00311014
Obec Radošina
Školská 416, Radošina, 95605, SVK
17639727
KONNEX s.r.o.
Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK
KONTAJNERY _TRIEDENÝ ZBER KOMUNÁLNYCH ODPADOV V OBCI RADOŠINA
kontajnery
Tovar, Služba
1. Kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajner |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner | ks | 6 | ||
Objem kontajnera | m3 | 7 | ||
Dĺžka | mm | 3500 | ||
Šírka | mm | 1 700 | ||
Výška | mm | 1 500 | ||
Nosnosť | kg | 7 000 | ||
Podlaha kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 4 | ||
Čelá a boky kontajneru z plechu o hrúbke | mm | 3 | ||
Vystuženie kontajnera zo spodnej strany U profilmi | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vysýpacie háky na oboch stranách | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentné výrobky len tovary s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadované výrobky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa, najneskôr však do 31.05.2024 . Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejnéhoobstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Po 15.11.2023 bude uplatnený systém preddavkových platieb v zmysle aktuálnej a zverejnenej príručky pre prijímateľa č. 9.1, kap.4.3.5.4 Pravidlá oprávnenosti v súvislosti s preddavkovými platbami (OP KŽP). |
https://www.op-kzp.sk/obsah-dokumenty/prirucka-pre-prijimatela-2/ |
https://www.op-kzp.sk/wp-content/uploads/2023/03/PpP_SO-SAZP_v.9.1_30.06.2023.pdf |
https://www.op-kzp.sk/obsah-vyzvy/zavedenie-preddavkovych-platieb-v-ramci-dopytovo-orientovanych-projektov-v-ramci-op-kzp/ |
Dodávka kontajnerov bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Orávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, resp. nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Radošina, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
02.10.2023 08:30 — 31.05.2024 08:30
1,00 projekt
13 608,00
11 340,00
Verejný obstarávateľ požaduje vyplniť, podpísať a opečiatkovať prílohu č. 1, 2 a 3 a tak predložiť cenovú ponuku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2023 08:31
18.08.2023 11:00
18.08.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2023 13:10 - Vstupná ponuka | 13 536,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2023 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 527,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: