• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 16:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 09:55

Detail zákazky Z20238815

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 16:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 09:55

Základné údaje

Z20238815

OF-277361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8229823

Objednávateľ

30775302

Tanečné konzervatórium Evy Jaczovej

Gorazdova 20, Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobaly A4 s eurodierovaním-100 ks v balení, otvor zhora, priehľadný, drsný povrch, počet dier 11 bal 40
Kancelárske sponky 33 mm (100 ks v balení), niklový kovový materiál, škatulové balenie, so zaobleným zakončením bal 10
Korekčný roller  4,2 mm x 10m ks 10
Lepiaca páska baliaca, farba: priehľadná, rozmer: 50mm x 60m ks 5
Pákový šanón- A4 75 mm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, bez spodného kovania, zvonka PVC povrch, zvnútra kartón, vymeniteľný chrbtový štítok, chrbtovým otvorom, farba: biela ks 40
Pákový šanón- A4 75 mm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, bez spodného kovania, zvonka PVC povrch, zvnútra kartón, vymeniteľný chrbtový štítok, chrbtovým otvorom, farba: červená ks 40
Pákový šanón- A4 75 mm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, bez spodného kovania, zvonka PVC povrch, zvnútra kartón, vymeniteľný chrbtový štítok, chrbtovým otvorom, farba: čierna ks 40
Pákový šanón- A4 75 mm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, bez spodného kovania, zvonka PVC povrch, zvnútra kartón, vymeniteľný chrbtový štítok, chrbtovým otvorom, farba: modrá ks 40
Pákový šanón- A4 75 mm, vhodné na uchovávanie dokumentov A4, bez spodného kovania, zvonka PVC povrch, zvnútra kartón, vymeniteľný chrbtový štítok, chrbtovým otvorom, farba: žltá ks 40
Spony zošívacie, vyrobené z pozinkovaného drôtu,  1000 ks/bal, 24/6 bal 10
USB kľúč 128 GB ks 10
Zošit s tvrdými doskami (v tvrdej väzbe), 100listov/A4 linajkový ks 6
Zošit s tvrdými doskami (v tvrdej väzbe), 100listov/A5 linajkový ks 3
Obálka C6, rozmer 114x162 mm, farba: biela,  uzatváranie: s odtrhávacou páskou ks 1000
Samolepiaca páska do štítkovača Brother H 105, TZ2-231, 12 mm 1/2 " , black INK, laminated tape white ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na mieste plnenia - 2. poschodie (bez výťahu)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gorazdova 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2023 08:00 — 18.09.2023 16:00

1,00 súbor

800,00

667,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2023 16:29

22.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 09:49 - Vstupná ponuka 799,92 € Cena s DPH
22.08.2023 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 799,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS