• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:20

Detail zákazky Z20238773

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2023 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2023 10:20

Základné údaje

Z20238773

OF-277253

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8240153

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 24

toner

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC853/MC883 - OKI 45862840 čierny (7000 strán) originál ks 4
2. OKI MC853/MC883 - OKI 45862839 modrý (7000 strán) originál ks 1
3. OKI MC853/MC883 - OKI 45862837 žltý (7000 strán) originál ks 2
4. OKI MC853/MC883 - OKI 45862838 červený (7000 strán) originál ks 2
5. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál ks 6
6. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál ks 10
7. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) originál ks 6
8. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) originál ks 4
9. OKI B401d - OKI 44992402 čierny (2500 strán) originál ks 2
10. OKI B432dn - OKI 45807111 čierny (12000 strán) originál ks 1
11. OKI MB461dn - OKI 44574802 čierny (7000 strán) originál ks 3
12. Brother HL-3170 CDW - Brother TN241 čierny (2500 strán) originál ks 2
13. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 čierny (3400 strán) originál ks 4
14. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 modrý (2900 strán) originál ks 4
15. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 červený (2900 strán) originál ks 4
16. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 žltý (2900 strán) originál ks 4
17. Kyocera Ecosys M3540dn - Kyocera TK-3100 (12500 strán) originál ks 4
18. Xerox 7220 - Xerox 006R01461 čierny (22000 strán) originál ks 1
19. Xerox 7220 - Xerox 006R01464 modrý (15000 strán) originál ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
3. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
4. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (emailom/telefonicky) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 h do 14:00 h.
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 21 dní od prevzatia tovaru Dodávateľovi, ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie a to na náklady Dodávateľa.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar na náklady Dodávateľa, ak tovar svojimi vlastnosťami, resp. kvalitou, špecifikáciou, vadami nezodpovedá tovaru deklarovaného Dodávateľom v čase uzavretia/dodania predmetnej zmluvy.
8. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou Dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
9. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál do kancelárskych zariadení a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál do kancelárskych zariadení v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky Objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy).
10. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom Dodávateľa a zástupcom Objednávateľa.
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude Objednávateľ považovať porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
13. Na každom tonery musia byť ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

04.09.2023 07:00 — 08.09.2023 13:00

1,00 celý rozsah

6 216,00

5 180,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2023 09:40

24.08.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2023 10:16 - Vstupná ponuka 6 214,80 € Cena s DPH
18.08.2023 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 6 214,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS