• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 11:50

Detail zákazky Z20238837

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 11:50

Základné údaje

Z20238837

OF-271999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8224209

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Rekonštrukcia pôrodnej sály - Zdravotnícka technológia" - Výpočtová technika

počítač, stolový, príslušenstvo, monitor, klávesnica, myš, tlačiarne

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Výpočtová technika určená pre pracovné úkony v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počítač ks 3
2. Monitor ks 3
3. Tlačiareň ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítač - min. požadované technické vlastnosti: -----
- procesor: minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU s výkonom v Passmark skóre je 6000 a viac bodov
- pamäť RAM: minimálne 16GB DIMM DDR3
- SSD disk: minimálne 256 GB
- mechanika: DVD-RW
- operačný systém: minimálne na úrovni Windows 11 Profesionál 64-bit
- USB porty: minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0 port
- DisplayPort alebo HDI áno
Súčasťou balenia je: klávesnica Sk USB a optická myš kompatibilná ku každému počítaču
Monitor - min. požadované technické vlastnosti: -----
- uhlopriečka dispeja: minimálne 23" (58,4cm)
- úprava panela: antireflexný, LED podsvietený
- rozlíšenie: minimálne 1920 x 1080
- zobrazovací uhol: minimálne 170° horizontálne, 160° vertikálne
- jas: minimálne 250 cd/m2
- pomer kontrastu: minimálne 1000:1 statický, 5000000:1 dynamický
- čas odozvy: minimálne 5ms
Súčasťou balenia je: kábel min. 1,5m HDMI resp. DispayPort kompatibilný s výstupom z PC ku každému monitoru
Tlačiareň HP LaserJet Pro M404dn
MS Office Word,Excel,PowerPoint,OneNote a Outlock (licencia pre nemocnice)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, nerepasovaný ,doposiaľ nepoužitý tovar
Zariadenia musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadení, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do do 7 dní od uzavretia zmluvy
Záručná doba na dodané zariadenie musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla na webovej stránke výrobcu.
V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia.
Predávajúci je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30dní odo dňa ich uplatnenia kupujúcim. Predávajúci sa zaväzuje, že s odstraňovaním vady začne do 48 hodín od nahlásenia poruchy faxom alebo telefonicky, pričom nahlásenie musí obsahovať obchodné meno kupujúceho, zodpovednú osobu, dátum a čas, typ prístroja a popis poruchy. Pri nedodržaní tohto časového intervalu je predávajúci povinný zabezpečiť iné náhradné zariadenie za nefunkčný predmet plnenia.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

07.09.2023 14:00

1,00 komplet

3 230,00

3 230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.08.2023 11:31

21.08.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 11:49 - Vstupná ponuka 3 230,00 € Cena bez DPH
16.08.2023 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 3 230,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS