• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 10:55

Detail zákazky Z20238493

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2023 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2023 10:55

Základné údaje

Z20238493

OF-173846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8219701

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

17868793

Peter Tomek - TODAKO

Paláriková 1761, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uhlie čierne - EKOHRÁŠOK balený

čierne uhlie

  • 09111210-5 - Čierne uhlie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uhlie čierne - EKOHRÁŠOK balený
Funkcia
Čierne uhlie ekohrášok slúži ako tuhé palivo na vykurovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah balenia kg 25
Výhrevnosť MJ/kg 26
Zrnitosť - veľkosť frakcie mm 5 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru - čierneho uhlia podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve na miesto plnenia.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Stanovená cena zahŕňa spotrebnú daň z uhlia, dopravné náklady na dodanie uhlia na miesto plnenia a vykládku uhlia na mieste plnenia, ako aj ostatné súvisiace náklady, riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a rozsahu, tovar musí spĺňať kvalitatívne a technické požiadavky, ako aj dokumentáciu nevyhnutnú na odovzdanie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje informovať odberateľa o všetkých zistených okolnostiach, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah predmetu plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi akékoľvek dodatočne zistené dôvody, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah plnenia predmetu tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termíne umožniť prístup dodávateľovi na miesto plnenia predmetu zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne a rozsahu plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar ak nebude spĺňať kvalitatívne a iné vlastnosti, ktoré vzhľadom na svoju povahu musí tovar spĺňať.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi presný termín dodania vopred telefonicky.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu.
Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Oravský Podzámok 132, Oravský Podzámok, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

28.08.2023 08:00 — 15.09.2023 13:00

10,00 tona

4 250,00

4 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.08.2023 13:37

18.08.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 69
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2023 10:37 - Vstupná ponuka 4 250,00 € Cena bez DPH
17.08.2023 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 241,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS