• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 11:55

Detail zákazky Z20238779

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2023 11:55

Základné údaje

Z20238779

OF-277026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8229815

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31291228

Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO

Košická 44, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač študijného materiálu

firemné brožúry, študijné materiály

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22100000-1 - Tlačené knihy, brožúry a letáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač študijného materiálu
Funkcia
Výroba a dodávka študijného materiálu/brožúr pre štúdium zdravotníckych záchranárov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tlač študijného materiálu - počet výtlačkov ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Formát A6
1.2 Obálka farebná (4+0), papier 250 g/m2, lesklé lamino, vrátane prípravy grafického návrhu
1.3 Počet strán cca 200-250 (zdroj vo Worde je 150 strán vo formáte A4)
1.4 Tlač strán obojstranná (1+1) čierna
1.5 Papier 80 g/m2 BO
1.6 Väzba lepená, po ľavej dlhšej strane listu
1.7 Ďalšie požiadavky grafická úprava, zalomenie, editorská a jazyková korektúra, pridelenie ISBN, povinné výtlačky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane balenia, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia osobe určenej Objednávateľom.
2. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "ZoPS", "Zmluva").
3. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti ZoPS v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH.
4. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady v elektronickej podobe.
5. Objednávateľ požaduje schválenie každého grafického návrhu pred výrobou a to ich zaslaním elektronickou poštou na e-mailovú adresu Objednávateľa v elektronickej podobe (.jpg alebo .pdf)
6. V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s prípravou, tvorbou, grafickou úpravou, výrobou a dodaním predmetu zákazky.
7. Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva na predmet zákazky.
8. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
9. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 11. Osobitných požiadaviek na plnenie.
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
11. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 8 a 9) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
12. Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar, resp. poskytnutá služba.
13. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
14.  Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
16. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu ZoPS ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet ZoPS nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
17. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (ZoPS) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto ZoPS alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto ZoPS vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.08.2023 08:00 — 25.10.2023 15:00

800,00 ks

2 926,00

2 660,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2023 11:20

22.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 86
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2023 11:27 - Vstupná ponuka 2 924,90 € Cena s DPH
21.08.2023 17:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 748,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS