• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 13:45

Detail zákazky Z20238961

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 13:45

Základné údaje

Z20238961

OF-277346

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240173

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celomestská deratizácia 2023.

deratizácia, deratizačné služby

  • 90923000-3 - Deratizačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia verejných priestranstiev mestských častí Chrenová, Klokočina, Diely, Staré mesto , Zobor  , Čermáň,  kategória B
Funkcia
Do deratizácie kategórie B je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu, verejných plôch zelene, nábreží, parkov a zverejnených záhrad.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný:a) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou.b) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch.c) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám
d) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov, a to aj po výkone deratizácie. e) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov. f) Kontrolu účinnosti vykonať podľa časového harmonogramu. g) O vykonaní činnosti vypracovať záverečnú správu o výkone deratizácie. h) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo  a odborom komunálnych činností a životného prostredia.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie. Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy v zmysle článku , náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ  ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2pracovných  dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovný doklad: platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. Dodávateľ musí mať oprávnenie na výkon činnosti ako je predmet zákazky.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa .  Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, ak: a) dodávateľ nezačne plniť ani 7. deň po tom, ako mal plniť. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia dodávateľovi. b) dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom, kedy sa objednávateľ dozvie o tejto skutočnosti.
c) dodávateľ poruší ustanovenia tejto zmluvy alebo ustanovenia príslušných právnych predpisov vzťahujúcich sa na plnenie predmetu zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú doručením písomného oznámenia o odstúpení dodávateľovi. Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny za službu za každý deň omeškania.
Súčasťou faktúry bude záverečná správa o výkone deratizácie.  Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
.Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do predloženia záverečnej správy, najneskôr však do 30.11.2023
Objednávateľ má právo  vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitra, Chrenová, Klokočina, Diely, Staré mesto , Zobor , Čermáň,, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.08.2023 12:41 — 30.11.2023 12:42

1,00 celý predmet zákazky

6 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 12:44

24.08.2023 12:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 12:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 27
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 13:15 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena s DPH
24.08.2023 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS