• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 12:45

Detail zákazky Z20238956

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2023 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2023 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2023 12:45

Základné údaje

Z20238956

OF-277275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8244649

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzne potravinárske výrobky.

Koreniny, čokoládový prášok,keksy,cukor,sardinky,olej,cestoviny

  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rôzne potravinárske výrobky.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky rôznych potravinárskych výrobkov v kvalite podľa platných noriem. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok. Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na „rôzne potravinárske výrobky“ pre 23 zariadení školského stravovania pri MŠ v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detské piškóty 120g ks 1700
Horčica plnotučná bez konzervantov a farbív ks 260
Hrozienka BIO nesýrené 200g ks 22
Čokoláda na varenie 100g ks 700
Kávovinová zmes Caro 200g alebo ekvivalent ks 135
Kávovinová zmes Melta 500g alebo ekvivalent ks 40
Mak mletý kg 310
Ocot kvasný 8% l 230
Soľ 1 kg kg 880
Soľ morská jodidovaná kg 250
Koreniaca  zmes bez glutamanu sodného /vegeta/ kg 29
Kakao holandské /kakové maslo 20-22%/ 100g ks 2000
Med včelí pravý kvetový slovenský Kg 600
Med včelý pravý medovicový slovenský kg 260
Bobkový list 10g ks 440
Majoránka 5g ks 770
Čierne korenie mleté 20g ks 880
Zázvor mletý 20g ks 30
Korenie šafrán 12g ks 50
Korenie grilovacie na zeleninu 30g ks 80
Korenie muškátový orech mletý 20g ks 90
Nov korenie celé 20g ks 100
Nové korenie mleté 20g ks 420
Korenie na ryby 20g ks 250
Korenie na pizzu 20g ks 25
Škorica mletá 20g ks 550
Sezamové semeno 100g ks 120
Rasca mletá 20g ks 750
Rasca celá 20 g ks 1035
Prášok do pečiva 12g ks 120
Prášok do perníka 20g ks 400
Syr tofu natur kg 180
Nátierka nutella 600g alebo ekvivalent ks 110
Sójová omáčka tradičná 160g ks 30
Keksy Bebe 130g  suché alebo ekvivalent ks 460
Solamyl 200g zemiakový škrob alebo ekvivalent ks 45
Cukor kryštálový balenie 1kg kg 2620
Cukor ptáškový balenie 1kg kg 1610
Cukor hnedý prírodný balenie 1kg, 0,50 kg kg 88
Cukor kokosový natural balenie 1kg, 0,50 kg kg 400
Cukor trstinový balenie 1kg, 0,50 kg kg 1600
Cukor škoricový 20g Ks 5500
Cukor vanilkový z prírodnej vanilky 20g /nie vanilinový/ ks 1650
Sardinky v tomate balenie 120-125 g ks 300
Sardinky v olivovom oleji balenie 120-125 g ks 1130
Tresčia pečeň vo vlastnej šťave balenie 115-120g ks 1015
Tuniak v olivovom oleji balenie 160-185 g ks 740
Olej slnečnicový Raciol alebo ekvivalent ,balenie 1l l 350
Olej slnečnicový Raciol alebo ekvivalent , balenie 5l l 350
Olej repkový, bezerukový Raciol alebo ekvivalent, balenie 1l l 13800
Olej repkový bezerukový Raciol alebo ekvivalent, balenie 5 l l 1350
Olej olivový extra panenský/urodené aj plnené v Taliansku alebo Grécku/ balenie 1l l 50
Cestovina z tvrdej pšenice /semolinová/kolienka kg 115
Cestovina z tvrdej pšenice /semolinová/ fliačky kg 490
Cestovina vaječná /semolinová/ niťovky kg 100
Cestovina z tvrdej pšenice /semolinová/rezance široké kg 590
Cestovina z tvrdej pšenice/semolinová/špagety kg 960
Cestovina z tvrdej pšenice /semolinová/špirálky kg 170
Cestovina z tvrdej pšenice /semolinová/penne kg 330
Cestovina z tvrdej pšenice/semolinová/abeceda kg 30
Cestovina z tvrdej pšenice/semolinová/ vretená kg 460
Cestovina slovenská ryža kg 130
Cestovina tarhoňa malá kg 615
Cestoviny celozrnné špagety kg 500
Cestoviny špaldové špirálky kg 100
Cestoviny ryžové široké rezance kg 585
Cestoviny celozrnné kolienka kg 120
Cestoviny celozrnné špirálky kg 100
Bulgur pšeničný kg 240
Kuskus pšeničný celozrnný kg 220
Cestovina z tvrdej pšenice/semolinová/ lasagne kg 110
Čierne korenie  celé 20g ks 420
Fazuľa suchá biela, balenie 500 g kg 360
Fazuľa suchá biela, balenie 1000g kg 300
Fazuľa suchá farebná, balenie 500g kg 195
Fazuľa suchá farebná, balenie 1000g kg 100
Cícer suchý,balenie 500g kg 50
Cícer suchý balenie 1000g kg 25
Hrach suchý polený, balenie 500 g kg 50
Hrach suchý polený , balenie 1000 g kg 190
Šošovica veľkozrnná, balenie 500 g kg 400
Šošovica veľkozrnná, balenie 1000g kg 300
Šošovica červená lúpaná, balenie 500 g kg 150
Čaj ovocný rôzne druhy(bez chemických látok,farbív 40g ks 5887
Detský čaj čierny bez kofeinu 30g ks 1430
čajovníkový(zelený)čaj bez kofeinu 30g ks 2000
kyslomliečny nápoj s probio kultúrou/acidko/450g ks 3700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických konzervačných látok, farbív a umelých sladidiel.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR,  - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú      zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto zmluvy je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil. V prípade nesplnenia zmluvne dohodnutého termínu dodania predmetu kúpy má kupujúci právo uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01% za každý začatý deň omeškania z kúpnej ceny objednaného tovaru. Nárok kupujúceho na náhradu škody tým nie je dotknutý.
Neuhradením faktúry v stanovenej lehote  vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,01% z neuhradenej sumy za každý deň omeškania. Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. 037/6502 256.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca. Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ verejného obstarávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v požadovanom rozsahu v súlade s touto špecifikáciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

04.09.2023 11:04 — 03.09.2024 11:05

1,00 ks,kg celý predmet zákazky

152 400,00

127 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2023 11:09

25.08.2023 11:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2023 11:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 174
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 13:29 - Vstupná ponuka 152 400,00 € Cena s DPH
24.08.2023 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 152 242,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS