36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačné predmety
gulôčkové pero, šnúrka na krk, magnetka, dáždnik
Tovar, Služba
|
1. Guľôčkové pero
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na propagáciu objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Guľôčkové pero (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | kov, matné modré telo z hliníka, doplnené o chrómové časti |
| náplň | modrá |
| rozmer | 37 x 10 mm |
| Potlač | branding erb TSK jednofarebný, obrysový |
| Referenčný model | Guľôčkové pero kov ALBA alebo ekvivalent |
|
2. Šnúrka na krk
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na propagáciu objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šnúrka na krk (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Šnúrka na krk | s kovovou karbínou odnímateľnou prackou a bezpečnostným spojom |
| rozmery | 2 x 56 cm |
| materiál | PET |
| farba | biela |
| potlač | branding 3 x plnofarebné logo TSK |
| rozloženie potlače loga | logá sa v trojčlennej skupine opakujú po celej dĺžke šnúrky. |
|
3. Magnetka na chladničku
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na propagáciu objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Magnetka na chladničku (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| veľkosť | max. 25 cm2 |
| farba | multicolor (plnofarebný dizajn z lícnej strany) |
| potlač | branding dizajn dodaný objednávateľom |
|
4. Dáždnik
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na propagáciu objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dáždnik (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| dáždnik | 21,5 palcový - Bullet |
| materiál | s kovovým rámom, kovovými rebrami a plastovou rukoväťou a púzdrom |
| materiál | polyester |
| farba | biela |
| rozmer | 24 x Ø 97 cm |
| potlač | branding plnofarebný erb TSK priamo na dáždniku z vrchu |
| Názov |
| V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. Dodávateľ je povinný dodať nové nepoužívané predmety s kvalitnou potlačou. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
| Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
| Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi jednotlivé logá, potrebné ku potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
| Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
| Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. |
| Objednávateľ pripúšťa len dodávku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
| Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
| Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ musí spĺňať podmienku oprávnenia dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.09.2023 08:00 — 14.09.2023 15:00
2 000,00 ks
4 381,38
3 651,15
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2023 13:34
17.08.2023 10:00
17.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.08.2023 14:38 - Vstupná ponuka | 4 380,00 | € | Cena s DPH |
| 17.08.2023 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: