• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 09:15

Detail zákazky Z20238500

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2023 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2023 09:15

Základné údaje

Z20238500

OF-276853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8205008

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31651518

EUROVIA SK, a.s.

Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Studená asfaltová zmes

studená, asfaltová, obaľovaná, zmes, asfalt

  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 44113620-7 - Asfalt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Studená asfaltová zmes.
Funkcia
Studená asfaltová zmes (zmes prírodného kameniva a asfaltového spojiva) určená k jednoduchej údržbe vozoviek, chodníkov a iných dopravných plôch, umožňujúca opravy výtlkov a drobné opravy povrchov komunikácií, aj za nepriaznivých poveternostných podmienok, ako je dážď, sneh, námraza a to i v zimnom období pri teplotách do -10 °C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Merná jednotka kg 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zrnitosť podľa STN EN 12697-2: maximálna veľkosť kameniva (zrna) do 12 mm.
Obsah spojiva podľa STN EN 12697-1: 4,2 až 5,2 % m/m.
Medzerovitosť podľa STN EN 12697-8: < 25 % v/v.
Balenie: v plastových vreciach po 25 kg na nevratných paletách.
Skladovateľnosť: minimálne 12 mesiacov od dátumu výroby za predpokladu, že bude skladovaná na suchom, tienenom mieste, v uzatvorenom originálnom obale.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa, aby asfaltová zmes bola dodaná na nevratných paletách, ktorých cena bude započítaná do celkovej ceny.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. Na faktúre uviesť aj miesto dodania. Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Požaduje sa na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, 51.Krídlo, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

16.08.2023 09:00 — 31.08.2023 12:00

9 500,00 kg

4 166,00

3 471,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2023 15:16

15.08.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2023 07:13 - Vstupná ponuka 4 165,92 € Cena s DPH
10.08.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 4 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS