31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31354882
ArcGEO Information Systems spol. s r.o.
Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK
Softvérová podpora pre ESRI softvér
Softvérová podpora, ESRI softvér, technická podpora
Služba, Tovar
1. Softvérová podpora pre ESRI softvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zadávania zákazky je výber dodávateľa služby softvérovej podpory po záručnej dobe pre Esri softvér, ktorý je v používaní verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/ na dobu určitú odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy do 28.2.2026. Softvérová podpora pre ESRI softvér je nevyhnutnou súčasťou ďalšieho používania softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Softvérová podpora pre ESRI softvér v nasledovnej skladbe: | súbor | 1 | ||
1.1 ArcGIS Desktop Advanced Concurrent Use (primárny ročný maintenance) | ročný maintenance | 1 | ||
1.2 ArcGIS Desktop Advanced Concurrent Use (sekundárny ročný maintenance) | ročný maintenance | 4 | ||
1.3 ArcGIS Desktop Extension Concurrent Use - Spatial Analyst (primárny ročný maintenance) | ročný maintenance | 1 | ||
1.4 ArcGIS Desktop Extension Concurrent Use - 3D Analyst (primárny ročný maintenance) | ročný maintenance | 1 | ||
1.5 ArcGIS Server Enterprise Advance (up to 4 cores) (primárny ročný maintenance) | ročný maintenance | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvérová podpora bude spočívať | - v dodávaní aktuálnych verzií jednotlivých softvérových produktov (po ich vyhotovení), |
.- pokračovanie | - v odstraňovaní závad v súčinnosti a v súlade s koncepciou výrobcu softvéru Environmental systems Research Institute, Inc. (ďalej len "Esri"), |
.- pokračovanie | (opravou alebo prepracovaním závad, výmenou softvéru a doplnkových materiálov v súlade s koncepciou Esri pre podporu užívateľov). |
Softvérová podpora bude vyžadovaná | prostredníctvom telefonického alebo emailového kontaktu počas pracovných dní (pondelok -piatok) od 9.00 do 17.00 hod. |
Dodanie služby bude realizované | - elektronicky, súčasne budú dodané aktuálne licenčné kľúče, |
.- pokračovanie | - informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa. |
Inštalácia softvérov | aktuálne verzie softvérov si objednávateľ inštaluje sám. Inštalácia softvéru u objednávateľa dodávateľom, školenie a dodatočné exempláre update-dokumentácie nie sú predmetom zmluvy. |
Súčinnosť objednávateľa v rámci vykonávania softvérovej podpory | - objednávateľ poskytne neobmedzený prístup k existujúcemu softvéru, ako aj príslušným údajom, bezplatne umožní použitie tých zariadení na spracovanie dát, ktoré sú pri softvérovej podpore potrebné. |
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony | - konzultácie a podpora u objednávateľa, |
.- pokračovanie | - softvérová podpora na softvér, pri ktorom došlo k poškodeniu formou násilného zaobchádzania, zneužitia alebo nevhodného použitia, atď., |
.- pokračovanie | - softvérová podpora na softvér, ktorý nezodpovedá špecifikáciám výrobcu softvéru Esri, |
.- pokračovanie | - poskytnuté servisné výkony, ktoré súvisia s väzbou na rozhranie iných produktov, nedodaných dodávateľom softvéru Esri, alebo súvisia s hardvérom, ktorý nebol schválený dodávateľom. |
Názov |
Služby a tovary poskytované dodávateľom musia zodpovedať príslušným normám a predpisom platným na území SR. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú: odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 28.2.2026. |
- Lehota na začatie poskytovania softvérovej podpory a dodanie aktuálnych licenčných kľúčov k existujúcim softvérom platných počas účinnosti zmluvy elektronicky (e-mailom na adresu zodpovednej osoby objednávateľa) do 5 pracovných dní (pondelok -piatok) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, - Lehota na odstránenie závad, ktoré sa vyskytnú pri používaní softvéru je do 5 pracovných dní (pondelok -piatok) od nahlásenia a potvrdenia závady, - Softvérová podpora bude vyžadovaná prostredníctvom telefonického alebo emailového kontaktu počas pracovných dní (pondelok -piatok) od 9.00 do 17.00 hod. |
Miesto dodania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet zmluvy. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena v EUR s DPH. |
Cena predmetu zmluvy zahŕňa cenu za poskytovanie softvérových služieb počas platnosti zmluvy vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zmluvy. Je stanovená ako súčet súčinov jednotkovej ceny za ročný maintenance a požadovaného počtu licencií počas platnosti zmluvy pre každú položku zmluvy t.j. pre každý softvér. |
Jednotkové ceny za predmet zmluvy t.j. ročný maintenance za daný softvér sú platné počas účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia. doručovanie informácií o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod.) do 3 pracovných dní (pondelok -piatok) od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe samostatne vystavovaných faktúr za čiastkové plnenie predmetu zmluvy - poskytovanie služieb softvérovej podpory v zmysle jednotkových cien dodávateľa ročne (ročný maintenance za daný softvér), ktoré sa dodávateľ zaväzuje vystaviť a doručiť objednávateľovi: |
- v prvom roku plnenia zmluvy - po nadobudnutí účinnosti zmluvy do 15 dní odo dňa dodania predmetu zmluvy (dodania licenčných kľúčov), |
- v druhom a ďalšom roku plnenia zmluvy - najneskôr 30 kalendárnych dní pred uplynutím doby, na ktorú bol ročný maintenance dohodnutý. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek podľa technickej špecifikácie a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2023 08:00 — 28.02.2026 00:00
1,00 balík
126 282,00
105 235,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2023 14:15
28.08.2023 10:00
28.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.08.2023 17:46 - Vstupná ponuka | 126 240,00 | € | Cena s DPH |
25.08.2023 18:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 125 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: