• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:50

Detail zákazky Z20238886

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:50

Základné údaje

Z20238886

OF-277296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266373

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

35787546

ANECT a.s.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencie Webex A-FLEX-3 pre 50 aktívnych používateľov

Predĺženie platnosti licencie Webex A-FLEX-3 pre 50 aktívnych používateľov

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti licencie Webex A-FLEX-3 pre 50 aktívnych používateľov
Funkcia
Predĺženie platnosti existujúcej licencie Webex A-FLEX-3, A-FLEX-AUM, pre 50 aktívnych používateľov na obdobie 1 roka alebo ekvivalent
Licencia pre komunikačnú platformu pre online a hybridné (časť ľudí online a časť v zasadačke) stretnutia, kontinuálnu spoluprácu, konferencie a vzdelávania
Riešenie má byť rovnocenne permanentne dostupné na minimálne 1 rok pre 300 používateľov, pričom sa predpokladá 50 jedinečných organizátorov do mesiaca z daných 300 používateľov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A-FLEX-3 alebo ekvivalent ks 1
A-FLEX-AUM alebo ekvivalent ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadovaná záruka: 12 mesiacov
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018)
Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.09.2023 10:00 — 06.09.2024 10:00

51,00 kus podľa technickej špecifikácie

11 844,00

9 870,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2023 09:41

04.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 10:08 - Vstupná ponuka 11 844,00 € Cena s DPH
18.08.2023 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 11 844,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS