00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Upratovacie vozíky na upratovanie kancelárskych priestorov
upratovacie vozíky
Tovar, Služba
1. Upratovacie vozíky
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovacie vozíky vhodné na upratovanie kancelárskych priestorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovací vozík 2 x 25l vedrá, chróm. konštrukcia , žmýkací lis (viď. prílohu) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Príslušenstvo: Konštrukcia robustný pochrómovaný kov 2 x 25 l vedrá farebne rozlíšené 4 otočné kolieska s plastovými chráničmi proti poškodeniu stien a zariadenia Žmýkač (lis) na žmýkanie mopu. Vanička pre upratovacie pomôcky Rozmery vozíka v zloženom stave: šírka 42 cm x dĺžka 81 cm x výška 94 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, |
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Ak ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a e technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužitý, nerepasovaný, kompletný. Dodávateľ je povinný tovar zabaliť náležitým spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom resp. ním poverenými zamestnancami. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili riadnemu plneniu tejto zmluvy zo strany dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
05.09.2023 12:00
3,00 ks
390,00
325,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a do 3 pracovných dní, odo dňa prijatia, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať predložený návrh plnenia predmetu zmluvy a od zmluvy odstúpiť.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2023 08:56
21.08.2023 09:00
21.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2023 13:14 - Vstupná ponuka | 390,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2023 18:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 389,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: