35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Bahenné koše
bahenný kôš
Tovar, Služba
1. Bahenný kôš
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup bahenných košov potrebných pre údržbu ciest, slúžiace na zachytávanie hrubých nečistôt v uličných vpustiach a kanáloch s dopravou do miest dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bahenný kôš (predpokladané množstvo) | ks | 200 | ||
2. Vonkajší priemer bahenného koša | mm | 320 | ||
3. Výška koša | mm | 600 | 680 | |
4. Predpokladaná životnosť bahenného koša | rok | 5 | 10 | |
5.Hrúbka oceľovej obruče, ktorou je spevnený bahenný kôš v jeho vrchnej časti | mm | 3 | 5 | |
6.Priemer otočného držiaku/rúčky z oceľovej guľatiny priemer | mm | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bahenný kôš: | |
Vonkajší priemer obruče bahenného koša : 320mm | áno |
V prípade, že má bahenný kôš golier, jeho vonkajší priemer je max. 385 mm | áno |
a) hrúbka oceľového plechu, z ktorého sú zhotovené: min. 1,2 mm | áno |
b) bahenné koše sú zvárané z oceľového plechu ich steny po obvode majú otvory | áno |
c)vonkajší priemer obruče bahenné koša: 320mm | áno |
d)vrchná časť bahenného koša je spevnená obručou z pásovej ocele | áno |
e)bahenný kôš sa musí vmestiť do vpustu s vnútorným priemerom 340mm. V prípade, že má bahenný kôš golier, jeho vonkajší priemer je max 385mm | áno |
f)výška bahenného koša : min 600mm /max.680mm | áno |
g)hrúbka oceľovej obruče, ktorou je spevnený bahenný kôš v jeho vrchnej časti:min.3mm/max.5mm | áno |
h)priemer otočného držiaku/rúčky z oceľovej guľatiny :priemer min 14mm | áno |
i) minimálna povrchová úprava :lakovaním, alebo žiarovo zinkované | áno |
j)pre jednoduchšiu manipuláciu pri vkladaní a vyberaní koša do/z odpadovej šachty/vpustu musí byť bahenný kôš vybavený otočným oceľovým držiakom/ručkou | áno |
k)bahenné koše sú určené na zachytenie hrubých nečistôt v uličných vpustoch a kanáloch . | áno |
l) predmet zákazky musí byť zhotovený v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody |
1a)jednotlivé čiastkové objednávky budú vystavované na základe aktuálnych prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
2. Miesto plnenia - Michalovce, Košice - okolie, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: fotografia tovaru s viditeľným oceľovou obručou, technický nákres tovaru s jeho popisom, parametrami a údajmi o použitom materiáli ako aj ďalšími požadovanými vlastnosťami (viď technické vlastnosti) ,s uvedením presného názvu (obchodný názov, výrobca) a to v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
4b) rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v Prílohe č.1"Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky" potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).Jednotkové ceny požadujeme zadať na max.2 desatinné čísla |
4c) čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa - výrobcu ( predkladá v prípade, že nie je výrobcom tovaru), |
4d) vzorka: 1 ks bahenný kôš. Pri zaslaní vzorky je potrebné uviesť, či ide o vzorku poskytnutú zdarma, alebo uchádzač požaduje jej vrátenie. Vzorku je potrebné doručiť tiež do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom EKS do sídla objednávateľa - osobne alebo poštou alebo doručovateľskou službou. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Bahenné koše" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
-najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenenej položky - Príloha č. 1). |
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, a balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. Lehota dodania tovaru: |
12a) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody, |
12b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej písomnej objednávky dodávateľovi a to v pracovných dňoch pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Termín /predpokladaný čas dodania si zmluvné strany písomne dohodnú minimálne 1 deň vopred v rámci lehoty uvedenej v tomto bode .Za písomnú formu sa považuje aj forma e-mailu. |
12c) kupujúci ma právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, s deklarovanými parametrami tovaru, alebo poškodený |
12d) odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami |
12e) fakturácia bude realizovaná len za skutočne odobratý tovar |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej (pracovné dni) lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
15.Záručná doba: 24 mesiacov |
16.Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je zhotovený v kvalite spĺňajúcej STN,EN a právnym predpisom platným v SR |
17.Reklamácia: |
17a)predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. |
17b) kupujúci ma v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatne odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
17c)pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
18a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
18b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
18c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny, |
18d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie. |
18e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
18f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia rámcovej dohody. |
19. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
20.a)Zmluvne strany sa dohodli, že každá zmluvná strana bude mať nárok, požadovať úpravu ceny tovarov a služieb v rozsahu konkrétnej objednávky na základe vývoja hodnoty percentuálnej vyjadrenia medziročnej miery inflácie spotrebiteľských cien SR /ďalej len inflácia/ o číselnú hodnotu vyššiu ako 5 %/ slovom päť/, avšak minimálne 100 EUR s DPH z hodnoty jednej objednávky. |
-Rozhodujúcim obdobím, pre výpočet tejto hodnoty je hodnota inflácie v mesiaci, keď došlo k zverejneniu zmluvy na CRZ a mesiac, v ktorom obstarávateľ odošle objednávku konkrétnu službu, resp, tovar. Podstatnou skutočnosťou pre úpravu ceny diela je rozdiel medzi dvomi hodnotami inflácie, bez ohľadu na to, ktorá hodnota je vyššia |
-Pre účely úpravy ceny je rozhodujúci ukazovateľ medziročnej miery inflácie zverejňovaný mesačne Štatistickým úradom SR. |
20b) K úprave ceny v zmysle vyššie uvedeného pravidla nedochádza automaticky po zverejnení inflácie zo strany Štatistického úradu SR, ale tak, že zmluvná strana dotknutá inflačným rozdielom, si tento uplatní u druhej zmluvnej strany najneskôr 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia hodnoty medziročnej miery inflácie Štatistickým úradom . Uplatnenie sa zasiela elektronicky na oficiálnu e-mailovú adresu zmluvnej strany uvedenú v záhlaví zmluvy v rámci identifikačných znakov zmluvných strán. |
- Ak druhá zmluvná strana nedoručí námietku k takémuto uplatneniu zmeny zmluvnej ceny do 5 pracovných dní od jej doručenia, má sa za to, že jej úprava je záväzná pre obe zmluvné strany. Takto upravená cena za tovar, resp. službu sa následne upraví vystavením dobropisu/faktúry zo strany dodávateľa. |
20c) Podmienkou pre akceptovanie takto upravenej ceny je riadne plnenie zmluvných povinností. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
16 080,00
13 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2023 08:02
18.08.2023 08:30
18.08.2023 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2023 20:59 - Vstupná ponuka | 16 080,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2023 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: