• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 12:15

Detail zákazky Z20238714

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 12:15

Základné údaje

Z20238714

OF-277299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8219783

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov.

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je zber, preprava, odvoz, spracovanie a likvidácia odpadov z objektu pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo odpadu kg 350 380
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kat. číslo 18 01 03
počet vývozov jeden , termín vývozu bude upresnený objednávateľom
miesto nakládky odpadu Košice
dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu áno
dodávateľ pred odberom nebezpečného odpadu zabezpečí v mieste  nakládky jeho odváženie áno
dodávateľ pri nakládke  odpadu bude disponovať vlastnou certifikovanou váhou na ktorej váženie uskutoční áno
prepravné obaly v ktorých je odpad u objednávateľa uložený plastové vrecia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkovej ceny . Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou odpadu
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) v mieste nakládky a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú aj podkladmi pre fakturáciu.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
Plnenie dodávateľ bude realizovať na základe písomnej objednávky Objednávateľa. Objednávka bude doručovaná mailom. Zabezpečenie prevzatia  odpadu dodávateľom do 2 pracovných dní od nahlásenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pred odberom odpadu zabezpečí  za prítomnosti objednávateľa prostredníctvom vlastnej certifikovanej  váhy, odváženie aktuálneho množstva odpadu v mieste jeho naloženia. Odvážené množstvo následne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá bola pri vážení prítomná.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
III. Termín a miesto realizácie:
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň vopred presný termín odberu odpadov.
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný  v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Objednávateľ uvedie v objednávke miesto nakládky odpadu.
IV. Platobné podmienky
Fakturácia za služby bude realizovaná po jej poskytnutí. Objednávateľ neposkytne zálohové platby resp. preddavky.  Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu  - vážny lístok s uvedeným katalógovým číslom odpadu, dátumom, pečiatkou, s uvedením mena, priezviska  a podpismi osôb poverených zo strany Objednávateľa a Dodávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Cena za služby musí obsahovať rozpis zmluvnej ceny v EUR bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre
V. Odstúpenie od zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dodávateľom a Objednávateľ má právo od predmetnej zmluvy odstúpiť.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

21.08.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00

1,00 komplet

1 140,00

950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2023 13:33

18.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 234
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 09:33 - Vstupná ponuka 1 140,00 € Cena s DPH
18.08.2023 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 957,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS