• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 08:35

Detail zákazky Z20238960

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 08:35

Základné údaje

Z20238960

OF-277555

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235111

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová tlačiareň, skartovací stroj

tlačiareň, skartovací stroj

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň, skartovací stroj
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Laserová tlačiareň Brother DCP-1623WE  alebo ekvivalent ks 1
Rýchlosť tlače -  čiernobielo str./min. 20
Rýchlosť kopírovania str./min. 21
Zásobník papiera ks 150
Štartovací toner počet strán 1500
Rozmery - šírka cm 38 40
Rozmery - hĺbka cm 33 34
Rozmery - výška cm 25 26
Hmotnosť kg 8
2.  Skartovací stroj AT Slimline S (P5) alebo ekvivalent ks 1
objem koša l 22
Rozmery - výška mm 510 520
Rozmery - šírka mm 245 250
Rozmery - hĺbka mm 380 385
Hlučnosť dB 56
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Laserová tlačiareň Brother DCP-1623WE alebo ekvivalent
typ multifunkčná - funkcie kopírka, scanner, tlačiareň
Technológia tlače laserová
Max. rozlíšenie min. 2400 × 600 DPI
Max. veľkosť tlače A4 – 21 × 29.7
Podporované formáty papiera A4, A5
Možnosť obojstrannej tlače manuálna
Farebná náplň/tlač čiernobiela
Rozlíšenie skenera 600 x 1200 dpi
Pripojenie USB, Wi-Fi - USB 2.0, IEEE 802.11 b/g/n WiFi
Nastavenie zväčšenie/zmenšenia 25 - 400% po 1%
sken do e-mailu, grafiky  alebo súboru áno
2. Skartovací stroj AT Slimline S (P5) alebo ekvivalent
spôsob skartovania krížový rez 2 x 10 mm,
druh skartovaného materiálu min. 8 listov papiera gramáže 70 g/m2, CD/DVD, svorky, plastové karty
požadované vlastnosti automatický systém štart/stop, spätný chod, tepelná poistka motora proti prehriatiu
LED kontrolky s indikáciou zapnutia, zaseknutia papiera, plného alebo vysunutého koša a prehriatia áno
Výsuvná odpadová nádoba s objemom  min. 22 l s priehľadom pre optickú kontrolu plného koša áno
Samostatný vstup na kreditné karty alebo CD a samostaný kôš áno
Stupeň utajenia podľa vyhlášky č. 528/2005 - T - tajné (P5) áno
na skartovanie dokumentov o šírke 230 mm áno
pojazdové kolieska áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

24.08.2023 08:00 — 07.09.2023 14:00

1,00 súbor

358,00

298,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 12:43

22.08.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 16:05 - Vstupná ponuka 358,00 € Cena s DPH
20.08.2023 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka 357,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS