00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
RUKAVICE chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
chirurgické, rukavice, vyšetrovacie
Tovar
1. Rukavice chirurgické, vyšetrovacie, nesterilné, nitrilové
|
|
---|---|
Funkcia |
Rukavice chirurgické, vyšetrovacie slúžiace ako bezpečná ochrana pre zdravotnícky personál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dĺžka | mm | 240 | 265 | |
Počet rukavíc c 1 balení | ks | 100 | 200 | |
sila pretrhnutia, medián EN 455-2 | N | 6 | 9 | |
hrúbka steny prsta meraná dvojito | mm | 0,10 | 0,12 | |
obsah zbytkového púdru EN 455-3 | g | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | nitril-butadiénový kaučuk |
Veľkosť | S, M, L - konkrétny počet bude upresnený v objednávke |
Obojstranne použiteľné | áno |
Bez obsahu latexových proteínov a púdru sú vhodné pre pacientov a áno personál s rizikom alergií | áno |
Poskytujú optimálnu ochranu podľa EN 374 -1,2,3,4,5 pred chemikáliami ako Typ A alebo B a vírusovými infekciami podľa ASTM F 1671 | áno |
Bez obsahu škodlivých thiuramo urýchľovačov v materiáli rukavíc s doložením certifikátu | áno |
V kategórii OOP 425/2016 spĺňajú kategóriu III pre vysoké riziko ochrany, ochranná funkcia rukavíc bude pre zdravotnícky personál | áno |
Podľa MDR 745/2017 ZP trieda I. v súlade s normami EN 455-1 až 455-4 dodávané v SR od 26.5.2021 spĺňajú ohlasovaciu povinnosť a musia byť registrované na ŠUKL s prideleným ŠUKL kódom | áno |
Označenie na balení (krabičke) | označenie CE, typové číslo, číslo šarže alebo sériové číslo, meno, registrované obchodné meno alebo registrovanú značku |
Vhodné pre prácu s potravinami podľa regulácie EC 1935/2004 | áno |
Splnenie EN 455 - 1 AQL akceptovateľná úroveň kvality je 1,0 | áno |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Tovarom pre účely zmluvy sú chirurgické rukavice, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len tovar). |
3. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
4. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný: |
5.a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1 balenie z veľkosti "L". |
6. Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY: |
6.a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu; Certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 5001 |
6.b) Technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
7. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod. |
8. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
8.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
8.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
9. Vzorky ostávajú archivované a budú súčasťou predloženej dokumentácie. |
10. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
11. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
12. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
13. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi. |
14.Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ. |
15. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
15.a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný. |
15.b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu zdravotníckeho materiálu v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h. |
16. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
17. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy. |
18. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
19. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
20. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
21. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.08.2023 14:00
120 000,00 ks
2 800,00
2 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2023 09:46
16.08.2023 10:00
16.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.08.2023 13:13 - Vstupná ponuka | 2 800,00 | € | Cena bez DPH |
16.08.2023 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: