17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
35680202
SWAN, a.s.
Landererova 12, Bratislava, 81109, SVK
Poskytovanie služieb komunikačnej infraštruktúry pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie
Internetové pripojenie, pripojenie MPLS, VPN, hlasové služby, VoIP, internetová televízia
Služba
1. MPLS IP VPN + INTERNET
|
|
---|---|
Funkcia |
Vysokorýchlostné neobmedzené pripojenie k internetu realizované v Bratislave prostredníctvom optického pripojenia a na jednotlivých krajských inšpektorátoch prostredníctvom rádiových spojov v licencovanom pásme alebo optickým pripojením. V prípade, že poskytovateľ má na adresách miesta poskytovania dostupné optické pripojenie, musí využiť optické pripojenie namiesto rádiového pripojenia. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripojenie: | Prístup na internet bude zabezpečovaný prostredníctvom manažovanej bezpečnosti v datacentre poskytovateľa. |
Pripojenie MPLS: | Garantované symetrické pripojenie pre celú MPLS VPN do internetu bez agregácie:.. |
Pripojenie MPLS: | najmenej 50/50 Mbps (krajské inšpektoráty Slovenskej obchodnej inšpekcie – okrem inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj).. |
Pripojenie MPLS: | ...a 100/100 Mbps (Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave a krajský inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj... |
Pripojenie MPLS: | ...– pripojenie je pre obe miesta poskytovania zdieľané v jednej budove). |
Ukončenie pripojenia: | Pripojenia budú ukončené routerom CISCO alebo plnohodnotným ekvivalentom s optickým prepojom, ktorý je súčasťou služieb poskytovaného riešenia a je v správe poskytovateľa. |
Router CISCO alebo ekvivalent( ďalej ako „zariadenie č. 1“) | Musí obsahovať minimálne funkcie: prístup k internetu, filtrovanie obsahu, VPN na rýchlosti širokopásmového pripojenia, centralizovanú správu na diaľku, optický prepoj na pasívne patchovanú optiku... |
Router CISCO alebo ekvivalent (ďalej ako „zariadenie č. 1“) | ...(len v Bratislave, na ostatných krajských inšpektorátoch nie je opticky patchovaná optika). |
IP adresy: | Minimálne 2 (dve) verejné IP (IPv4). |
Technická podpora: | 24 (dvadsaťštyri) hodinový Hotline, 7 (sedem) dní v týždni. |
Štatistiky: | Prevádzkové štatistiky umožňujúce sledovať vyťaženie jednotlivých bodov IP VPN + štatistiky FW. |
Služby: | Quality of Service umožňujúce rozdelenie kapacity prístupovej linky do servisných tried (napr. VOIP, business data, internet). |
Služby: | Packet loss < 1% – percento stratených paketov, ktoré nedorazia k cieľovému routeru alebo nie sú potvrdené. |
Služby: | Jitter ≤ 3ms – kolísanie veľkosti oneskorených paketov pri prechode sieťou. |
Služby: | Latencia ≤ 10ms (na chrbticovej sieti poskytovateľa), resp. ≤ 20ms medzi akýmkoľvek miestom poskytovania a centrálnym bodom v dátovom centre poskytovateľa. |
Služby: | VLAN – poskytovateľ zriadi VLAN pre IP telefóny a počítače v celej sieti po konzultácií s IT pracovníkmi objednávateľa. |
Služby: | Správa Cisco ASA routeru (ďalej ako „zariadenie č. 9), ktorého vlastníkom je MF SR, umiestneného v Datacentre poskytovateľa, zabezpečujúceho prepojenie na datacentrum.sk a gov.sk stránky a služby... |
Služby: | ...V prípade zmeny poskytovateľa, prevezme nový poskytovateľ od pôvodného poskytovateľa zariadenie č. 9, umiestni ho a spojazdní vo svojom datacentre, a ak to bude potrebné, ... |
Služby: | ...upraví konfiguračné a routovacie pravidlá na iných zariadeniach tak, aby bola sfunkčnená prevádzka a služby zariadenia č. 9. ... |
Služby: | ...Akékoľvek zásahy, zmeny, premiestnenia prípadne výmena zariadenia č. 9 musia predchádzať dohode s objednávateľom a MF SR, ... |
Služby: | ...poskytovateľ nesmie akokoľvek samovoľne zasahovať do konfigurácie a vykonávať akékoľvek zmeny zariadenia č. 9. ... |
Služby: | ... Akúkoľvek zmenu / zásah / premiestnenie / výmenu je potrebné vopred informovať Technika IS a/alebo Technika prevádzky IT Objednávateľa o zámere, prostredníctvom e-mailu. |
Bezpečnosť internetu: | Ochrana zabezpečená prostredníctvom bezpečnostného prvku umiestnenom v datacentre, ktorý bude zabezpečovať smerovanie prevádzky medzi všetkými lokalitami a sieťou internet. |
Bezpečnostné zariadenie:(ďalej ako „zariadenie č. 2“) | Fortinet (Fortigate 100F) alebo ekvivalent – zariadenie musí obsahovať minimálne službu firewall, IPS, filtráciu webového obsahu, ... |
Bezpečnostné zariadenie:(ďalej ako „zariadenie č. 2“) | ...antivírus, antispam, aplikačná kontrola - kontrola obsahu dát prenášaných z internetových stránok, vzdialené zabezpečenie VPN prístupu (IPSec/SSL). .. |
Bezpečnostné zariadenie:(ďalej ako „zariadenie č. 2“) | ...Zariadenie musí obsahovať UTP licencie na celé obdobie trvania zmluvy o poskytovaní služieb. |
Bezpečnosť internetu: | Firewall: celá firemná komunikácia bude prechádzať cez firewall umiestnený v datacentre poskytovateľa, ktorý zabezpečí ochranu všetkých systémov na základe požiadaviek objednávateľa. ... |
Bezpečnosť internetu: | ... Poskytovateľ na základe emailovej žiadosti objednávateľa najneskôr do 6 (šiestich) hodín aktualizuje bezpečnostné signatúry, ... |
Bezpečnosť internetu: | ... black listy a realizuje ďalšie bezpečnostné nastavenia požadované objednávateľom. |
Miesta poskytovania: | • Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave, Bajkalská 21/A, Bratislava (ďalej aj ako „ústredný inšpektorát“ alebo „ÚI“); |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, Bratislava; (ďalej aj „Bratislavský inšpektorát“); |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, Trnava; (ďalej aj ako „Trnavský inšpektorát“); |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, Trenčín; |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj, Staničná 9, Nitra; |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj, Predmestská 71, Žilina; |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, Banská Bystrica; |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, Prešov; |
Miesta poskytovania: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, Košice. |
Miesto poskytovania – Trnavský inšpektorát: | Pre uvedenú lokalitu sa umožňuje zriadenie prístupu VPN cez IPSec VPN voči FW v dátovom centre. ... |
Miesto poskytovania – Trnavský inšpektorát: | ...Každý poskytovateľ pri zriadení služby v tejto lokalite musí využiť infraštruktúru poskytovateľa v objekte. |
Správa služby: | Poskytovaná poskytovateľom. |
Zriadenie VPN: | Poskytovateľ zriadi VPN prístup pre administrátorov objednávateľa a pre iných užívateľov len po dohode s administrátorom objednávateľa, ... |
Zriadenie VPN: | ... v celkovom počte 280 (dvestoosemdesiat) ks na pripojenie do celej MPLS pomocou klientskej aplikácie podľa potreby objednávateľa. |
Reporty: | Poskytovateľ zabezpečí posielanie reportov v podobe grafov a tabuliek o využití definovaných parametrov služieb (množstvo vírusov, ... |
Reporty: | ...top prevádzka, top užívatelia, top spam) za sledované obdobie, t. j. na týždennej báze, formou e-mailu vo formáte PDF. |
Zariadenia č. 1, 2, 8 a software: | Sú vo vlastníctve poskytovateľa, vrátane ich správy a konfigurácie. Všetky aktualizácie operačných systémov a modulov, bezpečnostné patche vydané výrobcom... |
Zariadenia č. 1, 2, 8 a software: | ...výrobcom a ďalšie služby sú realizované poskytovateľom v cene služby. Pre kontrolnú a auditnú činnosť vytvorí poskytovateľ k FW a routeru read only administrátorský prístup pre objednávateľa ... |
Zariadenia č. 1, 2, 8 a software: | ... po predchádzajúcej dohode s Technikom IS a/alebo Technikom prevádzky IT. |
Dostupnosť služby: | Zariadenie bude v prípade výpadku alebo poruchy nahradené tak, aby došlo k minimálnemu obmedzeniu prevádzky objednávateľa. ... |
Dostupnosť služby: | ... Maximálna doba trvania výpadku nesmie prekročiť 6 (šesť) hodín od jeho nahlásenia. |
Výmena zariadení: | Výmena zariadení (zariadenie č. 1, 2 a 8) je v cene riešenia a nové zariadenie bude dodané v požadovanej konfigurácii,... |
Výmena zariadení: | ...aby mohlo okamžite plniť bezpečnostné požiadavky objednávateľa a nedošlo k ohrozeniu z vonkajšieho prostredia. |
Požadovaná kapacita linky v Datacentre (priepustnosť zariadenia): | 1 Gbit/s |
Switche – existujúce (ďalej ako „zariadenie č. 3“) | Poskytovateľ zabezpečí správu a konfiguráciu existujúcich switchov (Cisco SF-300 48-PP) pre všetky miesta poskytovania služby. Switche sú v majetku objednávateľa. |
Switche - záloha: (ďalej ako „zariadenie č. 4“): | Poskytovateľ zabezpečí, inštaláciu, správu a konfiguráciu switchu do zálohy, pre prípad poruchy nainštalovaných switchov. ... |
Switche - záloha: (ďalej ako „zariadenie č. 4“): | ... Switch má po celú dobu poskytovateľ uskladnený u seba a je v majetku poskytovateľa po celú dobu trvania zmluvy o poskytovaní služieb. ... |
Switche - záloha: (ďalej ako „zariadenie č. 4“): | ... V prípade výmeny switchu zo zálohy, výmenu vykonáva poskytovateľ. Po skončení zmluvy o poskytovaní služieb sa switch stáva majetkom objednávateľa. |
Funkcie zariadenia č. 4: | Dodaný switch do zálohy musí byť kompatibilný s už existujúcimi switchmi (Cisco SF-300 48-PP) a musí byť rovnakej alebo lepšej kvality vrátane dostupných funkcií. |
Počet zariadení č. 3: | 14 (štrnásť) ks – krajské inšpektoráty Slovenskej obchodnej inšpekcie ((každý inšpektorát 2 (dva) ks)), 8 ks (osem) – Ústredný inšpektorát a Bratislavský inšpektorát. |
Počet zariadení č. 4: | 1 (jeden) ks |
Správa zariadenia č. 3 a zariadenia č. 4: | Switche má v správe poskytovateľ po celú dobu platnosti zmluvy o poskytovaní služieb a všetku potrebnú konfiguráciu, podľa požiadaviek objednávateľa zabezpečí poskytovateľ v cene služby. |
Bezpečnosť sietí: | Poskytovateľ vykoná na žiadosť objednávateľa všetky požadované zmeny nastavenia infraštruktúry a konfiguráciu infraštruktúrnych prvkov, ... |
Bezpečnosť sietí: | ... ktoré sú potrebné pre zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti podľa aktuálne platného zákona o kybernetickej bezpečnosti vrátane doplňujúcich vyhlášok. |
Bezdrôtové pripojenie – ÚI a Bratislavský inšpektorát: (ďalej ako „zariadenie č. 5“): | Poskytovateľ zabezpečí správu a konfiguráciu existujúcich Wi-Fi prístupových bodov (Ubiquiti) na ÚI a Bratislavskom inšpektoráte. Prístupové body sú v majetku objednávateľa. |
Bezdrôtové pripojenie – Krajské inšpektoráty mimo Bratislavy: (ďalej ako „zariadenie č. 6“): | Poskytovateľ zabezpečí dodanie, inštaláciu, správu a konfiguráciu Wi-Fi prístupových bodov na všetkých ostatných inšpektorátoch Objednávateľa okrem ÚI a Bratislavského inšpektorátu. ... |
Bezdrôtové pripojenie – Krajské inšpektoráty mimo Bratislavy: (ďalej ako „zariadenie č. 6“): | ... Zariadenia sú v majetku poskytovateľa po celú dobu platnosti zmluvy o poskytovaní služieb. Zariadenia musia byť kompatibilné s už existujúcimi zariadeniami na ÚI a Bratislavskom inšpektoráte. ... |
Bezdrôtové pripojenie – Krajské inšpektoráty mimo Bratislavy:(ďalej ako „zariadenie č. 6“): | ...Po skončení doby platnosti zmluvy o poskytovaní služieb sa zariadenia stávajú majetkom objednávateľa bez akýchkoľvek finančných nárokov poskytovateľa. |
Bezdrôtové pripojenie - záloha (ďalej ako „zariadenie č. 7“): | Poskytovateľ zabezpečí dodanie, inštaláciu, konfiguráciu a správu Wi-Fi prístupových bodov do zálohy, pre prípad poruchy nainštalovaných Wi-Fi zariadení. ... |
Bezdrôtové pripojenie - záloha (ďalej ako „zariadenie č. 7“): | ...Zariadenia má po celú dobu poskytovateľ uskladnené u seba a sú v majetku poskytovateľa po celú dobu platnosti zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“). ... |
Bezdrôtové pripojenie - záloha (ďalej ako „zariadenie č. 7“): | V prípade výmeny Wi-Fi prístupových bodov zo zálohy, výmenu vykonáva poskytovateľ. Zariadenia musia byť kompatibilné s už existujúcimi zariadeniami a s novo dodanými zariadeniami. |
Bezdrôtové pripojenie - záloha (ďalej ako „zariadenie č. 7“): | Po skončení doby platnosti zmluvy sa zariadenia stávajú majetkom objednávateľa bez akýchkoľvek finančných nárokov poskytovateľa. |
Počet zariadení ÚI a Bratislavský inšpektorát: | Počet Wi-Fi zariadení je 13 (trinásť) ks. |
Počet zariadení č. 6: | Počet Wi-Fi zariadení je 26 (dvadsaťšesť) ks. Počet zariadení na jednotlivých krajských inšpektorátoch: Trnava: 4 (štyri) ks, Trenčín: 3 (tri) ks, Nitra: 4 (štyri) ks, Banská Bystrica: 4 (štyri) ks,.. |
Počet zariadení č. 6: | ..Žilina: 3 (tri) ks, Prešov: 3 (tri) ks, Košice: 5 (päť) ks. |
Počet zariadení č. 7 do zálohy: | Počet Wi-Fi zariadení sú 2 (dva) ks. |
Správa zariadenia č. 5, zariadenia č. 6 a zariadenia č. 7: | Wi-Fi zariadenia má v správe poskytovateľ po celú dobu platnosti zmluvy, ktoré sa po skončení platnosti zmluvy stávajú majetkom objednávateľa. ... |
Správa zariadenia č. 5, zariadenia č.6 a zariadenia č. 7: | ...Všetku potrebnú konfiguráciu podľa požiadaviek objednávateľa zabezpečí poskytovateľ v cene služby. |
Funkcie zariadenia č. 5, zariadenia č.6 a zariadenia č.7: | Podpora 2,4GHz a 5GHz siete, podpora VLAN, Guest network, zariadenia musia byť napojené na zabezpečený prvok v datacentre poskytovateľa aby celá komunikácia prechádzala cez firewall. |
Prístup na Wi-Fi len na povolené MAC: | Vytvorenie prístupu pre objednávateľa na management portál pre Wi-Fi prístupové body na pridávanie MAC adries alebo umožnenie nahlasovania MAC ... |
Prístup na Wi-Fi len na povolené MAC: | ... adries pre prístup do Wi-Fi siete formou e-mailu, helpdesku alebo akoukoľvek inou formou. |
Špecifikácia zariadení: | Pred dodaním každého zariadenia musí poskytovateľ dodať technickú špecifikáciu objednávateľovi. |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • Služby a ich technické zabezpečenie; |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • fixný mesačný poplatok za poskytovanie služieb na všetky lokality (IP VPN + Internet + bezpečnosť); |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • cenu za správu existujúcich switchov; |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • cenu za dodanie, správu a uskladnenie 1 (jedného) ks switchu do zálohy (prenájom switchu pod dobu viazanosti, po skončení viazanosti ostane switch majetkom objednávateľa); |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • cenu za správu zariadení na Wi-Fi pripojenie; |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | • cenu za dodanie a inštaláciu zariadení na Wi-Fi pripojenie (prenájom zariadení na Wi-Fi pripojenie po dobu platnosti zmluvy, po skončení platnosti zmluvy, ... |
Štruktúra ceny za MPLS IP VPN + Internet musí obsahovať: | ... ostanú zariadenia majetkom objednávateľa bez akýchkoľvek finančných nárokov poskytovateľa). |
2. HLASOVÉ VoIP SLUŽBY
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné riešenie IP telefónie pre objednávateľa a to v rozsahu objektov Ústredného inšpektorátu a krajských inšpektorátov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcionalita: | Virtuálna ústredňa (ďalej ako zariadenie č. 8). |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave, Bajkalská 21/A, Bratislava; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, Bratislava; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, Trnava; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, Trenčín; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj, Staničná 9, Nitra; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj, Predmestská 71, Žilina; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, Banská Bystrica; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, Prešov; |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, Košice. |
Počet hlasových kanálov: | 30 (tridsať). |
IP telefóny využívajúce Session Initiation Protocol (ďalej ako „SIP protokol“): | Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie služby na 180 (stoosemdesiat) ks IP telefónoch objednávateľa značky Yealink T21P E2. |
Správa IP telefónov: | Poskytovateľ preberá správu IP telefónov a všetku konfiguráciu a inštaláciu zabezpečuje poskytovateľ. |
Bezpečnosť IP telefónie: | Poskytovateľ zabezpečí, že IP telefónia bude v samostatnom sieťovom segmente, prípadne navrhne ekvivalentné bezpečnostné riešenie. |
Sieť interných telefónnych klapiek: | Volania medzi internými klapkami všetkých miest poskytovania objednávateľa bezplatne. |
Napojenie elektronických zabezpečovacích systémov ochrany budov verejného obstarávateľa na centrálny pult ochrany polície (mestská, štátna): | 4 (štyroch) analógových liniek (Trenčín, Nitra, Banská Bystrica, Košice). |
Osobitná informačná linka: | Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť osobitnej informačnej linky pre nahlasovanie nebezpečných výrobkov – 0850 111 937. |
Komunikátor vo výťahu: | Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť komunikátoru v 2 (dvoch) výťahoch na ÚI a Bratislavskom inšpektoráte, ktoré majú analógové pripojenie končiace kabelážou v serverovni na ÚI,... |
Komunikátor vo výťahu: | ...napr. ATA prevodníkom a službu aktivuje na Virtuálnej ústredni tak, aby sa dalo z výťahu spojiť na telefónnom čísle. |
Tarifikácia volaní: | Sekundová tarifikácia od prvej sekundy (okrem bezplatného volania v rámci siete interných klapiek). |
Technická podpora: | 12 hodinový Hotline 6:00 - 18:00 hod. v pracovných dňoch. |
Reporty: | Poskytovateľ poskytne detailný výpis hovorov, záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, ... |
Reporty: | ...trvania hovoru a ceny vo forme jednoduchého prístupu k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. / xlsx. |
Zabezpečenie čísiel: | Prenos existujúcich telefónnych čísiel v prípade zmeny poskytovateľa zabezpečí nový poskytovateľ, na vlastné náklady. |
Technické zabezpečenie virtuálnej ústredne: | Objednávateľ požaduje redundantné riešenie. V prípade výpadku zariadenie okamžite preberá jeho funkcionalitu záložná verzia. |
Správa a konfigurácia: | O správu a konfiguráciu ústredne sa stará poskytovateľ. |
Starostlivosť, údržba, servis: | Všetok servis ústredne, požiadavky na smerovanie hovorov (na klapky, mobilné čísla, skupiny, podľa času, dátumu)... |
Starostlivosť, údržba, servis: | ...a akýchkoľvek zmien v konfigurácii rieši poskytovateľ a sú zhrnuté v cene riešenia počas celej doby platnosti zmluvy. |
Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie: | Poskytovateľ zabezpečí správu pre existujúci portál na zmenu názvov klapiek a práv na volanie. ... |
Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie: | ... V prípade zmeny poskytovateľa, nový poskytovateľ vytvorí prístup na rovnaký portál alebo ekvivalent na vlastné náklady. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Forwarding Unconditional: okamžité presmerovanie prichádzajúcich volaní: bezpodmienečné okamžité presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené účastníkom. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Forward on Busy: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri obsadení: presmerovanie prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené používateľom,... |
Požadované funkcie ústredne: | ...ak volaný práve telefonuje s iným používateľom. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Forward on No Answer: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri neprihlásení: presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo, zvolené používateľom, ak sa volaný neprihlási. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Transfer: Presmerovanie prebiehajúceho hovoru na iného účastníka. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Waiting: Počas prebiehajúceho volania je volaný účastník informovaný o ďalšom prichádzajúcom hovore upozorňovacím tónom a číslom alebo menom na displeji... |
Požadované funkcie ústredne: | ...(v prípade volania z klapky za predpokladu, že meno je v systéme priradené ku klapke). |
Požadované funkcie ústredne: | Call Queuing: Umožňuje prijať viac hovorov ako je počet klapiek alebo operátorov. Volajúci účastník môže počas čakania na spojenie počuť nahratú hlášku alebo hudbu. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Pick-up: Táto funkcia umožňuje účastníkovi, aby prijal hovor inej osoby v skupine, bez toho aby opustil svoj stôl.... |
Požadované funkcie ústredne: | ...Na používanie tejto funkcie je nutné mať v systéme priradených účastníkov do skupiny. Zdvihnutie hovoru inej osobe je možné iba v rámci jednej skupiny. |
Požadované funkcie ústredne: | Voicemail: Odkazová hlasová schránka. Hlasová schránka môže byť pre každú klapku, pre skupinu, alebo pre celú organizáciu. ... |
Požadované funkcie ústredne: | ...V systéme musí byť nadefinovaný spôsob vyzdvihnutia správ: cez telefón alebo e-mailom. |
Požadované funkcie ústredne: | Do Not Disturb: Nevyrušovať: prichádzajúce hovory sú v tomto režime dočasne premenovávané podľa nastavenia v Call Routingu ... |
Požadované funkcie ústredne: | (napr. do hlasovej schránky, na recepciu, alebo na iné zvolené číslo, obsadzovací tón). Postup: Zapnúť a vypnúť tlačidlom DND/nerušiť na telefónnom prístroji. |
Požadované funkcie ústredne: | 3-way Conference: Vytvorí konferenciu s 3 (troma) účastníkmi bez ohľadu na to v akej sú sieti. (napr. umožní vytvoriť telekonferenciu medzi klapkami, fixnými, VoIP a mobilnými účastníkmi). |
Požadované funkcie ústredne: | Dialed, Received and Missed calls: Zoznam hovorov: zoznam posledných volaných, prijatých a zmeškaných hovorov. Informáciu o počte zmeškaných hovoroch zobrazuje telefónny prístroji na displeji. |
Požadované funkcie ústredne: | CLIP: Identifikácia volajúceho účastníka a volaného čísla, resp. mena: služba umožňuje volanému účastníkovi zobraziť na displeji telefónne číslo, resp. meno. |
Požadované funkcie ústredne: | CLIR: Zamedzí zobrazenie čísla volajúceho u volaného (CLIR). |
Požadované funkcie ústredne: | Call Detail Records (CDR): Detailný výpis hovorov: záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, trvania hovoru a ceny. ... |
Požadované funkcie ústredne: | ...Jednoduchý prístup k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. /xlsx. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Recording: Umožňuje nahrávanie hovorov. Obe strany musia byť o nahrávaní upozornené. |
Požadované funkcie ústredne: | Call Barring: Povolené typy volaní: umožňuje vybraným klapkám, alebo skupinám povoľovať typy volaní. Príklad: Vrátnica môže volať iba na klapky v rámci organizácie a núdzové čísla. ... |
Požadované funkcie ústredne: | ...Jednotlivé oddelenie má povolené volať iba miestne a medzimestské volania. |
Požadované funkcie ústredne: | Call hold: Podržanie hovoru. |
Požadované funkcie ústredne: | Music on Hold: Pri podržaní hovoru počuje účastník hudbu. Hudbu si môže objednávateľ nastaviť podľa vlastného výberu. |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | Fixný mesačný poplatok za hlasové VoIP služby na všetky lokality. |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | Náklady na migráciu všetkých služieb. |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | Volania na osobitné číslo 0850 111 937 z celého územia Slovenskej republiky v cene miestneho hovoru pre volajúceho. |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | Zabezpečenie a prevádzka funkčného spojenia bezpečnostných zariadení budov objednávateľa s políciou alebo zmluvnou ochrannou službou objednávateľa, ... |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | ... cenu za ATA prevodníky alebo ekvivalent a službu na pripojenie a spojazdnenie komunikátora vo výťahoch. |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | Požadovaný mesačný rozsah minutáže, ktorý je fixný (v prípade prekročenia fixného mesačného rozsahu minutáže bude v odôvodených prípadoch medzi poskytovateľom a objednávateľom uzatvorený dodatok ... |
Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať: | ...k zmluve v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov), pričom zodpovednosť za kontrolu spotreby preberá kontaktná osoba objednávateľa. |
BluePhone 0850 | 17,00 |
FreePhone 0800 | 7,00 |
Slovensko - medzimesto | 69,00 |
Slovensko - miestne hovory | 163,00 |
Slovensko - osobitné siete | 3,00 |
Slovensko - mobilné hovory | 2 049,00 |
Špeciálne čísla | 3,00 |
Zahraničie - mobilné siete | 4,00 |
Zahraničie - 1. pásmo | 12,00 |
3. IP TV (internetová televízia)
|
|
---|---|
Funkcia |
Televízna aplikácia pre objednávateľa |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesta poskytovania, body pripojenia: | Flexibilné pripojenie. |
IP TV aplikácia: | Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie IP TV vo forme aplikácie, ktorú je možné nainštalovať na akomkoľvek mobilnom zariadení s operačným systémom Android/iOS alebo Smart/Android TV. ... |
IP TV aplikácia: | ... Poskytovateľ poskytne len licenciu / prístupové údaje, inštaláciu samotnej aplikácie vykonáva Objednávateľ. |
Požadované programy: | Všetky programy v slovenskom a v českom jazyku, ktoré majú vo svojej programovej štruktúre najmenej jednu spravodajskú reláciu. |
Počet zariadení: | 6 (šesť) ks Android TV |
Názov |
1 PLNENIE |
1.1 Miestom plnenia sú miesta poskytovania uvedené v technických špecifikáciách jednotlivých položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, resp. v zmluve. |
1.2 Predmet zákazky (ďalej aj ako „plnenie“ alebo „služba“) je požadovaný vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia automaticky vždy, keď to Služba a povaha poskytnutia Služby vyžaduje. |
1.3 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. v zmluve. |
1.4 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve |
1.5 Poskytovateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy, v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej aj „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej aj ako „Príloha č. 2“), k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny služby podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického trhoviska je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
1.6 Poskytovateľ predloží technické údajové listy alebo inú, na predmet zákazky jednoznačne sa vzťahujúcu dokumentáciu poskytovateľa, ktoré jednoznačne preukazujú splnenie minimálnych požadovaných parametrov služby, a to do 48 (štyridsiatich ôsmych) hodín od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo od momentu vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr. |
1.7 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť plnenie a začať poskytovať jednotlivé plnenia v zmysle zmluvy najneskôr do 60 (šesťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy, a to po dobu 36 (tridsaťšesť) mesiacov odo dňa skutočného začatia poskytovania služby. |
2 CENA |
2.1 Cena za službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
2.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku. |
2.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutej Služby. |
2.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH mesačne, maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme. |
2.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia služby. Miesto plnenia služby nemá vplyv na jednotkové ceny. |
2.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase poskytnutia plnenia. |
3 PLATOBNÉ PODMIENKY |
3.1 Podkladom pre zaplatenie ceny za službu budú faktúry poskytovateľa doručované mesačne za jednotlivé mesiace, pričom fakturovaná suma za jednotlivé služby musí byť v súlade s Prílohou č. 1, respektíve s jednotlivými jednotkovými cenami za 1 (jeden) mesiac. Faktúry budú vyhotovené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v elektronickom trhovisku (ďalej len „ET“). ... |
... Poskytovateľ je povinný vyhotoviť a doručiť Objednávateľovi faktúru vždy do štvrtého (4.) dňa príslušného mesiaca, za ktorý sa faktúra vyhotovuje a doručuje. Na účely fakturácie sa za deň poskytnutia služby považuje najneskôr posledný deň obdobia, na ktoré sa platba vzťahuje. |
3.2 V prípade, ak je poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
3.3 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobne do podateľne v sídle objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. ... |
... Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, prípadne dodatku, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy. Ak ich faktúra nebude obsahovať, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
3.4 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
4 ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
4.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, resp. v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého má objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 % z ceny služby za každé porušenie povinnosti poskytovateľa a každý deň, pokiaľ príslušné porušenie povinnosti trvá, a to za každé porušenie samostatne. |
4.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať Službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
4.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia poskytovateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v ET ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom. |
4.4 V prípade výpadku internetových, hlasových a IP TV služieb a neplnení SLA pri odstraňovaní závady, je objednávateľ oprávnený uplatňovať si nasledujúce Zmluvné pokuty: a) Nedostupnosť služieb od 6 (šesť) do 12 (dvanásť) hodín / 10 (desať) % z mesačného poplatku. b) Nedostupnosť služieb od 12 (dvanásť) do 24 (dvadsaťštyri) hodín / 30 (tridsať) % z mesačného poplatku. c) Nedostupnosť služieb od 24 (dvadsaťštyri) hodín a viac / 50 (päťdesiat) % z mesačného poplatku. |
5 ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, a to už v momente predloženia ponuky. |
5.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
5.4 Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 36 (tridsaťšesť) mesiacov odo dňa jej účinnosti. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, pričom poskytovateľ je povinný začať službu poskytovať do 60 (šesťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy a to po dobu 36 (tridsaťšesť) mesiacov od skutočného začatia poskytovania služby. |
5.5 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
5.6 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). |
6 MLČANLIVOSŤ |
6.1 Účelom ustanovení o mlčanlivosti je najmä stanovenie podmienok ochrany informácií/dát (ďalej len „Dôverné informácie“) alebo iných skutočností, o ktorých sa poskytovateľ dozvie počas plnenia úloh pre objednávateľa, vykonávaných za účelom plnenia zmluvy, resp. ktoré objednávateľ môže odovzdať a/alebo sprístupniť poskytovateľovi (ďalej objednávateľ a poskytovateľ spoločne aj ako „strany zmluvy“), a to bez ohľadu na formu takto poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií v nadväznosti na ustanovenia čl. XVII OPEP. |
6.2 Účelom poskytnutia a/alebo sprístupnenia Dôverných informácií je poskytnutie potrebných podkladov a súčinnosti pre plnenie povinností poskytovateľa vyplývajúcich zo zmluvy. |
6.3 Niektoré z poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií za účelom definovaným v bode 6.2 tohto článku v podobe dokumentov, e-mailov či ústne poskytnutých, nie výlučne, ale najmä, môžu obsahovať informácie/dáta, ktoré si objednávateľ želá, resp. je povinný utajiť predovšetkým z dôvodu ich: |
a) dôvernosti charakteru obchodného tajomstva; b) povinnosti ochrany podľa osobitného predpisu, t. j. napríklad zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“); c) ochrany, na ktorú je objednávateľ povinný na základe akéhokoľvek zmluvného či iného právneho vzťahu; d) z iných dôvodov, ktoré nemusia byť poskytovateľovi známe. |
6.4 Strany zmluvy sú si vedomé a akceptujú skutočnosť, že objednávateľ má špecifické postavenie na trhu a zároveň si uvedomujú aj hodnotu, či už potenciálnu alebo skutočnú, poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií. |
6.5 Predmet ochrany zahŕňa najmä Dôverné informácie, resp. iné skutočnosti: a) o ktorých sa poskytovateľ dozvie, resp. s ktorými sa oboznámi pri plnení svojho záväzku podľa zmluvy; b) ktoré objednávateľ sprístupní, resp. poskytne poskytovateľovi v súvislosti s plnením jeho záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy; c) z monitoringu a/alebo akékoľvek iné výstupy vypracované poskytovateľom na základe a/alebo v súvislosti so záväzkami vyplývajúcimi zo zmluvy; d) týkajúce sa ochrany osobných údajov v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. |
6.6 Dôverné informácie pritom môžu byť sprístupnené a/alebo poskytnuté v akejkoľvek podobe či forme, predovšetkým ústnej, elektronickej, zachytené na akomkoľvek hmotnom, či nehmotnom substráte, najmä písomne alebo elektronicky, ktorú objednávateľ odovzdá alebo iným spôsobom sprístupní za účelom definovaným poskytovateľovi v zmluve. |
6.7 Poskytované Dôverné informácie môžu byť sprístupnené a/alebo poskytnuté bez ohľadu na to, či sú alebo nie sú výslovne uvedené alebo označené stranami zmluvy za „dôverné“, „chránené“, „prísne chránené“. |
6.8 Predmet ochrany v nadväznosti na body 6.5 a 6.6 tohto článku ďalej zahŕňa predovšetkým analýzy, prehľady či štúdie pripravené objednávateľom, ktoré obsahujú alebo inak zahrňujú, alebo sú zostavené z Dôverných informácií uvedených v bodoch 6.5 a 6.6 tohto článku; akékoľvek informácie, databázy, projekty alebo iná dokumentácia v akejkoľvek podobe či už zachytená na hmotnom substráte, ... |
... elektronicky alebo ústne poskytnutá, ako aj Dôverných informácií, ktoré poskytla alebo akýmkoľvek spôsobom sprístupnila poskytovateľovi tretia osoba, ktorá je zaviazaná voči objednávateľovi nakladať s nimi ako s dôvernými, či požívajúcimi inú ochranu podľa zákona alebo zmluvy. |
6.9 Poskytovateľ je zároveň povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadne Dôverných informácií, ktoré obsahujú skutočnosti obchodnej, výrobnej alebo technickej povahy súvisiace s objednávateľom, ktoré majú skutočnú alebo aspoň potenciálnu materiálnu alebo nemateriálnu hodnotu, nie sú v obchodných kruhoch bežne dostupné, sú utajené a chránené v zmysle ustanovenia § 17 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“) ... |
... ako predmet obchodného tajomstva objednávateľa alebo informácie označené ako dôverné, ktoré nesmie strana, ktorej sa tieto informácie poskytli, konajúca s odbornou starostlivosťou, prezradiť tretej osobe a ani ich použiť v rozpore s ich účelom pre svoje potreby a sú chránené v zmysle ustanovenia § 271 Obchodného zákonníka. |
6.10 Pod predmet ochrany podľa zmluvy nespadajú Dôverné informácie: a) všeobecne známe; b) v čase uzavretia zmluvy alebo po uzavretí zmluvy, bez porušenia zmluvy, bežne dostupné v príslušných obchodných kruhoch, resp. medzi verejnosťou; c) o ktorých poskytovateľ bezpochyby preukáže, že nimi disponoval v čase uzavretia zmluvy, resp. pri ich poskytnutí a/alebo ich vypracoval samostatne a bez využitia predmetu ochrany. |
6.11 Poskytovateľ použije poskytnuté Dôverné informácie, ktoré tvoria predmet ochrany v súlade s bodom 6.1 tohto článku a jedine za účelom tam definovaným. Poskytovateľ sa zároveň zaväzuje zachovávať mlčanlivosť vo vzťahu ku všetkým skutočnostiam, o ktorých sa dozvedel pri a v súvislosti s plnením zmluvy. |
6.12 Poskytnutím Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany objednávateľ v žiadnom prípade neprevádza a ani nemá v úmysle previesť majetkové či iné práva k akýmkoľvek predmetom duševného vlastníctva, ktoré by mohli vyplynúť z poskytnutých Dôverných informácií. |
6.13 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti ustanoveného v bode 6.11 tohto článku je poskytovateľ, ktorý záväzok akýmkoľvek spôsobom porušil, povinný nahradiť objednávateľovi celú vzniknutú škodu. V prípade, ak by na základe právneho predpisu, súdneho alebo iného rozhodnutia alebo akejkoľvek inej skutočnosti vznikla v súvislosti s porušením povinnosti podľa tohto článku 6 povinnosť zaplatiť akúkoľvek čiastku v prospech ktorejkoľvek tretej osoby, zaväzuje sa poskytovateľ takúto povinnosť splniť namiesto objednávateľa. ... |
... Pokiaľ by poskytovateľ túto povinnosť nesplnil a musel by ju splniť objednávateľ, zaväzuje sa poskytovateľ zaplatiť objednávateľovi všetko, čo bol objednávateľ nútený v tejto súvislosti zaplatiť a zároveň mu uhradí všetky náklady spojené s uskutočnenými úkonmi. |
6.14 Poskytovateľ nie je oprávnený poskytnúť Dôverné informácie tvoriace predmet ochrany podľa zmluvy inej osobe, pokiaľ sa s objednávateľom vopred preukázateľne nedohodne inak. |
6.15 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti tretími osobami, ktorým poskytovateľ Dôverné informácie tvoriace predmet ochrany podľa tohto článku 6 sprístupnil alebo akýmkoľvek iným spôsobom poskytol, zodpovedá objednávateľovi rovnako ako v bode 6.13 tohto článku 6. |
6.16 V prípade, ak to bude odôvodnene vyžadovať objednávateľ, zaväzuje sa poskytovateľ, podľa požiadavky objednávateľa, zničiť, bezodkladne vrátiť alebo odovzdať: a) všetky originály, resp. fotokópie poskytnutých dokumentov, analýz, prehľadov, štúdií alebo iných dokumentov alebo záznamov, ktoré sú sčasti alebo úplne založené na Dôverných informáciách tvoriacich predmet ochrany; b) všetky nosiče informácií, zvukové, zvukovo-obrazové záznamy, ktoré sa dotýkajú akýmkoľvek spôsobom Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany; ... |
...c) všetky originály, kópie, reprodukcie alebo zhrnutia Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany a všetky dokumenty, listiny, poznámky a iné písomnosti, elektronické verzie, e-maily, počítačové súbory či iné nosiče informácií vypracované objednávateľom, jeho zamestnancami, spolupracovníkmi na akomkoľvek základe či už právnom alebo faktickom, na základe, či za pomoci Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany zároveň, no nie výlučne, a to bez ponechania si akýchkoľvek kópií alebo poznámok, emailov či výňatkov z nich. |
6.17 Poskytovateľ oznámi objednávateľovi bezodkladne po zistení neoprávnené použitie, poskytnutie a/alebo zverejnenie Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany alebo iné porušenie povinnosti podľa tohto článku 6 Poskytovateľom a/alebo inou osobou a bude v čo najväčšej možnej miere spolupracovať s objednávateľom pri znovuobnovení vlastníctva Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany a zabránení ich ďalšiemu neoprávnenému použitiu, poskytnutiu a/alebo zverejneniu. |
6.18 Zmluvné strany sú si vedomé, že v súvislosti s týmto článkom 6 alebo v súvislosti s predmetom plnenia podľa zmluvy sa poskytovateľ môže dostať do kontaktu s osobnými údajmi, na ktoré sa vzťahuje ochrana podľa zákona o ochrane osobných údajov, preto sa poskytovateľ zaväzuje v prípade potreby prijať primerané opatrenia na ich ochranu. |
6.19 Poskytovateľ nie je oprávnený a zároveň sa zaväzuje neoboznamovať sa s akýmikoľvek údajmi a informáciami objednávateľa, v akýchkoľvek jeho informačných systémoch alebo iných systémoch, či v akýchkoľvek hmotných alebo nehmotných podobách, ktoré majú charakter osobných údajov, ako aj akýchkoľvek iných údajov alebo informácii, ktoré sú chránené osobitnými právnymi predpismi, pokiaľ tieto iné údaje alebo informácie nesúvisia s predmetom plnenia zmluvy (ďalej aj ako „osobitne chránené údaje“). ... |
... Za týmto účelom je poskytovateľ povinný zdržať sa akýchkoľvek prístupov, vstupov alebo zásahov do informačných systémov alebo iných nosičov týchto osobitne chránených údajov objednávateľa, s ktorými by sa mohol akýmkoľvek spôsobom oboznámiť. V prípade, ak by sa tieto osobitne chránené údaje stali známymi poskytovateľovi náhodným alebo akýmkoľvek iným spôsobom bez aktívnej účasti objednávateľa alebo bez osobitnej písomnej dohody medzi stranami zmluvy, poskytovateľ je povinný tieto osobitne chránené údaje zachovávať a neposkytnúť ich akejkoľvek tretej osobe. |
6.20 Na porušenie povinností ustanovených v bode 6.18 tohto článku sa primerane použije ustanovenie bodu 6.13 tohto článku. |
7 KYBERBEZPEČNOSŤ |
7.1 Poskytovateľ sa zaväzuje, že v rámci poskytovaných služieb zabezpečí, aby jeho zamestnanci dodržiavali štandardy a požiadavky na bezpečnosť definované zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti v zmysle doplňujúcich vyhlášok. |
7.2 V prípade zistenia kybernetického rizika a incidentu je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa s návrhom opatrení na elimináciu tohto rizika a pokiaľ to nie je možné tak na zníženie rizika na akceptovateľnú úroveň. Akceptovateľnú úroveň stanovuje objednávateľ. |
7.3 Ak sa v priebehu plnenia zmluvného záväzku zistí, že akákoľvek časť zmluvného záväzku je v rozpore so zákonom o kybernetickej bezpečnosti, je poskytovateľ povinný bezodkladne tento rozpor odstrániť. V prípade, že sa preukáže, že o tomto rozpore poskytovateľ mohol alebo mal vedieť, náklady znáša sám. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
01.09.2023 00:00 — 31.08.2026 23:59
36,00 mesiac
151 200,00
126 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2023 15:21
21.08.2023 10:00
21.08.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2023 14:43 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena s DPH |
16.08.2023 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: