Z20238785
OF-276341
zazmluvnená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Prostriedky a pomôcky na doplňovanie pohonných látok
prietokomoer
Tovar, Služba
|
1. Prenosný batériový prietokomer BS45 na naftu, benzín v kufríku
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet ks | ks | 1 | ||
| výdrž batérie | hod | 8 | 10 | |
| možnosť výmeny batérie bez prerušenia merania | s | 30 | ||
| maximálna teplota média | °C | 120 | ||
| tlačidlá (počet) | ks | 4 | ||
| prietok (približne) | m3/hod | 150 | ||
| Hmotnosť kufríka | kg | 5 | ||
| presnosť merania | % | 0,25 | 1 | |
| pre teploty z okolia | °C | -10 | 60 | |
| Univerzálna veľkosť senzorov pre potrubie | mm/" | 51/2 | 330/13 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| meranie bez zásahu do potrubia | áno |
| upínacie senzory na potrubie DN 150 | áno |
| prevedenie so senzormi s dĺžkou kábla 6 m | áno |
| inštalácia mimo ATEX zóny | áno |
| doba nabíjania batérie | cca 5 hod |
| merané médium: | nafta,benzín |
| podsvietený grafický displej | áno |
| servisný USB port | áno |
| komunikácia Modbus RTU | áno |
| Vnútorná pamať na záznam meraní s pamäťovou kartou až 32 GB | áno |
| Krytie IP67 | áno |
| Obsah balenia | nabíjateľné batérie 2 ks, nabíjačka 1ks, kufrík 1 ks, |
| Objednávateľ požaduje zaškolenie obsluhy, ukážku merania v mieste použitia prístroja | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Miesto plnenia Zemianske Kostoľany. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
| Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH. |
| Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18. |
| Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
| Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
23.08.2023 06:00 — 24.11.2023 13:00
1,00 ks
11 390,00
9 491,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2023 11:43
18.08.2023 12:00
18.08.2023 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.08.2023 16:47 - Vstupná ponuka | 11 389,99 | € | Cena s DPH |
| 17.08.2023 21:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 389,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: