• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 11:05

Detail zákazky Z20238872

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 11:05

Základné údaje

Z20238872

OF-277194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235035

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

47526149

BSP Truck Servis a.s.

Štefánikova 2, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava skorodovanej kabíny, elektroinšt. na BA345MC (TN)

Oprava nákladného vozidla

  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava – TATRA T815 - skorodovaná kabína a elektroinštalácia
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava skorodovanej kabíny a elektroinštalácie na nákladnom automobile značky TATRA T815 s EČV BA345MC vo vlastníctve Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len „NDS, a.s.“), nachádzajúceho sa na Stredisku správy a údržby diaľnic Trenčín (ďalej len „SSÚD Trenčín“).
Pre vysvetlenie pojmov: • Uchádzač v súťaži – ďalej len „Poskytovateľ“ • Národná diaľničná spoločnosť, a.s. – ďalej len „Prijímateľ“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podvozok TATRA T815 s pohonom 6x6 VIN: TNU280R253K037260 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výmena kabíny - kompletný nalakovaný skelet vo farbe RAL 2011 vrátane dverí, skiel, kľučiek, prednej kapoty.
Výmena vnútorného vybavenia kabíny - čalúnenie, sedačky, prístrojová doska, volant, tapacíry, krytovanie motora.
Výmena vonkajšieho vybavenia kabíny - spätné zrkadlá, svetlá (2x LED maják na streche vozidla, prídavné svetlá po stranách kabíny pre zimnú údržbu podľa vyhlášky v SR).
Výmena ovládacích prvkov kabíny (vonkajších/vnútorných).
Oprava vzduchových rozvodov kabíny.
Oprava hydraulického rozvodu kabíny.
Oprava zdvihu kabíny.
Výmena zámkov otvárania kabíny/kapoty.
Oprava nezávislého kúrenia.
Oprava kúrenia s olejovým výmenníkom.
Výmena spodného krytu kabíny, aj krytu rámu kabíny.
Výmena silentblokov kabíny.
Výmena rebrovania kabíny (vzduchové chladenie motora 3 ks).
Výmena krytovania motora za kabínou – kompletné.
Výmena schodov a stúpačiek.
Výmena blatníkov - kompletné pod kabínou.
Oprava vedenia vzduchového filtra za kabínou.
Výmena elektroinštalácie kabíny.
Výmena elektroinštalácie motora.
Výmena elektroinštalácie podvozku.
Výmena elektroinštalácie elektromagnetických ventilov, ABS.
Výmena vonkajšieho predpísaného osvetlenia vozidla za nové.
Oprava predného nárazníka, upínacej dosky radlice.
Odskúšanie nadstavby a snežného pluhu pred opravou a po oprave.
Práce na vozidle, odstrojenie, nastrojenie, výmena/oprava.
Drobný spotrebný materiál.
OSTATNÉ PODMIENKY:
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Prijímateľ“) pri uzatvorení Zmluvy požaduje od uchádzača predložiť platný, výrobcom potvrdený doklad, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja originálnych náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA na území SR.
Rozsah opravy viď. Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Prijímateľ“) požaduje vykonanie opravy do 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
I.2 Oprava nákladného vozidla sa bude realizovať u úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“). Prepravu nákladného vozidla na určené miesto zabezpečí SSÚD 4 Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín - Zlatovce.
I.3 Do opravy na určenom mieste u úspešného uchádzača bude pristavené nákladné vozidlo spolu s nadstavbou a snežným pluhom na náklady Prijímateľa.
I.4 Pred realizáciou opravy je možné zo strany Poskytovateľa vykonať odskúšanie funkčnosti nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle. Následnú demontáž a spätnú montáž nadstavby a snežného pluhu zabezpečí Poskytovateľ.
I.5 Odovzdanie a prevzatie nákladného vozidla po oprave sa uskutoční u Poskytovateľa, pričom pri odovzdaní sa vykoná aj odskúšanie sypacej nadstavby a snežného pluhu na nákladnom vozidle za účasti zástupcu Poskytovateľa. Po úspešnej skúške podvozku a prídavných zariadení bude vystavený protokol a bude podpísaný oboma zmluvnými stranami. Prepravu nákladného vozidla z miesta opravy do areálu SSÚD Trenčín zabezpečí SSÚD Trenčín vo vlastnej réžii.
I.6 Poskytovateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Prijímateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny opravy, v zmysle bodu 1.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritérií k Opisnému formuláru,
b. výpis, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“), ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 (päť) dní od momentu uzavretia Zmluvy, môže Prijímateľ odstúpiť od Zmluvy.
c. platný, výrobcom potvrdený doklad, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja originálnych náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA na území SR.
d. za predchádzajúce 3 (tri) roky t. j. (2020, 2021, 2022) prijímateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: Poskytovateľ - názov, sídlo, IČO, Prijímateľ - názov, sídlo, IČO, popis resp. druh poskytnutej služby, zmluvná cena bez DPH, lehota dodania, kontaktná osoba a telefonický kontakt. Realizácia poskytnutých služieb podobného, alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za všetky 3 (tri) roky musí byť v súhrnnej hodnote min. 100 000,- € bez DPH.
I.7 Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť Prijímateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodaniu tovaru súvisiaceho s vykonaním služby, následkom ktorých bude jej omeškanie.
I.8 Prijímateľ si vyhradzuje právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác.
II. CENA
II.1 Cena za poskytnutú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom Zmluvy. Poskytovateľ je povinný oceniť položku v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Poskytovateľ vyplní cenu v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný Poskytovateľ predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.).
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinu prijatej jednotkovej ceny a počtu mernej jednotky.
II.4 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa, vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania Zmluvy.
II.6 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Prijímateľovi. Prílohu faktúry tvorí Protokol o odovzdaní a prevzatí opravy a protokol o zaškolení zamestnancov Prijímateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Prijímateľa a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. .....
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Prijímateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. v tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada celkovej ceny za predmet zákazky bude Prijímateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí predmetu zákazky bez chýb a nedorobkov, na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
III.3 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočné poskytnuté plnenie.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Prijímateľ požaduje v rámci opravy nákladného vozidla dodať a použiť výlučne nové originálne diely s minimálnou zárukou 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v Preberacom a Odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla.
IV.2 Prijímateľ požaduje poskytnutie záruky na práce vykonané na nákladnom vozidle v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov bez obmedzenia počtu najazdených km odo dňa protokolárneho odovzdania opraveného nákladného vozidla Prijímateľovi, ktorá začne plynúť dňom uvedeným v Preberacom a Odovzdávacom protokole ako deň odovzdania opraveného nákladného vozidla.
IV.3 Poskytovateľ zodpovedá za škody na nákladnom motorovom vozidle TATRA T815 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách v celom rozsahu a zaväzuje sa ich uhradiť.
IV.4 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku na vozidle v rozsahu predmetu zákazky do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Poskytovateľ povinný tieto chyby odstrániť na vlastné náklady.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov opravy, uvedenej v technickej špecifikácii /opisnom formulári/ v zmluve a podľa požiadaviek Prijímateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. .....
..... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/Požiadavky Poskytovateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Prijímateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa.
V.2 Ak Poskytovateľ nedodá predmet zákazky v opísanom rozsahu podľa Zmluvy a technických vlastností predmetu zákazky, za cenu ním uvedenú, Prijímateľ je oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny bez DPH predmetu zákazky.
V.3 Poskytovateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie Prijímateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 (pätnásť) dní potom, čo bude Poskytovateľovi doručená výzva na jej úhradu.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Elektronickom trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Poskytovateľ predloží Prijímateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z Obchodného registra predložený k zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Prijímateľovi aktuálny výpis z Obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií a Príloha č.3 FOTODOKUMENTÁCIA motorového vozidla.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

04.09.2023 08:00 — 03.11.2023 16:00

1,00 ks

47 230,00

47 230,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2023 08:31

23.08.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 07:28 - Vstupná ponuka 47 230,00 € Cena bez DPH
21.08.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka 47 229,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS