• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 09:25

Detail zákazky Z20238912

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 09:25

Základné údaje

Z20238912

OF-264565

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235075

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servítky do pultového zásobníka na servítky Tork Xpressnap N4

Servítky do pultového zásobníka na servítky Tork Xpressnap N4

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servítky do pultového zásobníka na servítky Tork Xpressnap N4 resp. ekvivalent
Funkcia
pre zariadenia spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky do pultového zásobníka na servítky Tork Xpressnap N4 resp. ekvivalent kartón (9000 ks v kartóne) 1
rozmer cm 21,3 x 33 21,6 x 33
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál celulóza
farba biela
kód náplne N 4
skladanie 1/4 áno
servítky musia byť vhodné do zásobníka na servítky Tork Xpressnap N4 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného výrobku
Požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu, resp. ošetrovanie musí byť aj v SK alebo CZ jazyku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prijatia faktúry.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa jednorazové plnenie
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Ponúknutie a/alebo dodanie tovaru, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného tovaru tento neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2023 08:00 — 18.09.2023 12:00

50,00 balenie/kartón

4 619,00

4 619,00

Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2023 12:14

23.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 531
 71
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2023 14:30 - Vstupná ponuka 4 619,00 € Cena bez DPH
21.08.2023 17:05 - Najvýhodnejšia ponuka 4 590,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS