• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 11:35

Detail zákazky Z20238922

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2023 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 11:35

Základné údaje

Z20238922

OF-277486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240207

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup IKT

prenos, počítač, disk, test, zariadenie

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný PC – notebook
Funkcia
Na spracovanie získaných dát z programov a ich archiváciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (balenie) ks 1
Kapacita úložiska GB 1000
Kapacita SSD GB 1000
Veľkosť operačnej pamäte RAM GB 16
Frekvencia procesora GHz 1,7
Uhlopriečka displeja palec 14
Rozlíšenie - 1920 × 1080
Výdrž batérie hod 12
Hmotnosť kg 1,01
Rozmery (šírka x hĺbka x výška) mm 320 x 203 x 14,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ procesora Intel Core i7
Typ klávesnice CZ, SK
Operačný systém   -   Verzia operačného systému Windows 11 Pro
Funkcie Bluetooth, WiFi, Kancelárske aplikácie
Rozhranie grafické výstupy USB-C, USB, HDMI
Výbava Podsvietená klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Operačný systém, TPM 2.0, NumberPad, Windows Hello, Webkamera 720 p
Obsah balenia Napájací adaptér, Napájací kábel
 2. Inteligentné testovacie a meracie zariadenie
Funkcia
Zobrazovacia jednotka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (balenie) ks 1
Kapacita úložiska GB 32
Uhlopriečka displeja palec 1,9
Výdrž batérie hod 18
Vodotesnosť m 50
Hmotnosť g 38,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OS hodiniek watchOS
Kompatibilný OS/ verzia iOS/iOS 16
Konektivita ANT+, WiFi, Bluetooth, NFC
Senzory a hardvér Akcelerometer, Barometer, Bezdrôtové nabíjanie, Galileo, GLONASS, GPS, Gyroskop, Intenzita svetla, Kompas, Mikrofón, Oxymeter, Reproduktor, Vibrácie
Farba Biela
Balenie obsahuje Dobíjací kábel
 3. Externý disk
Funkcia
Na ukladanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (balenie) ks 4
Kapacita úložiska GB 2000
Rýchlosť čítania MB/s 1050
Rýchlosť zápisu MB/s 1000
Hmotnosť g 98
Rozmery šírka x hĺbka x výška cm 5,9 x 1,3 x 8,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ úložiska SSD
Rozhranie USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1)
Konektor USB-C
Certifikácia IP 65
Farba Modrá
Obsah balenia kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požiadavkám vyhovuje napr.: Prenosný počítač - notebook ASUS ExpertBook B9 B9400CBA-KC0075X Star Black; Inteligentné testovacie a meracie zariadenie - Apple Watch Series 8; Externý disk - Samsung Portable SSD T7 Shield 2 TB modrý.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra priemyselného inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.08.2023 08:00 — 27.09.2023 14:00

6,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

2 354,47

2 354,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.08.2023 10:11

24.08.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2023 08:27 - Vstupná ponuka 2 354,47 € Cena bez DPH
24.08.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 354,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS