• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238822

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238822

OF-277273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8224181

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36307530

Paspol SK spol.s r.o.

Pravenec 420, Pravenec, 97216, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"TREBUCHET II." - Remeselné prezentačné stánky

predajný stánok, prístrešok, drevená konštrukcia

  • 39154100-7 - Výstavné stánky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Remeselné stánky na prezentáciu a predaj
Funkcia
Výroba a dovoz drevených mobilných predajných stánkov s dreveným roštom vrátane opláštenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stánky s dreveným roštom vrátane opláštenia ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery stánku (šírka x dĺžka) 2 x 2,5 metra
Výška stánku vpredu 2,1 metra
Výška stánku vzadu 1,9 metra
Drevená samonosná konštrukcia, skladacia
Drevená konštrukcia lakovaná - odtieň orech + dvakrát náter
Predajný pult a odkladacia doska pod pultom - šírka 0,75 metra
OSB doska - hrúbka 12 mm
Steny a strecha stánku zo 100 % bavlny s hydrofóbnou  úpravou
Farba tkaniny - ražná
Stan musí mať strechu s previsom po obvode, 2 bočné steny, zadnú stenu a plachtu pod pult a plachtu nad pult, aby sa dal stánok úplne uzavrieť
Upevnenie plachty na konštrukciu pomocou suchého zipsu s krúžkom pre lepšie napnutie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady na tovary, služby, práce súvisiace s predmetom tejto zmluvy, t.z., Dodávateľ nie je oprávnený požadovať v súvislosti s dodaním predmetu tejto zmluvy žiadne ďalšie platby nad rámec zmluvnej ceny.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Tovar musí byť dodaný ako nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený tovar.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred jeho dodaním.
Obstarávateľ trvá na dodržaní všetkých technických parametrov predmetu zákazky, použití uvedených materiálov, uvedenej farebnosti a ostatných požiadaviek.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť špecifikovaný tovar kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy resp. prospektový reklamný materiál tovaru.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.08.2023 14:00 — 08.09.2023 14:00

1,00 celok

19 089,84

19 089,84

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2023 08:23

21.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2023 14:25 - Vstupná ponuka 18 120,00 € Cena s DPH
17.08.2023 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 18 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS