• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 10:50

Detail zákazky Z20238720

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 10:50

Základné údaje

Z20238720

OF-277277

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235017

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný zdravotnícky tovar - Diagnostika krvi a moču

diagnostika, krv, moč, Testovacie prúžky, zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33141300-3 - Punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Diagnostické prúžky pre stanovenie parametrov v moči: pH, proteíny, glukóza, ketóny, krv, nitrit, bilirubin, špecifická hmotnosť, urobilinogen
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostické prúžky pre stanovenie parametrov v moči: pH, proteíny, glukóza, ketóny, krv, nitrit, bilirubin, špecifická hmotnosť, urobilinogen (1bal=50ks) ks 50
 2. 2. Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri ACCU-CHEK Active
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri ACCU-CHEK Active ks 200
 3. 3. Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri ACCU-CHEK Performa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri ACCU-CHEK Performa ks 300
 4. 4. Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri Welion Luna Duo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri Welion Luna Duo ks 200
 5. 5. Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri Ona Touch Select
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky na zistenie glykémie z kvapky kapilárnej krvi v glukomeri Ona Touch Select ks 200
 6. 6. Testovacie prúžky na moč
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Testovacie prúžky na moč, dokážu určiť v moči tieto parametre: LEU (leukocyty), NITRI (nitrity), pH, PRO (bielkoviny), GLU (glukóza), UBG (urobilinogén), BILI (bilirubín), KETO (ketolátky), HEMO (hemoglobín), SG (špecifická hmotnosť) ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia na príslušné oddelenie - v cene zákazky (rozbitný a citlivý tovar).
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje záruka/dátum spotreby 24 mesiacov (od prevzatia tovaru objednávateľom), ak nie je uvedené inak výrobcom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska č.1, Fakulta zdravotníckych odborov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.09.2023 14:00

1 150,00 ks

313,32

296,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2023 14:25

23.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 13:00 - Vstupná ponuka 308,00 € Cena s DPH
16.08.2023 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 308,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS