• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:05

Detail zákazky Z20238884

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:05

Základné údaje

Z20238884

OF-276913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240151

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36805645

INSET s.r.o., organizačná zložka podniku zahraničnej osoby

Bytčická 72, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom prehliadacej plošiny s obsluhou a dopravou

Mobilné plošiny

  • 34514700-0 - Mobilné plošiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PRENÁJOM PREHLIADACEJ PLOŠINY S OBSLUHOU A DOPRAVOU.
Funkcia
Prenájom prehliadacej plošiny s obsluhou a dopravou, pre potreby výkonu a zabezpečenia hlavných a mimoriadnych prehliadok mostov. Prenájom mobilnej mostnej plošiny umiestnenej na podvozku ľahkého nákladného automobilu, slúžiacej na prehliadky bez potreby stavania lešenia, a použitia špecialistov pre výškové práce. Prostredníctvom prehliadacej plošiny musí byť možné skontrolovať hlavným prehliadkárom zo spodnej strany mosta všetky časti, ako je nosná konštrukcia, piliere, ložiská, dilatácie so zaručením bezpečného, rýchleho a ekonomického prístupu.
Prenajímateľ plošiny spolu s plošinou poskytne zaškoleného pracovníka, ktorý bude vykonávať obsluhu plošiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná mostná plošina ks 1
Dĺžka plošiny m 8,5
Šírka plošiny m 0,5
Zaťaženie plošiny kg 400
Zaťaženie na teleskopickej plošine kg 250
Rozsah otáčania plošiny stupeň  (°) 135
Pracovná hĺbka plošiny m 6,8
Preklenutie chodníka m 2,0
Preklenutie zábradlia/zábrany výšky m 2,9
Požadovaný priestor na moste m 2,3
Celková hmotnosť zariadenia kg 13000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Efektivita zariadenia spočíva v rozložení z prepravnej polohy do pracovnej polohy v priebehu niekoľko minút. áno
Umiestnenie na podvozku umožňuje pohyb vpred a vzad po mostnom objekte. áno
Po rozložení umožňuje bezpečný a chránený prístup na plošinu pod nosnú konštrukciu mostného objektu. áno
Ovládanie a pohyb plošiny pod mostným objektom je umožnený hydraulickým systémom a umožňuje prístup pracovníkov medzi nosníky mostnej konštrukcie. áno
Vzhľadom na kompaktné rozmery hliníkovej priehradovej konštrukcie a maximálnej hmotnosti je možné operatívne nasadenie v rámci celého Slovenska, bez potreby celkovej uzávierky dopravy na mostných objektoch. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok Prenajímateľa poskytnúť prenájom prehliadacej plošiny s obsluhou Nájomcovi, potrebnú na zabezpečenie hlavných a mimoriadnych prehliadok mostov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I. triedy, ktoré sú vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. a v správe príslušného SSÚD/SSÚR v období do 12 (dvanástich) mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, v súlade s podmienkami uvedenými v tejto rámcovej dohode, bližšie špecifikovanými v Prílohe č.1, č.2 a Prílohe č.3.
I.2 Nájomca požaduje dodržiavanie všetkých potrebných zákonných ustanovení súvisiacich s prevádzkou motorových vozidiel ako BOZP, STK, EK, spôsobilosť obsluhy na výkon.
I.3. Služba spočíva v prenájme prehliadacej plošiny s obsluhou na 5 až 14 dní v rade. Nájomca bude požadovať plošinu iba cez pracovné dni v čase od 7:00 hod. max. do 19:00 hod.. Predpokladaný rozsah hodín pre prenájom je špecifikovaný v Prílohe č.3
I.4. Parkovanie prehliadacej plošiny cez pracovné dni a počas víkendu bude možné na príslušnom SSÚD/SSÚR. Prenajímateľ nezabezpečuje pre obsluhu prehliadacej plošiny ubytovanie.
I.5. Nájomca zabezpečí miesto výkonu hlavných a mimoriadnych prehliadok na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I. triedy krycím vozidlom s bezpečnostným označením z príslušného SSÚD/SSÚR.
II. Dodacie podmienky, miesto a termín dodania
II.1. Prenajímateľ sa zaväzuje dodať predmet rámcovej dohody Nájomcovi v lehote do 12 dní odo dňa doručenia objednávky na príslušné miesto vykonávania prehliadky.
II.2. Prehliadacia plošina bude prenajatá pre mostné objekty na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I. triedy, ktoré sú vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. a v správe príslušného SSÚD/SSÚR. Zoznam mostov pre výkon predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č.3
II.3. Nájomca má právo odmietnuť prevziať predmet rámcovej dohody ak tento svojimi vlastnosťami, kvalitou alebo špecifikáciou nezodpovedá podmienkam podľa tejto rámcovej dohody.
II.4. Ak je Prenajímateľ v omeškaní s dodaním, má Nájomca právo uplatniť voči nemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny nájmu, za každý deň omeškania.
II.5. Prenajímateľ do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody predloží Nájomcovi vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny v zmysle bodu 1.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Prenajímateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č.1 a Prílohy č.2 k Opisnému formuláru;
III. Cena a platobné podmienky
III.1. Cena je stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
III.2. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom rámcovej dohody. Prenajímateľ je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č.1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Dodávateľ vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta.
III.3. Celková cena predmetu rámcovej dohody je tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a počtu merných jednotiek, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
III.4. Cena za predmet rámcovej dohody je maximálna a nie je možné ju zvyšovať.
III.5. K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania rámcovej dohody.
III.6. Úhrada Celkovej ceny bude Nájomcom realizovaná na základe jednotlivých objednávok, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom potvrdení predmetu rámcovej dohody, na základe Prenajímateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Nájomcovi.
IV. Platobné podmienky
IV.1. Písomnú objednávku podľa tejto rámcovej dohody zašle Prenajímateľ nájomcovi pred plánovaným termínom začiatku výkonu hlavných prehliadok mostov. Prenajímateľ je povinný objednávku potvrdiť a kópiu potvrdenej objednávky doručiť späť Nájomcovi v lehote 5 dní odo dňa jej doručenia.
IV.2. Prenajímateľovi prislúcha úhrada len za skutočný počet dní prenájmu s obsluhou a dopravných nákladov, ktorý bude uvedený v protokole o prenájme prehliadacej plošiny.
IV.3. Nájomca sa zaväzuje zaplatiť prenajímateľovi dohodnutú cenu za dodanie služby na základe faktúry vystavenej nájomcom a doporučene doručenej do sídla prenajímateľa. Fakturácia sa uskutoční pre každú objednávku samostatne. Podkladom pre fakturáciu je potvrdený súpis skutočne vykonaného prenájmu a dopravných nákladov. Na účely fakturácie sa za deň dodania služby podľa konkrétnej objednávky považuje deň podpísania preberacieho protokolu oboma stranami.
IV.4. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Nájomcovi. Prílohu faktúry tvorí protokol o prenájme prehliadacej plošiny. Prenajímateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Nájomcu a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. .....
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Nájomca je oprávnený takúto faktúru vrátiť Prenajímateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
IV.5. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doporučeného doručenia bez nedostatkov do sídla Nájomcu. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
V. Zodpovednosť za vady
V.1. V prípade vzniku poruchy na prehliadacej plošine počas výkonu hlavných a mimoriadnych prehliadok všetky náklady spojené s opravou zabezpečuje Prenajímateľ.
VI. Záverečné ustanovenia
VI.1. Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
VI.2. V prípade zániku rámcovej dohody dohodou Zmluvných strán, táto zaniká dňom uvedeným v takejto dohode.
VI.3. Nájomca je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, ak Prenajímateľ porušil zmluvu podstatným spôsobom.
VI.4. Prenajímateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, ak Nájomca porušil zmluvu podstatným spôsobom, za ktoré sa považuje ak sa Nájomca omešká s úhradou faktúry o viac ako 30 dní odo dňa splatnosti faktúry.
VI.5. Odstúpenie od rámcovej dohody musí mať písomnú formu a musí byť druhej strane doručené do sídla uvedeného v záhlaví rámcovej dohody. Za deň doručenia sa považuje deň prevzatia písomnosti, deň odmietnutia prevzatia písomnosti, neprevzatie písomnosti v úložnej lehote na pošte, prípadne vrátenie písomnosti s označením adresát neznámy alebo adresát sa odsťahoval.
VI.6. Zmena tejto rámcovej dohody je možná len písomnou dohodou oboch Zmluvných strán vo forme riadne očíslovaných písomných dodatkov.
VI.7. Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č.1 – Špecifikácia ceny a Príloha č.2 – Návrh na plnenie kritérií a Príloha č.3 - Zoznam mostov pre výkon predmetu zákazky.
V.8. Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú príslušnými časťami „VŠEOBECNÝCH ZMLUVNÝCH PODMIENOK“ platných OPEP.
VII. Ďalšie ustanovenia
VII.1. Prenajímateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VII.2. Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) poskytovateľ predloží Nájomcovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VII.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Prenajímateľ povinný predložiť Nájomcovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na Trhovisku.
VII.4. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitov. Nájomca nie je povinný vyčerpať finančný limit.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 ks

41 980,00

41 980,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2023 09:21

24.08.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2023 14:05 - Vstupná ponuka 39 110,00 € Cena bez DPH
23.08.2023 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 39 110,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS