• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238690

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238690

OF-276708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8219787

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36301621

BSC Line, s.r.o.

Murgašova 880/8, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplnenie komunikačnej infraštruktúry wifi

wifi, infraštruktúra, komunikácia

  • 32571000-6 - Komunikačná infraštruktúra
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Doplnenie komunikačnej infraštruktúry wifi
Funkcia
Doplnenie zariadení AP  pre komunikačnú infraštruktúru wifi.
Dodávka riešenia zahŕňa: Doprava a montáž zariadení u zákazníka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ruckus ZoneFlex AP R350 - 802.11ax Wave 2, 2x2:2 Dual-band (2.4+5GHz súbežne), podpora Wifi 6, indoor prístupový bod (bez napájacieho adaptéru) počet 24
Doplnenie licencie pre kontrolér Ruckus ZoneDirector 1205 o 1 prístupový bod počet 24
Associate Partner Support Obnova, ZoneDirector ONE AP Upgrade, 3 roky počet 24
Držiak na stenu: Ruckus Wireless Secure Mounting Bracket For Zoneflex R350, kód 902-0120-0000 počet 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
802.11ax Wave 2, 2x2:2 Dual-band (2.4+5GHz súbežne, podpora Wifi 6 ) profesionálny indoor prístupový bod (bez napájacieho adaptéru) áno
Rozhranie: 1 x 1 Gb Ethernet (PoE) áno
WiFi 802.11ax, súbežne fungujúce v pásme 2.4 a 5GHz, 2x2:2 podpora Wifi 6 áno
BeamFlex+ – adaptívna anténa, 64 vyžarovacích patternov na pásmo áno
Tx BeamForming - smerovanie vyžarovania založené na RF čipe áno
Vertikálne polarizované anténové elementy áno
Možno nasadiť ako stand-alone router s podporou NAT a DHCP áno
Malé rozmery: 15,6 x 14,6 cm áno
Súčasne pripojených užívateľov: 256 áno
Až 16 SSID áno
Podpora IoT, modul pripojiteľný cez rozhranie USB 2.0 áno
Kompatibilita s kontrolérom Ruckus ZoneDirector 1200 áno
Napájanie PoE 802.3af/at nebo 12VDC, 10A áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia administrátorov
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH
Dodávateľ predloží do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy čestné vyhlásenie výrobcu alebo jeho lokálneho zastúpenia, že garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom obchodných partnerov aj v prípade zániku dodávateľa alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu.
Dodávateľ predloží do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy certifikáty o partnerstve v oblasti predaja a poskytovania služieb (predaj, inštalácia, montáž, servis) s výrobcami aktívnych prvkov a ďalších zariadení podľa predmetu zákazky
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu zariadenia a zaškolenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.08.2023 07:00 — 21.09.2023 13:00

1,00 súbor

14 424,00

14 424,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V súlade s opisom predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.08.2023 14:51

18.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2023 08:15 - Vstupná ponuka 14 424,00 € Cena bez DPH
17.08.2023 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 14 413,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS