30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Poľný nábytok a vybavenie
lôžko poľné skladacie
Tovar, Služba
1. Lôžko poľné skladacie
|
|
---|---|
Funkcia |
Lôžko poľné skladacie – pre odpočinok jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť lôžka: | kg | 150 | ||
Dĺžka lôžka: | cm | 210 | 230 | |
Šírka lôžka: | cm | 66 | ||
Výška lôžka: | cm | 42 | 45 | |
Hmotnosť: | kg | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Robustná konštrukcia z hliníkových profilov: | Áno |
Materiál ležadla: | 100% polyester 600D |
Farebné vyhotovenie ležadla: | Olivovozelená, khaki |
Kompaktný obal na transport zloženého lôžka: | Áno |
Skladateľnosť lôžka: | Áno |
Kostra: | Hliník |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené, nie predvádzací model. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.09.2023 09:00 — 15.09.2023 08:49
29,00 ks
1 607,76
1 339,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2023 08:50
16.08.2023 09:00
16.08.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2023 07:16 - Vstupná ponuka | 1 607,76 | € | Cena s DPH |
16.08.2023 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 607,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: