• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2023 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 12:50

Detail zákazky Z20238624

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2023 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2023 12:50

Základné údaje

Z20238624

OF-276157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8210204

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

47694858

MusicData s.r.o., organizačná zložka Slovensko

Pod Sokolice 6575, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"TREBUCHET II." Pódium 5 x 4 m

pódium

  • 44400000-4 - Rôzne montované výrobky a súvisiace diely
  • 44212320-8 - Rôzne konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilné pódium
Funkcia
Zakúpenie nového profesionálneho pódia NIVTEC s rozmermi 5 x 4 m. Pódium vyrobené z vodovzdornej preglejky s protišmykovým povrchom a hliníkovým rámom s rýchloupínacím zariadením pre nohy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia hliníkový rám s rýchloupínacím zariadením pre nohy, zaklapávací drážkový systém rámov
Pódiové dosky vodovzdorná preglejka s protišmykovou úpravou
Farba pódiovej dosky tmavohnedá
Počet pódiových dosiek 10 kusov
Rozmer dosiek 200 x 100 cm
Pódiové nohy hliníková trubka o Ø 48,3 mm, 4 mm stena, adaptér so závitom, záťažová obruč
Výška pódiovej nohy + 40 cm
Počet pódiových nôh 18 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia minimálne troch pracovníkov Trenčianskeho múzea v Trenčíne.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Dodávateľ je povinný pri dodaní predmetu zákazky poskytnúť zaškolenie troch pracovníkov objednávateľa vrátane poskytnutia manuálu v slovenskom/českom jazyku.
Vrátane zákazníckej podpory cez telefón minimálne po dobu záručnej doby.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady na miesto inštalácie.
Dodávateľ je povinný dodať a nainštalovať požadované zariadenia ako jeden funkčný celok, ktorý je pripravený na okamžité užívanie na mieste inštalácie.
Pri uplatnení reklamácie u dodávateľa je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať na vlastné náklady v mieste inštalácie a po ukončení reklamácie doručiť na vlastné náklady na miesto inštalácie .
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plneniam, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 60 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Podpísanie protokolu je podmienené dodávkou predmetu zákazky vrátane uskutočneného zaškolenia pracovníkov objednávateľa.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.08.2023 14:00 — 04.09.2023 14:00

1,00 celok

6 604,29

6 604,29

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2023 11:40

16.08.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2023 16:26 - Vstupná ponuka 6 603,90 € Cena s DPH
15.08.2023 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 6 603,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS