00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov.
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zber, preprava, odvoz, spracovanie a likvidácia odpadov z objektu pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo odpadu | kg | 350 | 380 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kat. číslo 18 01 03 |
počet vývozov | jeden , termín vývozu bude upresnený objednávateľom |
miesto nakládky odpadu | Košice |
dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu | áno |
dodávateľ pred odberom nebezpečného odpadu zabezpečí v mieste nakládky jeho odváženie | áno |
dodávateľ pri nakládke odpadu bude disponovať vlastnou certifikovanou váhou na ktorej váženie uskutoční | áno |
prepravné obaly v ktorých je odpad u objednávateľa uložený | plastové vrecia |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkovej ceny . Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou odpadu |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) v mieste nakládky a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú aj podkladmi pre fakturáciu. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
Plnenie dodávateľ bude realizovať na základe písomnej objednávky Objednávateľa. Objednávka bude doručovaná mailom. Zabezpečenie prevzatia odpadu dodávateľom do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pred odberom odpadu zabezpečí za prítomnosti objednávateľa prostredníctvom vlastnej certifikovanej váhy, odváženie aktuálneho množstva odpadu v mieste jeho naloženia. Odvážené množstvo následne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá bola pri vážení prítomná. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
III. Termín a miesto realizácie: |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň vopred presný termín odberu odpadov. |
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Objednávateľ uvedie v objednávke miesto nakládky odpadu. |
IV. Platobné podmienky |
Fakturácia za služby bude realizovaná po jej poskytnutí. Objednávateľ neposkytne zálohové platby resp. preddavky. Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu - vážny lístok s uvedeným katalógovým číslom odpadu, dátumom, pečiatkou, s uvedením mena, priezviska a podpismi osôb poverených zo strany Objednávateľa a Dodávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Cena za služby musí obsahovať rozpis zmluvnej ceny v EUR bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre |
V. Odstúpenie od zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dodávateľom a Objednávateľ má právo od predmetnej zmluvy odstúpiť. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Trieda SNP 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
21.08.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00
1,00 komplet
1 140,00
950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2023 13:33
18.08.2023 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2023 09:33 - Vstupná ponuka | 1 140,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2023 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 957,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: