00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
50634526
SophistIT, s.r.o.
Cementárenská cesta 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Diskové pole
Diskové pole, poskytnutie súvisiacich služieb
Tovar
1. Diskové pole
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup hardvéru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Diskové pole | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Diskové pole | |
Prevedenie a kategória :1x HPE Alletra 5030 Adaptive Flash Array Dual Controller Configure-to-order Base Array (Produktové číslo HP: R4U34A, Q8H39A) | áno |
Dostupnosť: 99,9999% dostupnosť deklarovaná výrobcom na oficiálnom produktovom popise. | áno |
El. napájanie: Redundantné napájanie pomocou min. 2 zdrojov v každej diskovej polici, pričom porucha zdroja nesmie prerušiť ani obmedziť prevádzku zariadenia. | áno |
Podpora redundancie kľúčových komponentov: Radiče diskového poľa, cache pamäť, napájacie zdroje, ventilátory | áno |
Radiče diskového poľa: Min. 2 radiče, tvoriace klaster, navzájom zastupiteľné, pričom porucha jedného z radičov nesmie zapríčiniť prerušenie dostupnosti dátových zväzkov. Klaster musí byť rozšíriteľný na min. 4 radiče pripojené prostredníctvom FC. Požadovaná je podpora VMware vSphere verzie 7.0 a vyššie z dôvodu kompatibility s už existujúcim prevádzkovaným prostredím. 64GB DRAM cache na radič diskového poľa. | áno |
Radiče diskového poľa: min. 66k IOPS 4k 100% random blok, 50% čítacie IO operácie pre volumy so zapnutou online kompresiou a deduplikáciou pre diskové pole s dvomi redundantnými radičmi. Diskové pole musí poskytovať požadovaný výkon aj pri výpadku jedného radiča diskového poľa. Požadovaný výkon 66k IOPS bude predmetom akceptačných testov pomocou nástroja vdbench vrátane testovania výpadku radiča diskového poľa. Pri výpadku jedného radiča nesmie klesnúť výkon pod požadované parametre výkonu. | áno |
Radiče diskového poľa: Online update radičov na vyššiu verziu bez prerušenia dostupnosti dátových zväzkov pre pripojené servery | áno |
Host konektivita: 1x HPE Nimble Storage 2x16Gb Fibre Channel 4-port FIO Adapter Kit (Produktové číslo HP: Q8C03B) | áno |
Host konektivita: Minimálne 4 porty typu 16 Gb FC, pre podporovaný protokol FC na každý radič, ktorý musí byť pripojený min. 2x 16Gb FC do každého FC SAN Fabric. | áno |
Host konektivita: Súčasťou dodávky musí byť minimálne 8ks 16 Gb SFP Fibre Channel optických modulov s konektorom typu LC. | áno |
Požadovaná kapacita SSD Tier : 2x HPE Alletra 5000 Adaptive Flash Array 2.88TB (3x960GB) SATA 6G FIO Cache Bundle (Produktové číslo HP: R4U47A) | áno |
Požadovaná kapacita Dátový Tier: 1x HPE Alletra 5000 42TB (21x2TB) SAS 12G FIO HDD Bundle (Produktové číslo HP: R4U42A) | áno |
Požadovaná kapacita Dátový Tier: Dáta musia byť zabezpečené pomocou RAID technológie, ktorá zabezpečí ochranu/dostupnosť dát pri výpadku ľubovoľných troch dátových diskov. | áno |
Požadované SW funkcionality: 1x HPE Tier 1 Storage OS Default FIO Software (Produktové číslo HP: Q8G27B) | áno |
Správa zariadenia: 1x HPE Alletra 5030 Software and Support 5-year SaaS (Produktové číslo HP: S0L81AAE.Grafické rozhranie a príkazový riadok na správu diskového poľa.Monitoring, posielanie notifikácie administrátorom v prípade výpadku niektorého prvku. Nástroj na sledovanie kapacity, výkonu diskového poľa a jeho komponentov (aktuálnych a historických údajov min. 12 mesiacov dozadu) | áno |
Podpora operačných systémov: Microsoft Windows Server min. 2016/2019, VMware vSphere min. 6.x/7.x | áno |
Príslušenstvo: 8x HPE Premier Flex LC/LC Multi-mode OM4 2 Fiber 5m Cable (Produktové číslo HP: QK734A) | áno |
Záruka: 1x HPE 5Y Tech Care Essential Service (Produktové číslo HP: HU4A6A5), ktorá zahŕňa: 1x HPE NS 2x16Gb FC 4p Adptr Supp (Produktové číslo HP: HU4A6A5 ZG8) 1x HPE Alletra 5030 CTO Base Array Supp (Produktové číslo HP: HU4A6A5007E) 1x HPE HPE Alletra 5000 42TB SAS HDD Bdl Supp (Produktové číslo HP: HU4A6A5007M) 2x HPE Alletra 5000 2.88TB FIO CachBdl Supp (Produktové číslo HP: HU4A6A5007T) | áno |
Záruka: Záručný servis po dobu 5 rokov vykonaný v mieste inštalácie pracovníkom výrobcu alebo autorizovaného servisného partnera. Prijímanie hlásení v centre podpory výrobcu v režime 24x7, s potvrdením prijatia požiadavky v ten istý deň, doručením náhradného dielu do max. 4 hodín a odstránením poruchy do max. 6 hodín. Rozšírená podpora s právom bezplatnej inštalácie nových verzií a prístupom k rozšírenej technickej podpore výrobcu pre SW na obdobie 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje pre poskytovanie záruky komunikáciu v slovenskom jazyku počas celého obdobia trvania záruky. | áno |
Kvalita dodávky: Verejný obstarávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia. Zariadenia musia byť určené pre distribúciu v Slovenskej republike a spĺňať požiadavky na zhodu s technickými prevádzkovými parametrami. Požadovaná a aktivovaná záruka musí byť overiteľná na webovom sídle výrobcu s dostupnosťou znalostnej bázy a aktualizácií softvérového vybavenia počas obdobia trvania záruky. | áno |
Kvalita dodávky: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania záruky od dodávateľa preukázanie splnenia podmienok na kvalitu dodávky. | áno |
Súvisiace služby: - Doručenie do miesta inštalácie,- Rozbalenie a likvidácia obalov,- Inštalácia do racku,- Pripojenie k el. napájaniu, a okolitej LAN – manažment, dátové linky- Aktualizácia firmware na posledné dostupné verzie,- Inštalácia operačných prostredí Microsoft a VMWare a zodpovedajúcich manažment nástrojov - Konfigurácia FC SAN podľa best-practise- Konfigurácia diskového poľa podľa požiadaviek verejného obstarávateľa,- Prezentácia dátových zväzkov- Konfigurácia vysokej dostupnosti (HA)- Inštalácia Backup riešenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa | áno |
Ďalšie súvisiace služby: - Testovanie HA,- Testovanie Backup/Restore- Aktivácia a overenie záruk na web portáloch výrobcov- Zaškolenie max. 5 administrátorov- Akceptácia a odovzdanie do produkcie | áno |
Názov |
I. Plnenie predmetu zmluvy |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v bode 1. 2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zmluvy" alebo „tovar“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu podľa čl. II. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť aj súvisiace služby špecifikované v bode 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu tejto zmluvy, služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Odmena za uvedené služby je započítaná v celkovej cene podľa čl. II. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Po dodaní tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb špecifikovaných v bode 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu tejto zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Vady tovaru je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby a k ich odstráneniu je povinný pristúpiť v lehotách stanovených uvedené v bode 1.2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak vady nebudú odstránené v týchto lehotách a nebude zabezpečená kompatibilita s objednávateľovou infraštruktúrou, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 čl. V. Osobitných požiadaviek plnenia a takéto porušenie povinností sa považuje za podstatné.“ |
6. Vady tovaru je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby ako je stanovené v bode 1.2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy |
7. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
8. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú komunikovať vo veci plnenia predmetu zmluvy. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
9. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb špecifikovaných v bode 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu tejto zmluvy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
10. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane vynášky do budovy a služieb podľa čl. I bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky upravené v bode 1.2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy zahŕňa aj cenu za poskytnutie súvisiacich služieb špecifikovaných v bode 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu tejto zmluvy, ďalej všetky a akékoľvek priame a nepriame náklady dodávateľa spojené so zmluvou, najmä: |
na miesto plnenia, vyloženie na mieste určenom, monitoring doprava a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej tiež „zmluvná cena“). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy, t. j. do dodania tovaru podľa čl. I. bodu 8. a v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH. |
6. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch, ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
2.Tovar musí byť bez zjavných vád, nový a dodaný v kompletnom stave, v požadovanom množstve a kvalite. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť zmluvnú cenu za riadne nedodaný tovar. |
3. Dodávateľ predloží najneskôr pri dodaní technický list, alebo ekvivalentný doklad k tovaru. Z technického listu alebo ekvivalentného dokladu musia byť preukázateľné splnené požadované parametre podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
4. Nepredloženie potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé jednotlivé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akýchkoľvek povinností podľa čl. III. a povinností podľa čl. V. bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zmluvy za podmienok uvedených v zmluve, nesplnenie povinností dodávateľa najmä podľa bodu 8. čl. I, bodu 3 čl. II., bodu 1,2,3. čl. III., bodu 1 čl. VII a bodu 1. čl. VIII. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty ani nároku na náhradu škody. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPEP“) týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
2. Prílohou faktúry je kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
3. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu uhradenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. a v súlade s OPEP. |
5. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená povinná príloha t. j. fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
6. V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
7. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369 a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. PODMIENKY ÚČASTI |
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sú povinní byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
VIII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. V prípade, že dodávateľ nebude plniť predmet zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite a za podmienok uvedených v zmluve, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení alebo majetku vo vlastníctve alebo správe objednávateľa, dodávateľ je povinný na vlastné náklady nahradiť škodu, najmä zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia alebo majetku objednávateľa. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
2. Zároveň všetky doklady a dokumenty v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2023 15:04 — 30.11.2023 15:04
1,00 sada
166 102,80
138 419,00
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2023 15:07
28.08.2023 14:59
28.08.2023 15:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2023 10:09 - Vstupná ponuka | 166 080,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 070,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: