• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 11:50

Detail zákazky Z20238957

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 11:50

Základné údaje

Z20238957

OF-277538

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8244661

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

47164557

MINEGIS s.r.o.

Tibavská 1608/33, Košice - mestská časť Krásna, 04018, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Meteostanice Úhorná (dodávka, montáž, inštalácia a implementácia)

meteostanica, montáž meteostanice

  • 38120000-2 - Meteorologické prístroje
  • 38127000-1 - Meteorologické stanice
  • 38128000-8 - Príslušenstvo meteorologických prístrojov
  • 51215000-2 - Služby na inštalovanie meteorologického zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet plnenia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie 2 ks meteostaníc a cestných snímačov indikácie stavu vozovky na miesto plnenia - vrátane:
- súčasťou plnenia sú stavebné práce súvisiace s montážou
- montáže, inštalácie a oživenia staníc a cestných snímačov na získanie a spracovanie meteorologických údajov a prenášanie obrazového záznamu
- plne konfigurovateľný výstražný farebný zobrazovací panel
- implementácie do PDIS (Predikčný dispečerský informačná systém SCKSK)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
meteostanica ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
METEOSTANICA VLASTNOSTI
1. meteostanica určená na získavanie, spracovanie a odosielanie meteorologických údajov a obrazových snímok pomocou GSM áno
2. výstražný farebný zobrazovací panel áno
3. napájanie meteostanice z elektrickej siete 230 V striedavých
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA METEOSTANICE A CESTNÉHO SNÍMAČA INDIKÁCIE STAVU VOZOVKY: HODNOTA/ CHARAKTERISTIKA/ VLASTNOSTI
Meteostanica pozostáva z: zo zariadenia na na zber meteo, obrazových dát a infopanela
- umiestnenie na oceľovom pozinkovanom stĺpe s protikoróznou úpravou minimálne vo výške 4,0 m
- meranie teploty a vlhkosti minimálne 2x digitálny vstup I2C (senzor SHT)
- meranie rýchlosti a smeru vetra minimálne 4x analógový vstup pre ultrazvukové senzory
- meranie teploty vozovky: digitálny výstup, min. presnosť ±0,1 °C, meranie teploty povrchu cestného telesa,
- výstup: min. 2x 12V pre napájanie kamery a externého INFRA prísvit,
- video vstupy min.: 2x PAL alebo IP, rozlíšenie obrázka min.: 800x600 bodov,
- komunikačná zbernica RS485 pre prídavné senzory, áno
- GSM modem, áno
- prenos údajov prostredníctvom GPRS alebo TCP/IP, áno
- krytie min.: IP 56,
- prevádzková teplota v minimálnom rozsahu od -30°C do +40 °C,
- údaje zo zariadení prijímané prostredníctvom riadiaceho modemu publikované vo formáte XML na dva definované úložiska a obrazové dáta vo formáte jpeg, áno
- nastaviteľné parametre meteorologických a obrazových dát: perióda odpočtu parametrov, jas a kontrast kamery a rozlíšenie obrazu. áno
Súčasťou plnenia sú: dodacie listy, záručné listy, technické listy, zameranie a fotodokumentácia inštalačného miesta s GPS súradnicami umiestnenia meteostaníc a cestných snímačov indikácie stavu vozovky
 2. Požadované minimálne snímané a prenášané údaje meteostanice a cestného snímača indikácie stavu vozovky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. teplota vzduchu v °C
2. teplota povrchu vozovky v °C
3. teplota pod povrchom vozovky v °C
4. vlhkosť vzduchu v %
5. rýchlosť a smer vetra áno
6. obrazový snímok vo formáe jpeg veľkosti minimálne 800 x 600 bodov
7. analýza stavu vozovky (indikácie - suchý povrch, mokrý povrch, ľad, zvyšková soľ, orentačná výška vody na vozovke áno
8. automatická aktualizácia údajov minimálne 1x za 2 hodiny v letnom období, minimálne 1x za 15min. v zimnom období
9. možnosť odčítania údajov z meteostanice mimo periodickej doby na základe ručnej výzvy na prenos údajov áno
 3. Implementácia do PDIS Drivemet
Funkcia
- periodické merania z cestných meteorologických zariadení sa budú prenášať do systému PDIS (Predikčný dispečerský informačný systém) DriveMet a mobilnej platformy DriveMet Mobile na dispečerské pracoviská SCKSK,
- zároveň súčasťou dodávky je aj integrácia do PDIS DriveMet a mobilnej platformy DriveMet Mobile do existujúceho Informačného systému SCKSK pre potreby zabezpečenia výkonov zimnej údržby.
 4. Stavebné práce súvisiace s montážou meteostaníc a cestného snímača indikácie stavu vozovky:
Funkcia
- výkop základov,
- vykonanie betonárskych prác,
- osadenie a fixovanie stĺpu
- stĺp pozink DN 89, dĺžka 5 m,
- rezanie asfaltového krytu a podkladu,
- montáž cestného snímača indikácie stavu vozovky do vozovky,
- úprava terénu a cesty do pôvodného stavu.
 5. Technologická časť
Funkcia
- zameranie a dokumentácia inštalačného miesta vrátane GPS súradníc,
- dodávka a montáž meteostanice s príslušenstvom , cestného snímača indikácie stavu vozovky a výstražného farebného zobrazovacieho panela
- inštalácia a oživenie meteostanice vrátane oživenia komunikácie v infraštruktúre IT na SC KSK do systému PDIS Drivement.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia Stredisko Rožňava - cesta II/549 úsek: Krásnohorské Podhradie a stredisko Spišská Nová Ves - cesta II/549 úsek za obcou Úhorná. Presné miesto osadenia meteostaníc bude určené po odsúhlasení odberateľom na základe fyzickej obhliadky určeného úseku, pri ktorom dodávateľ určí vhodnosť miesta z hľadiska pokrytia signálom mobilnej siete, svetelných pomerov a vhodnosti povrchu vozovky na uloženie snímača na indikáciu stavu vozovky.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia Zmluvy o dielo.
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) technické listy, prospekty, obrázky,
3b.) Vyhlásenie o zhode, ktoré bude preukazovať: Zariadenie musí spĺňať požiadavky zákona č. 56/2018Z.z. a musí byť v zhode s technickými požiadavkami nasledovných vládnych nariadení a zákonov č. 331/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 127/2016 Z. z. o elektromagnetickej kompatibilite.
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Meteostanice Úhorná"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy o dielo prostredníctvom systému EKS.
5. Dodávateľ prehlasuje, že plnenie, ktoré je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažené právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar v rámci plnenia.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve s a kvalite podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a OPEP-e.
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke.
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia Zmluvy o dielo nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Ponuková cena je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, montáže, inštalácie a implementácie ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Termín dodania plnenia: Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie v lehote najneskôr do 60 (šesťdesiatich) kalendárnych dní t. j. upresnenej v uzavretej zmluve v bode 3.2 Čas/lehota plnenia zmluvy. A to vrátane stavených prác súvisiacich s montážou, inštaláciou a implementáciou.
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých plnení podľa platných technických noriem počas záručnej doby:
12a.) 24 mesiacov na funkčnosť a dodané tovary;
12b.) 12 mesiacov na batériu;
12c.) 48 mesiacov na stavebné a montážne práce.
12d.) Záručná doba začína plynúť odo dňa inštalácie a implementácie tovarov a prevzatia stavebných prác objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na plnenie vzťahujú.
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy:
14a.) v zimnom období (01.11.-31.3.) do 48 hodín odo dňa doručenia reklamácie
14b.) v letnom období (01.04.-31.10.) do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia reklamácie
14c.) pri odstraňovaní reklamačných porúch sa vyžaduje použitie nových, originálnych náhradných dielov a podrobný rozpis servisných úkonov a náhradných dielov.
15. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 14. tejto zmluvy platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
16. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie Zmluvy o dielo a dôvod na odstúpenie od Zmluvy:
16a.) nedodržanie lehoty plnenia,
16b.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv,
16c.) nedodržanie zmluvnej ceny,
16d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3. Osobitné požiadavky na plnenie,
16.e) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
17. Súčasťou Zmluvy o dielo sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

01.09.2023 08:00 — 30.10.2023 15:00

1,00 celok

23 766,40

19 805,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2023 09:56

25.08.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 10:06 - Vstupná ponuka 21 012,00 € Cena s DPH
21.08.2023 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 21 012,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS