• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 11:30

Detail zákazky Z20238767

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2023 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 11:30

Základné údaje

Z20238767

OF-276522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8219825

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52792510

AKRA CLEAN s. r. o.

Majoránová 27, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok
Funkcia
Predmetom zákazky sú prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok  z dôvodu zabezpečenia operability a zabezpečenie požiadaviek vonkajších podriadených jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Súprava havarijná veľká LITE-DRI súprava 5
2. Rohož hydrofóbna sorpčná ( balenie- obsahuje 100 ks) balenie 10
3. Drvina sorpčná univerzálna ECO DRY (10 kg balík) balík 20
4. koberec sorpčný univerzálny (40cm x 50m) ks 5
5. Utierka abrazívna vlhčená- PROFIX rub  alebo ekvivalent (vedierko obsahuje 72 útržkov) ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Súprava prostriedkov na likvidáciu havárií škodlivých chemických látok uložená v sude. Použitie: základné mobilné zariadenia na likvidáciu ropných a iných environmentálne škodlivých látok. So sypkým sorbentem v sude 60 l
2)  1 balenie - obsahuje 100 ks, určenie sorpčnej rohože 400g/ m2  - OLEJOVÝ ! , sorpčné rohože biele,40 x 50 cm, balenie obsahuje 100ks/balenie SORPČNÁ KAPACITA (l) - 124,
3) 1 balík - 10 kg, nehorľavá, výborne čistí olejové škvrny aj ropné emulzie z betónu, zámkových dlažieb a cestného asfaltu, obzvlášť vhodné na cestné komunikácie, granule majú stabilný tvar aj po nasýtení,pri opakovanom fyzickom zaťažování chôdzou sa absorbované tekutiny neuvoľnia, chemicky nezlúčiteľná, rýchlo absorbuje, ľahko sa dá pozametať, jednoduchá manipulácia, nízka prašnosť, výborná náhrada expandovaného vápenca
4) 1 ks - kolka. Určenie sorpčného koberca - olejovýSorpčný koberec biely, spevnený,  sorpcia oleja 63 l, sorpcia vody 40 l,  jednoducho deliteľné na požadovaný rozmer,  vysoká sorpčná schopnosť,  koberce zachytávajú ropné látky, vodu a vodné roztoky
5) 1ks - vedierko obsahuje 72 útržkov, vlhčená utierka z netkanej textílie rub, napustená abrazívom na utieranie rúk, strojov a nástrojov, uvoľňuje nečistoty pri ťažkých tukoch, mazadiel, lepidiel, olejov ..., tenký materiál umožňuje čistenie aj v ťažko dostupných miestach, malé púšťanie vlákien
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň
Splatnosť  faktúry je minimálne 30 kalendárnych  dní odo dňa  doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení  predmetu objednávky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre  uvedená)
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Tovar dodať len v pracovných dňoch  od 7.30 hod. do 14.00 hod.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa  uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie  zákazky
Nedodržanie  podstatných technických a výkonných parametrov obstarávaných položiek bez predchádzajúcej konzultácie  a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2023 10:30 — 25.09.2023 10:30

1,00 zákazka

2 000,00

1 666,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2023 10:37

18.08.2023 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2023 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 12:41 - Vstupná ponuka 1 320,00 € Cena s DPH
16.08.2023 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS