• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:20

Detail zákazky Z20238809

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2023 10:20

Základné údaje

Z20238809

OF-276906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8266371

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava zametacej nadstavby K-9

oprava zametacej nadstavby K-9, zametacie stroje, opravy spojok a špeciálnych nadstavieb

  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 34144431-8 - Zametacie vozidlá s odsávaním
  • 72254100-1 - Testovanie systémov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konštrukčná skupina Pohonná jednotka
Funkcia
Oprava samozberného zametača K-9 výr. číslo 595/275/11 konštrukčnej skupiny Motor s doplnkami list 35A a Ventilátor list 37A.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava ventilátora musí zahŕňať: výmenu kolesa, hriadeľa, ložísk, krytu ventilátora, spodnej konštrukcie, remenice, napínacieho mechanizmu remenice, snímača hladiny vody, spojky BD 290/150, ťažnej pružiny, záťažového snímača  vrátane tesnení, spojovacieho a ostatného materiálu. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri výmene požadujeme použitie len originálnych náhradných dielov predpísaných výrobcom. áno
 2. Konštrukčná skupina Hubica pravá
Funkcia
Oprava samozberného zametača K-9 výr. číslo 595/275/11 konštrukčnej skupiny Hubica pravá tlačená list 27D
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava musí zahŕňať: výmenu hubice pravej 280 tlačenej, hrdla spodného spojovacieho a ostatného materiálu. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri výmene požadujeme použitie len originálnych náhradných dielov predpísaných výrobcom. áno
 3. Oživenie a odskúšanie nadstavby po oprave
Funkcia
Oživenie a odskúšanie nadstavby po oprave so zameraním na správnu a bezpečnú prevádzku stroja.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oživenie a odskúšanie nadstavby ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrola kompatibility opravovanej nadstavby s nosičom nadstavby. áno
Kontrola činnosti spojky a ventilátora áno
Kontrola vymenených náhradných dielov a príslušenstva áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vzdialenosť miesta výkonu opráv musí byť do 60km od sídla objednávateľa (Liptovský Mikuláš). V prípade, že miesto opravy je vo väčšej vzdialenosti, náklady na miesto opráv a späť hradí dodávateľ.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení ceny za predmet zákazky zahrnie všetky súvisiace náklady a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na odberateľa uvedeného na objednávke. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ k faktúre priloží rozpis a rozsah všetkých prác a zoznam vymenených ND.
Objednávateľ má právo skontrolovať vykonávané opravy. V prípade nedodržania predpísaných postupov a prác má objednávateľ právo odstúpiť bezodplatne od zmluvy. Náklady vzniknuté dodávateľovi spojené s prácami vykonávanými na vozidle u ktorého bolo zistené porušenie postupov si dodávateľ hradí sám.
Výmena náhradných dielov musí byť v súlade s prepísanými postupmi výrobcu nadstavby.
Pri odovzdaní nadstavby dodávateľom bude preukázaná jej funkčnosť a prevádzkyschopnosť.
Termín pristavenia zametacej nadstavby K-9 na stacionárne servisné stredisko dodávateľa je do 14 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Termín vykonania opravy zametacej nadstavby K-9 je do 3 mesiacov od pristavenia.
Z dôvodu, že podvozok je zaradený do systému zimnej údržby, oživenie a odskúšanie nadstavby bude v termíne od 1.4.2024 do 14.4.2024.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia tejto povinnosti, má obstarávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50,- Eur za každý deň porušenia, pričom porušenie uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

18.09.2023 06:30 — 12.04.2024 12:00

1,00 predmet zákazky

16 022,36

16 022,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.08.2023 14:40

04.09.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 925
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 08:03 - Vstupná ponuka 16 022,36 € Cena bez DPH
16.08.2023 18:02 - Najvýhodnejšia ponuka 16 021,36 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS