• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 11:25

Detail zákazky Z20238617

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2023 11:25

Základné údaje

Z20238617

OF-277178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8235009

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prezentačný materiál

Prezentačný materiál

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prezentačný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farebná látková taška s potlačou na prednej strane, 100% bavlna, gramáž min 140 g, minimálne rozmery 38*40 cm, dĺžka uší min. 70 cm ks 100
reklamná powerbanka, kapacita min 4000 mAh, 1 port USB a 1port USB-C pre nabíjačku, USB kábel súčasťou balenia ks 100
sada 5ks zvýrazňovačov so stojančekom, 5 rôznych farieb zvýrazňovačov, potlač stojančeka sada 100
korkové guličkové pero, farba náplne: modrá, dĺžka pera min 140mm, s potlačou reklamnou ks 100
drevená ceruzka na konci s gumou, reklamná potlač, dĺžka min 190 mm, priemer min 7mm ks 100
nerezovo plastový termohrnček, objem min. 400 ml, uzatvárateľný posuvný náustok, gravírovanie ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto určené objednávateľom.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta, s uvedením ich obchodného názvu.
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku k príslušnému projektu, a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby,
Pokračovanie: Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Lehota splatnosti je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry z dôvodu formy financovania formou predfinancovania. Vlastníctvo prechádza na obstarávateľa prevzatím a podpísaním preberacieho protokolu
Poskytovateľ je povinný postupovať v súlade so Zákonom č. 343/2015 Z. z. (Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov), v súlade s aktuálne platnou verziou Príručky k procesu vereného obstarávania k Integrovanému operačnému programu , prioritná os 1, 2, 3, 4, 5 a ostatnými usmerneniami SORA MK SR.
Všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač sám, bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ku Kyselke 469, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2023 12:00

1,00 súbor

3 099,00

3 099,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.08.2023 09:58

23.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 88
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2023 08:43 - Vstupná ponuka 3 099,00 € Cena bez DPH
23.08.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS