00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 24
toner
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC853/MC883 - OKI 45862840 čierny (7000 strán) originál | ks | 4 | ||
2. OKI MC853/MC883 - OKI 45862839 modrý (7000 strán) originál | ks | 1 | ||
3. OKI MC853/MC883 - OKI 45862837 žltý (7000 strán) originál | ks | 2 | ||
4. OKI MC853/MC883 - OKI 45862838 červený (7000 strán) originál | ks | 2 | ||
5. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál | ks | 6 | ||
6. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál | ks | 10 | ||
7. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) originál | ks | 6 | ||
8. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) originál | ks | 4 | ||
9. OKI B401d - OKI 44992402 čierny (2500 strán) originál | ks | 2 | ||
10. OKI B432dn - OKI 45807111 čierny (12000 strán) originál | ks | 1 | ||
11. OKI MB461dn - OKI 44574802 čierny (7000 strán) originál | ks | 3 | ||
12. Brother HL-3170 CDW - Brother TN241 čierny (2500 strán) originál | ks | 2 | ||
13. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 čierny (3400 strán) originál | ks | 4 | ||
14. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 modrý (2900 strán) originál | ks | 4 | ||
15. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 červený (2900 strán) originál | ks | 4 | ||
16. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 žltý (2900 strán) originál | ks | 4 | ||
17. Kyocera Ecosys M3540dn - Kyocera TK-3100 (12500 strán) originál | ks | 4 | ||
18. Xerox 7220 - Xerox 006R01461 čierny (22000 strán) originál | ks | 1 | ||
19. Xerox 7220 - Xerox 006R01464 modrý (15000 strán) originál | ks | 1 |
Názov |
1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
3. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený). |
4. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (emailom/telefonicky) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 h do 14:00 h. |
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 21 dní od prevzatia tovaru Dodávateľovi, ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie a to na náklady Dodávateľa. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar na náklady Dodávateľa, ak tovar svojimi vlastnosťami, resp. kvalitou, špecifikáciou, vadami nezodpovedá tovaru deklarovaného Dodávateľom v čase uzavretia/dodania predmetnej zmluvy. |
8. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou Dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne. |
9. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál do kancelárskych zariadení a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál do kancelárskych zariadení v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky Objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy). |
10. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom Dodávateľa a zástupcom Objednávateľa. |
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude Objednávateľ považovať porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
13. Na každom tonery musia byť ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. | Nedodržanie tejto podmienky bude Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
04.09.2023 07:00 — 08.09.2023 13:00
1,00 celý rozsah
6 216,00
5 180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2023 09:40
24.08.2023 09:30
24.08.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2023 10:16 - Vstupná ponuka | 6 214,80 | € | Cena s DPH |
18.08.2023 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 214,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: