30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428353
Železiarstvo HAMMER, s.r.o.
Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Autopríslušenstvo
Zdviháky hydraulické
Tovar, Služba
1. HZP-15 hydraulický zdvihák 15t- panenka
|
|
---|---|
Funkcia |
Hydraulický stĺpikový zdvihák pre široké využitie v garáži, v dielni pri opravách aut. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1 | ||
Maximálna nosnosť | t | 15 | ||
Minimálna výška | mm | 230 | ||
Maximálna výška | mm | 475 | ||
Zdvih | mm | 160 | ||
Výška závitu | mm | 90 | ||
Celková váha vrátane obalu | kg | 9,5 | ||
Čistá váha | kg | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme zdvihák s certifikátom |
2. 1. Zdvihák hydraulický 32T GEKO
|
|
---|---|
Funkcia |
Hydraulický stĺpikový zdvihák pre široké využitie v garáži, v dielni pri opravách aut. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 2 | ||
Výška zdvihu | mm | 255 | 415 | |
Maximálne zaťaženie | t | 32 | ||
Čistá váha | kg | 12,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zdvihák veľmi ľahko ovládateľný a veľmi robustný. | Rubustná konštrukcia zaistí jednoduchú a spoľahlivú prevádzku. |
Požadujeme zdvihák s certifikátom. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH. |
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18. |
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18. |
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
24.08.2023 08:54 — 29.09.2023 08:54
1,00 Súbor jednotiek
156,00
129,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2023 08:58
18.08.2023 09:30
18.08.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2023 10:09 - Vstupná ponuka | 156,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2023 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 156,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: