• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238824

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238824

OF-277394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8224185

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie vozíky na upratovanie kancelárskych priestorov

upratovacie vozíky

  • 34911100-7 - Vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie vozíky
Funkcia
Upratovacie vozíky vhodné na upratovanie kancelárskych priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovací vozík 2 x 25l vedrá, chróm. konštrukcia , žmýkací lis (viď. prílohu) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Príslušenstvo: Konštrukcia robustný pochrómovaný kov 2 x 25 l vedrá farebne rozlíšené 4 otočné kolieska s plastovými chráničmi proti poškodeniu stien a zariadenia Žmýkač (lis) na žmýkanie mopu. Vanička pre upratovacie pomôcky Rozmery vozíka v zloženom stave: šírka 42 cm x dĺžka 81 cm x výška 94 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky,
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Ak ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a e technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužitý, nerepasovaný, kompletný. Dodávateľ je povinný tovar zabaliť náležitým spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom resp. ním poverenými zamestnancami.
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili riadnemu plneniu tejto zmluvy zo strany dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

05.09.2023 12:00

3,00 ks

390,00

325,00

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2023 08:56

21.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2023 13:14 - Vstupná ponuka 390,00 € Cena s DPH
20.08.2023 18:44 - Najvýhodnejšia ponuka 389,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS