhlásenej celomestskej deratizácie.
Funkcia
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný: a) Zabezpečiť  voskové nástrahy a zložiť ich u objednávateľa v stanovenej lehote. b) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi Ministerstva zdravotníctva SR a odsúhlasenou metodikou.
c) Ošetrenie previesť do 48 hodín podľa pokynov povereného pracovníka , odboru komunálnych činností a životného prostredia.d) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch.e) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám.f) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov.g) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov.
h) O vykonaní činnosti viesť záznamy o miestach výskytu hlodavcov a počte kladených nástrah. i) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo v Nitre a odborom komunálnych činností a životného prostredia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie. Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy v zmysle článku , náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ  ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3pracovných  dní od vygenerovania zmluvy predložiť nasledovný doklad: platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. Dodávateľ musí mať oprávnenie na výkon činnosti ako je predmet zákazky.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa .  Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, ak: a) dodávateľ nezačne plniť ani 48 hodín  po tom, ako mal plniť.  b) dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom, kedy sa objednávateľ dozvie o tejto skutočnosti.
c) dodávateľ poruší ustanovenia tejto zmluvy alebo ustanovenia príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na plnenie predmetu zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia o odstúpení dodávateľovi.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny za službu za každý deň omeškania. V prípade čo i len čiastočného nesplnenia predmetu zmluvy podľa článku , bude dodávateľovi krátená dohodnutá cena predmetu plnenia vo výške 0,1 – 50 % z celkovej ceny služieb . Presnú výšku krátenej finančnej čiastky určí objednávateľ. Za oneskorené začatie plnenia predmetu tejto zmluvy podľa článku  zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z dohodnutej ceny plnenia za každý deň omeškania.
Objednávateľ má právo  vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy predloží cenu za 1 ks nástrahy. V celkovej  cene je zahrnutých 100 operatívnych zásahov, pri ktorých bude položených 150 kg  nástrah vrátane dopravy na miesto kladenia a vlastného výkonu deratizácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitra, verejné priestranstvá, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.08.2023 12:49 — 30.11.2023 12:49

1,00 celý predmet zákazky

4 800,00

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 12:52

24.08.2023 12:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 13:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 92
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 13:16 - Vstupná ponuka 4 800,00 € Cena s DPH
24.08.2023 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 3 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS