00603147
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK
45313351
MAFRA, a.s.
Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE
Tlač novín 2023
tlačiarenské služby, tlač, dvojmesačník, noviny
Služba
1. Tlač novín
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
formát | mm | 215*290 | ||
papier novinový | g/m2 | 45 | ||
balenie | ks | 100 | ||
náklad/1 vydanie/2mesiace | ks | 26 000 | ||
váha jedného výtlačku | g | 50 | ||
obálka novín | g/m2 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farebnosť | (CMYK) |
tlačové podklady | |
termín dopravy na miesto určenia Slovenská pošta | do 3 pracovných dní po zadaní do tlače |
možnosť dodatočného vkladu | zakázaná |
cenová ponuka zahŕňa | prípravu tlače, tlač, balné, doprava |
predpokladaný náklad | 1 664 000 strán |
sadzobný obraz | tlač na spád |
obálka novín | brite 80C |
počet strán jedného výtlačku dvojmesačníka | 32 strán |
väzba novín | šitie |
Názov |
1)Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená na základe objednávok (zaslaných písomne alebo elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo zo strany objednávateľa. Súčasťou objednávky budú |
a) termíny zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa |
b) termín vydania (vytlačenia) |
c) termín dopravy daného mesačníka na miesto určenia Slovenská pošta |
2) Dodávateľ vytlačí náklad 26.000 ks výtlačkov a zabezpečí dopravu výtlačkov do troch pracovných dní od zadania do tlače. |
3) Dodávateľ zabezpečí dopravu výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie, ktorým je Slovenská pošta. Za dopravu do troch pracovných dní od zadania do tlače sa považuje doručenie výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie do 14.00 hod. tretieho pracovného dňa po dni zadania do tlače. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dopravu výtlačkov balených vo zväzkoch. |
4) Dodávateľ zodpovedá zato, že do dvojmesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil. |
5) Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky priebežne a to na základe zrealizovaných objednávok vystavených objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač jednotlivého vydania do 15 dní po splnení objednávky. |
6) Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvné pokuty nasledovne: |
6a) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v dohodnutom termíne v rámci príslušného mesiaca vo výške 5% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každý aj začatý deň čo i len čiastočného omeškania, |
6b) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v náhradnom termíne v rámci príslušného mesiaca, ktorý si zmluvné strany dohodnú v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy podľa bodu a), vo výške 10% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každý aj začatý deň čo i len čiastočného omeškania, |
6c) v prípade porušenia povinnosti dodať predmet zmluvy riadne, t. j. v požadovanej akosti, množstve a v súlade s odsúhlaseným obsahom, vo výške 0,05% z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci, a to za každú vadu samostatne, |
6d) v prípade porušenia povinnosti podľa bodu 3) osobitných požiadaviek na plnenie vo výške podľa písm. a) a b) tohto bodu, resp. ak dôjde k zmareniu doručenia výtlačkov v dôsledku porušenia povinností dodávateľa, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 50 % z celkovej ceny plnenia v danom mesiaci a zároveň mu zaniká nárok na zaplatenie ceny plnenia za daný mesiac. |
7) V prípade, ak porušením povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy alebo zo zákona vznikne objednávateľovi škoda, dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi vzniknutú škodu nahradiť, a to bez zbytočného odkladu v lehote uvedenej v písomnej výzve objednávateľa na náhradu spôsobenej škody. Tejto povinnosti sa dodávateľ nezbaví zaplatením zmluvnej pokuty a objednávateľovi vzniká nárok na náhradu škody bez ohľadu na to, či je nesplnenie povinnosti sankcionované zmluvnou pokutou a bez ohľadu na zaplatenie zmluvnej pokuty a na jej výšku. |
8) Objednávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s úhradou faktúry za riadne a včas zrealizovaný predmet tejto zmluvy zaplatiť dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania. |
9) Lehota plnenia 9/2023 jedno vydanie dvojmesačníka a 12/2023 druhé vydanie dvojmesačníka |
10) Jeden výtlačok je v objeme 32 strán a 16 listov |
11) Právo objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty je peňažnou pohľadávkou voči dodávateľovi a objednávateľ je oprávnený zaplatenie zmluvnej pokuty realizovať vzájomným započítaním pohľadávok, a teda uhradiť len časť faktúry vystavenej za daný mesiac dodávateľom zodpovedajúcu riadnemu a včasnému plneniu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti plniť povinnosť vyplývajúcu mu zo zmluvy. |
12) Zmluvu je pred uplynutím dojednaného času okrem spôsobov uvedených vo všeobecných zmluvných podmienkach možné ukončiť písomnou výpoveďou objednávateľa s jednomesačnou výpovednou dobou z akéhokoľvek dôvodu aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná doba začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
13) Dodávateľovi vzniká povinnosť plniť (zabezpečovať tlač novín) v danom mesiaci až po doručení objednávky zo strany objednávateľa, pričom na vystavenie objednávky v danom mesiaci dodávateľ nemá právny nárok. |
14) Dodávateľ je povinný zabezpečiť personálne kapacity a technické vybavenie tak, aby bol schopný realizovať predmet zmluvy v zmluvou predpokladaných objemoch a termínoch, s odbornou starostlivosťou, riadne a včas. |
Ilýrska 33, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
11.09.2023 12:19 — 18.12.2023 12:20
1,00 komplet
7 260,00
6 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2023 12:21
28.08.2023 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2023 12:37 - Vstupná ponuka | 7 260,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2023 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 260,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: