• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2023 14:03
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2023 08:35

Detail zákazky Z20238856

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2023 14:03
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2023 08:35

Základné údaje

Z20238856

OF-273656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8249012

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14047152

Mgr. Darina Godálová - DAFE

K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie posilňovní

Protismerné kladky

  • 37440000-4 - Výstroj na fitnes
  • 37442900-8 - Posilňovacie veže
  • 37442300-8 - Odporové cvičné stroje na precvičovanie dolnej a hornej časti tela
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protismerné kladky UF-T008 UpForm alebo "kvalitný ekvivalent"
Funkcia
Protismerné kladky s reguláciou výšky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 240
Dĺžka cm 66,5
Šírka cm 434
Váha kg 398
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tehličky 12x 7,5 Kg a 1x 3,75 Kg na každej strane
Maximálne zaťaženie 93,75 Kg x 2
Profil konštrukcie 100x60x3 mm, rúra 60,3 x 3,2 mm
Farba rámu Čierna
profesionálny model ponúka špičkovú kvalitu, masívne prevedenie, nadčasový dizajn a možnosť nadpájať ostatné stroje k tomuto zariadeniu
Súčasťou zostavy 2x samostané kladky UF-001, 1x spájací nosník s hrazdou UF-013, 2x podpora/stopa UF-017
Závažie stroj obsahuje 12 tehličiek o váhe 7,5 Kg, každá je označená váhou v kilogramoch a librách. Zaisťovací kolík je vyrobený z kvalitného hliníka, istený je šprirálovým naťahovacím lankom
Regulácia výšky Výškové nastavenia polohy rukovätí. Nastavenie sa vykonáva pomocou praktického pružinového čapu. Pre maximálne pohodlie má každá úroveň nastavenia svoju číselnú značku.
Súčasť balenia Tiahlo lomené na triceps, Lanové tiahlo tricepsové 85 cm, 2x jednoručný adaptér ku kladke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

04.09.2023 13:03 — 30.11.2023 13:04

1,00 ks

3 313,50

3 313,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.08.2023 13:05

26.08.2023 14:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 09:46 - Vstupná ponuka 2 761,00 € Cena bez DPH
18.08.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 761,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS