• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 09:50

Detail zákazky Z20238662

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2023 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 09:50

Základné údaje

Z20238662

OF-277263

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235011

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka zemného plynu od 1.1.2024 do 31.12.2024

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 631,602 MWh na 12 mesiacov do 8-mich odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov kWh 631602
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaná spotreba:                                                       OM č.1 - Hornopotočná č. 23, Trnava,                                OM č.: 4100027718,                                                                      POD: SKSPPDIS000410400334,                                          Tarifa: M2,                                                                   vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 2 880
Predpokladaná spotreba:                                                       OM č.2 - Priemyselná č. 4, Trnava                                         OM č.: 4100027728,                                                              POD: SKSPPDIS000410400336,                                         Tarifa: M1,                                                                     vyúčtovacie obdobie ročne,  zálohy mesačne kWh  108
Predpokladaná spotreba:                                                          OM č.3 - Botanická 5643/3, Trnava,                                       OM č.: 4100040307,                                                              POD: SKSPPDIS000410409339,                                         Tarifa: M1,                                                                           vyúčtovacie obdobie ročne,  zálohy mesačne kWh  14
Predpokladaná spotreba:                                                          OM č.4 Univerzitné nám. č. 1,Trnava,                                     OM č.: 4100027737,                                                                    POD: SKSPPDIS000410400337,                                          Tarifa: M7,                                                                      vyúčtovacie obdobie ročne,  zálohy mesačne kWh  242 000
Predpokladaná spotreba:                                                       OM č.5 Hollého č. 382/8, Trnava,                                           OM č.:4100018689,                                                                POD: SKSPPDIS000410404744,                                         Tarifa: M3,                                                                           vyúčtovacie obdobie ročne,  zálohy mesačne kWh  26 000
Predpokladaná spotreba:                                                        OM č.6 Hollého č.. 382/8, Trnava,                                          OM č.:4100018682,                                                                POD: SKSPPDIS000410404743,                                          Tarifa M2,                                                                         vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh  27 600
Predpokladaná spotreba:                                                        OM č.7 Hollého č. 382/8, Trnava,                                            OM č.: 4100015973,                                                                   POD: SKSPPDIS000410404407,                                        Tarifa: M3                                                                             vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne kWh 13 000
Predpokladaná spotreba:                                                          OM č.8 Hollého č.382/8, Trnava,                                              OM č.:4100015969,                                                                POD: SKSPPDIS000410404406,                                                    Tarifa: M7                                                                      vyúčtovacie obdobie ročne,  zálohy mesačne kWh  320 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.01.2024 00:00 hod. do 31.12.2024 do 24:00 hod.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
a) zabezpečiť pravidelnú a plynulú dodávku plynu odberateľovi počas celej doby trvania zmluvy (t. j. 12 mesiacov) do 8 odberných miest špecifikovaných odberateľom v Prílohe č. 2 zmluvy (ďalej len „OM“), v množstve 631601 kWh (predpokladané množstvo), vrátane prepravy a distribúcie plynu a v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, pri dodržaní platných predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku PDS,
b) v prípade záujmu odberateľa, dodávať odberateľovi plyn do OM odberateľa, pripojených do siete PDA a neuvedených v prílohe č. 2 tejto zmluvy (doplnených OM), od vzájomne dohodnutého dňa ich doplnenia do dohodnutého dňa skončenia dodávky plynu,
c) prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlky pre OM podľa tejto zmluvy odo dňa vzniku povinnosti dodávať odberateľovi plyn pre dané OM až do dohodnutého dňa skončenia dodávky plynu,
d) zabezpečiť pre odberateľa distribúciu plynu a ostatné služby (administrácia zmien veľkosti a typu rezervovanej kapacity (ďalej len „RK“), sadzby) spojené s dodávkou plynu (ďalej len „distribučné služby“ v príslušnom gramatickom tvare) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy,
e) garantovať kontinuitu dodávky plynu po celú dobu plnenia zmluvy, ako aj pri zmene dodávateľa plynu, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch,
f) garantovať dostupnosť osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (meno a telefonický kontakt)
g) spĺňať ďalšie požiadavky odberateľa určené v tejto zmluve
h) dodržiavať pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a ostatné platné právne predpisy,
i) zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, dodávateľ pre fakturáciu použije zmluvne dohodnuté jednotkové ceny.
Celkové zmluvné množstvo dodávaného plynu počas doby plnenia zmluvy v množstve 631602 kWh, za všetky odberné miesta uvedené v prílohe č. 2 tejto zmluvy, je predpokladané.
Odberateľ za zaväzuje, že počas doby plnenia tejto zmluvy odoberie najmenej 90 % z celkového zmluvného množstva (ďalej len „dolná tolerancia spotreby“) a najviac 110 % z celkového zmluvného množstva (ďalej len „horná tolerancia spotreby).
-  90%  predpokladaného množstva v kWh  568442
- 110% predpokladaného množstva v kWh  694762
Dodávateľ má právo vyhodnotiť skutočné celkové množstvo energie v plyne odobrané odberateľom pre všetky odberné miesta spolu po skončení vyhodnocovacieho obdobia alebo pri skončení zmluvy pred ukončením vyhodnocovacieho obdobia, podľa toho, čo nastane skôr.
Ak odberateľ poruší svoj záväzok, že za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako je dolná tolerancia spotreby, má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi zmluvnú pokutu – tzv. poplatok za nedočerpanie množstvo nasledovne:
- poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobratých množstiev) * 0,003 €/kWh.
Ak odberateľ poruší svoj záväzok, že za vyhodnocovacie obdobie odoberie množstvo energie v plyne vyššie ako je Horná tolerancia spotreby, má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi zmluvnú pokutu – tzv. poplatok za prečerpanie množstiev nasledovne:
Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a hornou toleranciou spotreby) * 0,003 €/kWh.
Odberateľ si vyhradzuje právo meniť počty OM v závislosti od jeho reálnych potrieb alebo pri vzniku okolností, ktoré odberateľ nemohol pri podpise tejto zmluvy predvídať. K zmenám počtu OM môže dôjsť:
a) pri zriadení nových OM formou oznámenia odberateľa doručeného dodávateľovi písomne v listinnej podobe, pričom na nové odberné miesta sa budú automaticky vzťahovať ustanovenia tejto zmluvy,
b) pri ukončení odberu z OM formou čiastočného odstúpenia od tejto zmluvy s výpovednou lehotou jeden kalendárny mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nesledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo čiastočné odstúpenie dodávateľovi doručené písomne v listinnej podobe. Dodávateľ nemá v prípade takéhoto čiastočného odstúpenia právo uplatňovať si žiadne sankcie ani iné finančné kompenzácie voči odberateľovi.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom je po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Cena, ktorú je odberateľ povinný zaplatiť dodávateľovi, bude hradená v mene € (eur) a musí zahŕňať:
a) cenu za dodaný plyn,
b) cenu za ďalšie služby obchodníka spolu so skladovaním, prepravu a distribúciu plynu, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka príslušného PDS, platného v čase predloženia ponuky dodávateľa a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky dodávateľa,
c) daň v zmysle zákona č. 609/2007 Z. z. o spotrebnej dani z elektriny, uhlia a zemného plynu a o zmene a doplnení zákona č. 98/2004 Z. z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v znení neskorších predpisov a DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými službami. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Dodávateľ pre každé odberné miesto č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 mesačne vystaví jednu zálohovú faktúru a jednu ročnú vyúčtovaciu faktúru, alebo vystaví dohodu o platbách – harmonogram platieb za opakované plnenie s mesačným rozpisom za každé odberné miesto a jednu ročnú vyúčtovaciu faktúru.
Vyúčtovacia faktúra bude dodávateľom vystavená a doručená odberateľovi v papierovej forme s rozpisom za každé odberné miesto samostatne. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacej faktúry budú namerané množstvá v kWh oznámené dodávateľovi zo strany PDS. Splatnosť vyúčtovacích faktúr je 20 dní od ich doručenia a budú odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov a v súlade s rozpisom zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ figuroval na SK trhu minimálne 5 rokov nepretržite.
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Osobitné požiadavky:       Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
- Príloha č. 1 - kópia platného dokladu – povolenie na podnikanie v energetike (plyn) v rozsahu predmetu zákazky, v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacich služieb vo vyhotovení originál, resp. úradne osvedčená kópia
- Príloha č. 2 – technická špecifikácia predmetu zmluvy
- Príloha č. 3- čestné vyhlásenie alebo kópia rámcovej distribučnej zmluvy s PDS na vymedzenom území, platná počas celého obdobia trvania zmluvy
- Príloha č.4 - dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, s povinnými údajmi: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo, e-mailovú adresu
- Príloha č. 5 - vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, a to za obdobie od 01. 01. 2024 do 31. 12. 2024
- V Kalkulácii cenovej ponuky budú uvedené jednotlivé ceny za dodávku plynu podľa jednotlivých taríf, ceny za prepravu plynu a distribučné služby a ostatné regulované položky pre každé OM odberateľa.
- Príloha č 6 - rozpis zálohových platieb pre odberné miesta pre obdobie od 01. 01. 2024 do 30. 06. 2024.
- Dodávateľ je povinný doručiť na adresu objednávateľa požadované doklady v uzatvorenej obálke označenej „Neotvárať - plyn 2024“.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ budú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento zašle do 15 dní potvrdenie o splnení požiadaviek odberateľa, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu,
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

1,00 celok

72 000,00

71 556,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.08.2023 08:17

23.08.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2023 18:16 - Vstupná ponuka 71 984,77 € Cena bez DPH
23.08.2023 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 59 402,88 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS